Oletko nähnyt omin silmin/ kuullut "Karma is a bitch"- tilanteita?
Tänään näin. Olin vauvan kanssa vaunulenkillä ja näin miehen, joka oli ylittämässä suojatietä. Keskellä suojatietä mies kuitenkin kaatui ja menin auttamaan ja kysymään, sattuiko. Tämä autonkuljettaja, joka oli pysähtyneenä suojatien eteen, alkoi soittaa torvea ja viuhtoa käsillänsä, että pois alta, menkää jo.
Kun pääsimme pois suojatieltä, tämä auto kaasutti tuhatta ja sataa pois, menetti auton hallinansa seuraavassa mutkassa ja lumipenkkaan, eikä päässyt peruuttamalla pois. En tiedä, miten tarina loppui, mutta auto oli poissa jo silloin, kun lenkiltä takaisin olin tulossa :D
Kommentit (401)
homo saatana miks oot iulonen jos jonkun koira jää auton alle saatana
Vuosia sitten ensirakkauteni jätti mut tylysti tekstarilla, oli kuulemma tunteita toista naista kohtaan ja halusi olla tämän kanssa. Noh, kuukaudet kuluivat ja tyyppi tuli häntä koipien välissä mankumaan takaisin kun oli saanut tietää että tällä toisella naisella ja parhaalla ystävällään oli ollut vispilän kauppaa hänen selkänsä takana.
En ottanut takaisin :D
Entinen hyvä naisystäväni väitti minua manipulatiiviseksi kun en jaksanut kuunnella uusista seksiseikkailuistaan hänen jätettyään miesystävänsä (taas kerran).
Hyvinhän ne seikkailut ei päättyneet, kun päätyi naama ja keho mustelmilla sairaalaan. Sai vielä riesaksi taudit jotka ei lähde lääkkeilläkään.
Soitteli ja pyysi apua, ja annoin neuvon vaan pysyä jännissä piireissä ja ensi kerralla ottamaan paremmat pohjat...
Jatkoa edelliseen...
Parasta tietty koko showssa oli se että naisystävän ihana miesystävä, joka oli manipuloinut häntä kinky-piireihin osoittautui sosiopaattiseksi linnakundiksi.
Ja nainen oli niin ylpeä omasta empaattisuudestaan ja intuitiostaan. Didn't See That Coming...
Vierailija kirjoitti:
Jatkoa edelliseen...
Parasta tietty koko showssa oli se että naisystävän ihana miesystävä, joka oli manipuloinut häntä kinky-piireihin osoittautui sosiopaattiseksi linnakundiksi.
Ja nainen oli niin ylpeä omasta empaattisuudestaan ja intuitiostaan. Didn't See That Coming...
Ymmärsitkö ketjun aiheen väärin?
Vierailija kirjoitti:
Minua inhoava pomo varasti minulta asiakkaiden minulle jättämiä tippirahoja työpaikan vastaanotosta kun olin päivän sairaana. Satuin kuitenkin näkemään asiakkaat juuri ennen heidän poistumistaan, joten tiesin mennä kysymään niitä rahoja. Pomo oli luullut etten tiedä rahoista mitään, ja että hänen täytyy ne minulle toimittaa. Menin sitten kysymään rahoja vastaanotosta, ja pomo osui samaan aikaan paikalle. Meni kalpeaksi, eikä tullut viikkoon töihin.
Olit päivän sairaana? Siis kotona? Jos olit kotona, niin kuinka pystyit näkemään niiden asiakkaiden lähdön?
No myhäilin tyytyväisenä kun hyvän vakituisen työpaikan edestäni vienyt sai melkein heti kuulla, että firmassa alkavat yt-neuvottelut.
Entisellä työpaikalla oli eräs nuori nainen, joka jatkuvasti sabotoi töitäni ja puhui minusta erittäin inhottavasti muille.
No, tämä sama nainen teki kaksi todella suurta virhettä töissä, joista olisi voinut koitua todella pahaa vahinkoa asiakkaalle. En tiedä tehtiinkö toisesta virheestä valitus ylemmäs.
Tämä viimeisin työpaikka oli niin täynnä negatiivista energiaa, että lähdin sieltä pois. Nyt minulle satelee erilaisia mielenkiintoisia työtehtäviä, minut halutaan erilaisiin hommiin, vaikka tuossa entisessä työryhmässä osa ihmisistä sai koko työryhmän uskomaan, että olen todella huono työntekijä ja kaikenlaista perätöntä juorua laitettiin liikkeelle ja meinasin alkaa uskomaan itsekin siihen, että olen jotenkin huono. Uskon, ettei karma ole vielä edes tavoittanut jokaista tuon työryhmän jäsentä.
Olkaa kilttejä toisillenne tässä armottomassa maailmassa ❤️
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 18:24"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:36"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 15:55"]
Olen. Siinä kohtaa, kun saimme häädettyä äitipuolemme ulos isämme talosta isän kuoltua.
Olisi kiva tietää alapeukuille perusteet? Pitäisikö mun vähän valaista teitä tästä mun äitipuolen sielunmaisemasta?
No sen perusteella mitä kirjoitit, niin alapeukuille on perusteet!
Äitipuolesta emme tiedä muuta kuin sen, että on ollut isäsi kanssa loppuun asti. Isäsi on väkisinkin välittänyt tästä naisesta kun on pitänyt yhtä kuolemaansa saakka. Isäsi itse aikuisena valitsee kenen kanssa on, ei sitä lapset päätä!Sinä taas annoit itsestäsi kylmän kuvan, olet häätänyt ihmisen kodistaan ja olet vielä ylpeä siitä.
Niin, sehän tässä oli aiheenakin, karma is the bitch.
:D
ps. Puuttooko alapeuuttajilta huumorintajua?...vai onko omani vain vinoutunut kun oli mun mielestä hauska...
Vierailija kirjoitti:
Kahdelle tutulleni on käynyt vähän samoin. Toiselle, sille mukavammalle en olisi suonut karmaa.
Mutta siis kumpikin kauneuden palvojia ja laihduttivat hulluina ja olivat sitä mieltä, että kakarat pilaa vartalon ja vielä tämän kesän haluan nauttia terasseista ja oluista. Ja raskaana olevat kaveritkin oli tylsiä.
Kumpikaan ei sitten saanut lasta yrityksistä ja hoidoista huolimatta. Toiselle voin sanoa, että karma, koska on yksinkertaisesti niin ilkeä ja ylimielinen. Nyt sitten elää ukkonsa kanssa kahdestaan hienossa talossa ja tihkuu keski-ikäisen naisen katkeruutta lapsettomuudestaan.
Toinen on sopeutunut tilanteeseen ja on oppinut elämään ilman katkeruutta. Hänelle suonkin kaiken onnen, mitä toivottavasti elämässään saa.
Tämä on aika viiltävää. T. Itse lapseton ja miehen kans kahdestaan isossa talossa. Mutta en ole katkera, ainakaan vielä.
Eräs tyttö kiusasi hillittömästi siskoani yläasteella, otti hänet ja hänen kaverinsa silmätikuksi, ystävineen antoi lumipesuja, työnsi kerran ojaan niin, että kaikki siskoni vaatteet menivät märiksi ym. Hän oli ns. kovistyttö, poltti tupakkaa, ja hengaili ns. kovien poikien kanssa, ja käytti / yritti käyttää heitä apukiusaajina. Hän kiusasi erityisesti koulussa menestyviä tyttöjä.
Eipä aikaakaan yläasteen jälkeen, kun hän meni yhteen yhden "kovisjätkän" kanssa, sai lapsen tämän kanssa vähän yli parikymppisenä. Mutta kuinka ollakaan tästä miehestä ei tullutkaan rauhallista ja omistautunutta perheenisää, vaan hän vietti aikaansa vanhoissa porukoissa, ja kun asiasta tuli kotona riitaa, tarjosi nyrkkiä. Hetken aikaa tämä entinen kiusaajatyttö oli henkisesti aika heikossa kunnossa, mutta ilmeisesti lopulta kasvoi aikuiseksi, ja pyysi joissakin tilanteissa myös anteeksi kiusaamistaan (ei ole tosin siskoltani pyytänyt). Onneksi sisko ei saanut loppuiäkseen mitään traumoja, vaan lukiossa ns. puhkesi kukkaansa.
Mun exmieheni sai uudessa liitossaan kaipaamansa pojan, omistautui tämän harrastukselle, ja samalla laiminlöi meidän yhteistä tytärtä (aikuinen jo). Vuosia meni tytärtä lohdutellessa, hänkin olisi toivonut välittävää isää. Tytär sai kuitenkin rakennettua suhteen pikkuvelipuoleensa.
Sitten koitti päivä, kun se pikkuvelipuoli kasvoi teiniksi ja alkoi tosissaan kyseenalaistaa sen, miten isänsä voi kohdella kahta lastaan niin eri tavoin. Ja niin se isä menetti ei vain yhden, vaan kahden lapsen kunnioituksen. Oh well.
Vierailija kirjoitti:
Entinen hyvä naisystäväni väitti minua manipulatiiviseksi kun en jaksanut kuunnella uusista seksiseikkailuistaan hänen jätettyään miesystävänsä (taas kerran).
Hyvinhän ne seikkailut ei päättyneet, kun päätyi naama ja keho mustelmilla sairaalaan. Sai vielä riesaksi taudit jotka ei lähde lääkkeilläkään.
Soitteli ja pyysi apua, ja annoin neuvon vaan pysyä jännissä piireissä ja ensi kerralla ottamaan paremmat pohjat...
Tässä nähdään mitä se on käytännössä kun mies teeskentelee ystävää saadakseen pillua.
Koulukiusaajani, tuo ylimielinen, paksuprceinen juntti-makkara. Luuli jotain olevansa. Leuhka, kova, halusi aikuistua pian ja menikin naimisiin paikallisen juntin bensalenkkari-viikset-lippalakki-autonropaajan kans. Oli se hienoa, oikein kirkkohäät.
Kävin kotikylillä lomalla kiertelemässä ja hyvä kun tunnistin koko akkaa: lihonut ja turvonnut. Sekä ihosta että kropasta näkyy, että raitista ilmaa taikka mitään liikuuntaa ei ole vuosikymmeniin nähty. Ryhti valunut kilojen myötä lysähtöneeksi ja hän varmasti käy terveyskeskuslääkärissä mankumassa ku polvet ei kestä ja lonkkia kolottaa.
Tukka ku jollain kotiparturin sirkkelillä silputtu. Takuuvarma leggarit-tunika settiä päällä.
Minähän muutin muihin maisemiin sieltä heti lukion jälkeen: ulkomaille vähän töihin, opiskeluja, matkoja ja kaiken päälle hyvävarainen ja kultainen aviomies, edelleen 25 vuoden jälkeen sama ukko.
En ala edes kuvailemaan, miten eri näköisiä ulkoisesti nyt olemme, vaikkakin samanikäisiä.
Mä nyt jätän tän vaan tähän. Terkkuja vaan sinne Oulun kupeseen.
Vierailija kirjoitti:
Annoin hetken mielijohteesta kerjäläiselle kaksi euroa. Voitin veikkauksen arvalla seuraavana päivänä 2500 euroa. Nice bitch sillä kertaa.
Tuo sanonta tarkoittaa sitä, että kun on toisille törkeä, niin universumi kostaa ja järjestää jotain epämiellyttävää. Eli sinun tapauksesi ei sovi yhtään tähän. Ei ole olemassa sellaista kuin "nice bitch". Sitä paitsi ei Suomessa voi voittaa arvalla 2500€
Exä petti mua kun lapsemme oli aivan pieni. Ex meni samassa tytäkässä naimisiin tämän naisen kanssa ja 10 vuotta myöhemmin tämä exäni vaimo jätti hänet toisen miehen JA naisen vuoksi. Lapsi kysyi ihan vaan sattumalta eräänä päivänä minulta että millainen mies jättää lapsensa äidin silloin kun lapsi on aivan pieni. Oli sanonut samaa isälleen. Lapsen isä luulee, että olen tämän sanonut lapselleni, mutten ole, vaan lapseni omaa omat aivot ja lapsi kehittynyt ymmärtämään isänsä teot. Ex ollut aivan romukopassa viime kuukaudet ja en kauheasti ole tuntenut sympatiaa, mutta ihan perusasiallinen olen ollut häntä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Eräs miljonääri riisti työläisiä 50 vuotta, olis seksisti, rasisti ja ampui safareilla uhanalaisia eläimiä. Sitten eräänä päivänä häneltä jäi avaimet sisälle, hovimestarilla vapaapäivä ja joutui odottamaan 15 minuuttia ennen kuin vara-avain tuotiin.
Miksi tähän yläpeukkuja?! Täyttä skeidaa
Kaippa se jumala päätti sitten antaa kivityksen päiville, ei vaan onnistunut.