Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan verisen limatulpan irtoamisesta on mennyt kunnes synnytys on käynnistynyt?

27.02.2009 |

Kerätään kokemuksia :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alko veristä limatulppaa irtoamaan pikkuhiljaa maanantaina (irtoamista jatku koko viikon ajan) lapsi synty lauantai aamuna. Synnytys käynnisty= supistukset alko to iltana.

Vierailija
2/13 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Mulla on tämän päivän tullut tollasta veristä limaa, mutta supistuksia ei juurikaan tule (viime yönä kyllä supisteli, mutta loppuivat). Mitiskelin vain, että onko tämä nyt lopun alkua vai meneekö vielä kauankin... Käynnistys on sovittu viikonpäähän sunnuntaille, ja tottakai toivoisin että ihan itsestään tulisi ennen sitä. Tuntuisi helpommalta vaihtoehdolta :)

Piiperö -78 ja tytsi rv 36+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla alko tulla yöllä 2 aikaa veristä limaa ja melkeimpä siinä 3 aikaa alko jo lievät supistukset joita kesti koko yön ja seurv.päivän ja iltapäiväl poika syntyi.

Vierailija
4/13 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla alko irrota limatulppa lauantaina ja

pikku prinsessa tuli maailmaan maanantaina...3vrk siinä suunnilleen meni :)

Vierailija
5/13 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle silloin neuvolassa sanoivat että kun se limatulppa sieltä tulee

niin kyllä se synnytys on lähellä???

sanoivat että limatulppa ns. on turvana kohdulle jottei lapsi tule ulos...

lähettele viestiä tänne kun on pienokainen maailmassa :)

toivon mukaan pääset pian synnärille!!

Vierailija
6/13 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä meni niin, että lapsivettä alkoi lirahtelemaan klo 19. Klo 23 tuli isompi tulva ja silloin alkoivat myös kunnon supistukset. Limatulppa tuli vasta vähän sen jälkeen. Tyttö syntyi aamulla 6.49 :)

- Metta

Vierailija
7/13 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla irtosi tulppa keskiviikkona ja lauantai-sunnuntai välisenä yönä poika syntyi.

Vierailija
8/13 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...synnytyksestä ei mitään tietoa...

Tuo verinen limatulppa tuli siis perjantaina, mutta ilmeisesti se ei sit mulla merkannu mitään... Eilen tuli taas illalla muutama kipeä supistus, siinä kaikki! Neljä vuorokautta tässä on jo menny... Menee varmaan ainakin toinen mokoma vielä! Blääh! Minä jo melkein innostuin...

Piiperö rv 37+3

Vierailija
9/13 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä käytiin varmuudeksi useimpien iltojen supistusten (säännöllisiä, kipeitäkin välillä, mutta aina lopahtivat) takia ma sairaalassa. Kätilö katsoi, lääkäri katsoi ja ultrasi. Paikat vähän auenneet, mutta synnytys ei vielä käynnissä. Kotiin tultiin ja ma ilta, yönä ja ti aamuna tuli limatulppa kokonaan pois. Vieläkin tässä koneella istuskellaan ja odotetaan lähtöä... Kipeitä supistuksia tulee päivisin silloin tällöin, iltaisin säännöllisestikin, mutta eivät ole tarpeeksi kipeitä ja lopahtavat.

Lähellä lähtö on, mutta riipivää ja piiiiiitkää tämä odottelu.

Vierailija
10/13 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko möhkäle tuli kerralla, pari yötä oli jo supistellut ja seuraavana iltana alkoi sitten synnytys.

Vierailija
11/13 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lauantaina irtos ja maanantaina pikku neiti syntyi :)

Vierailija
12/13 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käynnistettiin 2 vrk limatulpan irtoamisesta. Toki ei sen vuoksi vaan lapsiveden vähyyden ja lapsen koon vuoksi.

Toisessa raskaudessa lapsi syntyi spontaanisti n 5 tuntia limatulpan irtoamisen jälkeen.

Vierailija
13/13 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limatulppaa alkoi irtoamaan maanantaina.. Sitä irtoili useamman päivän ajan. Viikon päästä ensimmäisestä limatulppa-havainnosta alkoi tihkua lapsivettä ja synnytys käynnistyi keskiviikkona. Eli kakenkaikkiaan 10 päivää meni että vauva syntyi.