Oletko nähnyt omin silmin/ kuullut "Karma is a bitch"- tilanteita?
Tänään näin. Olin vauvan kanssa vaunulenkillä ja näin miehen, joka oli ylittämässä suojatietä. Keskellä suojatietä mies kuitenkin kaatui ja menin auttamaan ja kysymään, sattuiko. Tämä autonkuljettaja, joka oli pysähtyneenä suojatien eteen, alkoi soittaa torvea ja viuhtoa käsillänsä, että pois alta, menkää jo.
Kun pääsimme pois suojatieltä, tämä auto kaasutti tuhatta ja sataa pois, menetti auton hallinansa seuraavassa mutkassa ja lumipenkkaan, eikä päässyt peruuttamalla pois. En tiedä, miten tarina loppui, mutta auto oli poissa jo silloin, kun lenkiltä takaisin olin tulossa :D
Kommentit (401)
Vierailija kirjoitti:
Aina välillä näissä keskusteluissa tuntee puhtaan pahuuden kosketuksen. Esim kun jonkun rakkaasta lapsesta käytetään nimitystä "pökäle".
Tämä on varmaan tabu-asioita, mutta voivatko isovanhemmat inhota lapsenlastaan ? Jos nainen on raiskattu ja saa lapsen, niin tuleeko siitä ongelmia ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina välillä näissä keskusteluissa tuntee puhtaan pahuuden kosketuksen. Esim kun jonkun rakkaasta lapsesta käytetään nimitystä "pökäle".
Tämä on varmaan tabu-asioita, mutta voivatko isovanhemmat inhota lapsenlastaan ? Jos nainen on raiskattu ja saa lapsen, niin tuleeko siitä ongelmia ?
Periytyykö karma näin? Isovanhemmat inhoavat ja tekevät perinnöttömäksi väärän miehen lapsen. Nainen antaa pois raiskaajansa pojan.
Apua näitä on niin paljon!
Parhaimmat kuitenkin ovat entiset koulukiusaajani.
Ala- ja yläasteella minua kiusattiin koska olin paksu. Vamhempani erosivat kun olin ekalla ja siitä lähti syömisellä lohduttautuminen käsistä.
Kauppiksessa olin jo saanut itseni normaaliin mittoihin syömishäiriön jälkeen ja sain uusia ystäviä! Kunnes pojat alkoivat minusta kiinnostumaan ja tämä oli muutamille luokkalaisille tytöille liikaa ja alkoivat sohimaan ja keksimään tarinoita minusta ja jäin koulussa taas yksin.
Olin 16v kun ihastuin muutaman vuoden vanhempaan nuoreen poikaan! Sattumoisin kiusaajista yksi oli yrittänyt tätä poikaa itselleen aikaisemmin ja hermostui ja yritti taas keksiä kaikkea jotta suhde kariutuisi. Oli olevinaan niin hauska ja sosiaalinen tyyppi😂
Nykyisin itse olen naimisissa tämän kouluajan ihastukseni kanssa ja meillä on uusi valtava yhteinen omakotitalo kaksi tervettä lasta ja pari koiraa. Ollaan edelleen onnellisia yli kymmenen vuoden jälkeenkin😊
Pääkiusaaja on köyhä äidin kanssa asuva ruokakaupan kassa jolla ei ole sosiaalista elämää enää yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammattiloukkaantujan etiikkaa. On hauskaa, kun ihmiset kuolevat hukkumalla ja kasvaimiin. Kun syntyy kehitysvammaisia lapsia ja ajautuvat itsemurhiin. Siinä vaiheessa närkästytään, kun joku kutsuu mulattiäpärää pökäleeksi. Selvä.
Mitä tekemistä kasvaimilla on sen kanssa että kirjoittelet tavallisista ihmisistä riistäen näiltä kaiken ihmisarvon? Olet paha ihminen. Tavallaan voisi ajatella että tuollainen käytös kerää negatiivista karmaa, jos on karmaan uskoakseen, mutta toisaalta tuollainen ajatusmaailma ja typistynyt ihmisyys on jo itsessään kova rangaistus. Kovin. Uskon että moni ihminen ottaisi mieluimmin elämän rankatkin vastoinkäymiset kuin elämän täydellisenä kysipäänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammattiloukkaantujan etiikkaa. On hauskaa, kun ihmiset kuolevat hukkumalla ja kasvaimiin. Kun syntyy kehitysvammaisia lapsia ja ajautuvat itsemurhiin. Siinä vaiheessa närkästytään, kun joku kutsuu mulattiäpärää pökäleeksi. Selvä.
Mitä tekemistä kasvaimilla on sen kanssa että kirjoittelet tavallisista ihmisistä riistäen näiltä kaiken ihmisarvon? Olet paha ihminen. Tavallaan voisi ajatella että tuollainen käytös kerää negatiivista karmaa, jos on karmaan uskoakseen, mutta toisaalta tuollainen ajatusmaailma ja typistynyt ihmisyys on jo itsessään kova rangaistus. Kovin. Uskon että moni ihminen ottaisi mieluimmin elämän rankatkin vastoinkäymiset kuin elämän täydellisenä kysipäänä.
Eli on väärin sanoa mulattilasta mulattilapseksi, mutta täysin oikein sanoa toista "kysipääksi"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli on väärin sanoa mulattilasta mulattilapseksi, mutta täysin oikein sanoa toista "kysipääksi"?
Lapsi ei ole tehnyt mitään ansaitakseen tulla nimitetyksi pökäleeksi tai basistisesti haukutuksi, sinä sen sijaan olet tässä keskustelussa ansainnut tulla kutsutuksi kysipääksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua näitä on niin paljon!
Parhaimmat kuitenkin ovat entiset koulukiusaajani.
Ala- ja yläasteella minua kiusattiin koska olin paksu. Vamhempani erosivat kun olin ekalla ja siitä lähti syömisellä lohduttautuminen käsistä.
Kauppiksessa olin jo saanut itseni normaaliin mittoihin syömishäiriön jälkeen ja sain uusia ystäviä! Kunnes pojat alkoivat minusta kiinnostumaan ja tämä oli muutamille luokkalaisille tytöille liikaa ja alkoivat sohimaan ja keksimään tarinoita minusta ja jäin koulussa taas yksin.
Olin 16v kun ihastuin muutaman vuoden vanhempaan nuoreen poikaan! Sattumoisin kiusaajista yksi oli yrittänyt tätä poikaa itselleen aikaisemmin ja hermostui ja yritti taas keksiä kaikkea jotta suhde kariutuisi. Oli olevinaan niin hauska ja sosiaalinen tyyppi😂
Nykyisin itse olen naimisissa tämän kouluajan ihastukseni kanssa ja meillä on uusi valtava yhteinen omakotitalo kaksi tervettä lasta ja pari koiraa. Ollaan edelleen onnellisia yli kymmenen vuoden jälkeenkin😊
Pääkiusaaja on köyhä äidin kanssa asuva ruokakaupan kassa jolla ei ole sosiaalista elämää enää yhtään.
Täydellistä karmaa olisi, jos olisi vielä mulattilapsen yksinhuoltaja, niin ei olisi mitään mahdollisuuttakaan nousta tuosta.
Voisitko häipyä pilaamasta ketjua mulaattifiksaatiollasi. On jo tullut selväksi että tarinasi nainen teki oikean ratkaisun kun jätti sinut huomiotta ja otti ulkomaalaisen miehen. Get over it.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsi ei ole tehnyt mitään ansaitakseen tulla nimitetyksi pökäleeksi tai basistisesti haukutuksi, sinä sen sijaan olet tässä keskustelussa ansainnut tulla kutsutuksi kysipääksi.
Jos karma soittaisi bändissä, niin se olisi basisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karma saattaa kostaa vielä sinulle sen, että sinä et ymmärrä olevasi se, joka jääräpäisesti jatkaa kommentointia "mulattilapsen yhäri" kommenttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 15:55"]
Olen. Siinä kohtaa, kun saimme häädettyä äitipuolemme ulos isämme talosta isän kuoltua.
Olisi kiva tietää alapeukuille perusteet? Pitäisikö mun vähän valaista teitä tästä mun äitipuolen sielunmaisemasta?
Ehkä siitä, että kyse ei ole karmasta vaan sinun (ilmeisen oikeutetusta?) kostosta.
Ja siitä, että mahdollisesti toimittiin vastoin isävainaan tahtoa.
Isävainaa olis voinut hoitaa hommansa sitten vähän toisenlailla eikä jättää meitä tilanteeseen, jossa oli pakko toimia kuten toimittiin. Toisaalta ajattelen, että yläkerta puuttui tapahtumiin ennenkuin ehti tapahtua enempää vahinkoa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitä. Miehen exä sabotoi meidän elämäämme ja häneltä leikattiin esim. kasvaimia kohdunsuulta, hän menetti muutaman tonnin automaattivarkaalle ja muita materiassa tapahtuvia menetyksiä.
Hän myös nauroi kaupungilla yleisesti "miten voi olla niin väsyttävää 2 lapsen ja kohta 3 lapsen kanssa?", kun hän itse hoiti omaansa vain viikko - viikko - menetelmällä. Sitten hän hankkiutui raskaaksi, kun oli tuntenut sen hetkisen seurustelukumppanin 2 kk. Kun hänellä sitten oli itsellään 1 täysihoitoinen ja 1 viikkolapsi, niin johan alkoi Faceen ilmestyä väsyneen mutsin päivityksiä ja memejä.
Ei kukaan voi katsella aidan toiselle puolelle ja todeta "minä en olisi väsynyt, hoitaisin paremmin".
Edelleenkin tämä nainen on todella kateellinen ja sellainen, joka ei iloitse muiden voitosta tai onnesta.Olen myös itse saanut tuntea karman omissa nahoissani isommin ja pienemmin muistutuksin, joten en tosiaankaan ole ollut puhtoinen ja mietin tarkkaan mitä kylvän.
Löydettiin muuten lentokoneesta tänä viikonloppuna lompakko, jossa oli yli tonni rahaa - ja annettiin se tietty rahoineen päivineen lentoemännälle. Toivon vaan, että joku tekisi saman minulle, jos satun omaisuuttani hävittämään.
Tiesitkö että emätin/kohtukasvaimisa osa in viruksen aiheuttamia. Eli sama virus on siis sinullakin jos olette miehesi kanssa ilman kondomia touhunneet. Karma.
Pakko lisätä ketjuun entinen mies.
Hän oli todella inhottava minua kohtaan. Vuosien seurustelun jälkeen erosimme, koska hän jätti minut ja siinä samassa kertoi pettäneensä usean vuoden ajan ja yritti murtaa minut ihmisenä kaikella mahdollisella.
Nyt 2 vuotta myöhemmin tuo sama mies koittaa ottaa yhteyttä. En ole enää vuoteen vastannut yhteydenottoihin. Blokkasin numeron jne. Kautta rantain olen kuullut, että hänellä ei oikein seuraelämä ole kukoistanut ja viina maistuu.
Itse olen todella onnellinen ja mennyt elämässäni merkittävästi eteenpäin kaikilla osa-alueilla. MUTTA pakko sanoa, että kyllä lämmittää mieltä kuulla että hän on saanut ansionsa mukaan. Onnea vaan kaljuuntuvalle, viinaanmenevälle nelikymppiselle :D
Nuo ovat yhteensattumia, joita tapahtuu vain silloin tällöin.Useimmiten käy kuitenkin niin, että ne häikäilemättömimmät, toisten kustannuksella elämästään nauttivat lurjukset porskuttavat loppuun saakka hienosti, jos eivät lakia sentään riko ja toisia osapuolia potkitaan yhä uudelleen ja uudelleen päähän. Ihmisillä tuntuu toistuvan samat kuviot koko elämän ajan, eikä palkkaansa saa sen kummemmin hyvä, kuin pahakaan.
Mut ohitti kerran valtatiellä hieno citymaasturi melkoisella ylinopeudella ja parin kilsan päässä auto seisoi bussipysäkillä poliisit perässä =D
yläaste kiusaajani sanoi minulle että minun pitäis hirttää itseni. seuraavana vuonna hänen äitinsä kuoli..
Mies innostui piereskelemään appensa ja anopin seurassa joulujuhlissa.
Päästeli melkoisia lanttulaatikkon mehuja ilmaan. Sitten lurautti housuunsa enemmän kuin pisaran. Ilmeestä näki selvästi mitä kävi kun jätkä paskoi housuunsa. Yritti sitten olla kuin ei mitään olisi ja istui sohvalle joululahjapaperi peflettinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan kiusaajatkin jonkun lapsia, juuri ne joiden kuolemaa te täällä hehkutatte. Ei tule mieleen, että juhlimalla jonkun kuolemaa, keräätte itsellenne pahaa karmaa?
Olette iloisia jonkun kuolemasta ja yhtäkkiä oma lapsenne saattaa saada syövän ja kuolla. Kyllä minäkin näkisin että kuolema on pahempi juttu kuin pökäleeksi kutsuminen.
Petin miestäni laivareisulla. Sain tippurin, toki myös tarttui omaan mieheeni. Ehkä tämä oli opetus minulle.
Eiköhän tuo ole miesvihaa. Tätinaisissa on tietysti vain pelkkää hyvää ? Jos miehen mielipiteet miellyttää sinua, niin sitten voi saada seksiä vastalahjaksi tai jopa palkintovaimon. Palkintovaimo erottaa tosimiehet setämiehistä?
Ei ihme, että näillä teiniäideillä on maksuhäiriöitä.