Av-palstailijat / facebook
Av-palstailijat.
Kuvaus:
Ryhmä Av-palsatilijoille. Jaamme ilot ja surut, rauhoittelemme raivonpartaalla olevia. Joskus pienen kinan saamme aikaan, joskus juttu paisuu mahdottomaksi.
Porvoolaisiakin saattaa pyöriä palstalla.
Tervetuloa mukaan!
"Ei ole päivää ettei väittelyä aikaan saada,
ei pikkuasiat maailmaamme kaada.
Neuvoa kun meiltä kysyt,
oikealla tiellä pysyt"
Kommentit (80)
suljettu sen takia ettei meidän naamoista tule niin paljon juttua täällä...
niin kannattaa pitää naamansa poissa internetistä, eikös? :D
Ihan tosi, avatkaa se ryhmä ja keskustelkaa täällä.
Aika outoa muuten, että juttujen taso on täällä mitä on ja porukan keski-ikä kuitenkin ilmeisesti jotain 35-40???
av:n hienous perustuu juuri siihen että täällä läppä lentää.
yks tyyppi, jonka nimi on tyyliin Pentti Penttinen. Sillä ei ole yhtään kaveriakaan, joten epäilen, että on vaan tehty profiili, jotta pääsee "vakoilemaan". En ihan oikeasti kannata keskustelua sinne, ihan varmasti sieltä joku tulee lätisemään ja juoruamaan tänne. Itse keskustelen mieluummin anonyymisti, niin ei tarvi kenenkään perseitä alkaa nuoleskelemaan jne ;)
yks tyyppi, jonka nimi on tyyliin Pentti Penttinen. Sillä ei ole yhtään kaveriakaan, joten epäilen, että on vaan tehty profiili, jotta pääsee "vakoilemaan". En ihan oikeasti kannata keskustelua sinne, ihan varmasti sieltä joku tulee lätisemään ja juoruamaan tänne. Itse keskustelen mieluummin anonyymisti, niin ei tarvi kenenkään perseitä alkaa nuoleskelemaan jne ;)
--- eiköhän toi anonyymiys ole nimenomaan av:n valtti? Ei fb:ssä voi ikinä tulla av:n kaltaista keskustelua...
ehkä säästymme siltä tuolla facebookin puolella! Antakaa meidän pitää ryhmämme jos ite ette siihen halua osallistua ni pysykää sitten täällä...Ja mitä väliä jos sielä joku feikki nikki oliskii ni mitähän vakoiltavaa siellä on? Tuskin tästä mitään vaarallista koituu vaikka naama onkii tuolla jos ei joku fanaatikko tee tappolistaa kertisvaipoista tai korvikkeesta ja palkata sen takia palkkamurhaajaa! Vakoojat voi kyllä tulla tänne sitten puimaan ja haukkumaan meitä ja juttujamme...mutta kuka näistä välittää...seisotaan sanojemme takana toisin ku te kasvottomat inisijät täällä!
Tuo ryhmän "Reima" ja "Reimatec" logo on yliveto =D
Iso plussa on, että ulkopuoliset ei näe keitä ryhmään kuuluu.
Harkinnassa on josko liittyisin. Voihan täällä silti edelleen anonyymista kirjoitella. Hauska olisi nähdä millaista porukkaa nää mammat oikeasti ovat.
t. av-vakkari ev:nä jo vuosia...
Mutta hieman epäilyttää tuollaiset kertokaapas nyt kaikki tänne itsestänne aloitukset fb:n puolella. Voin olla silent member ihan vaan sen takia, että ryhmän nimi näyttää kivalta listauksessa ;)
On reilua että ne jotka itsekin on rohkeasti tonne liittyneet, pääsee näkemään keitä siellä on. Täysin törkeää olisi että kuka vaan voisi käydä katsomassa naamoja sekä nimiä liittymättä itse. Bongaisi sieltä naapurinsa jne ja pysyisi itse kuitenkin salassa. Ei hyvä.
Ja nyt *kilk klik* lähti pyyntö. Jännää.
tai yksi lensi yli paskavaipan :)
Siirtyykö nyt tämäkin hupi siihen hemmetin facebookiin? Däämn
Mä en ainakaan aio siellä sen enempää rupatella, kunhan kuulun ryhmään jne. Toki voihan sieltä jotain irti saada, mutta tää pysyy edelleen ensisijaisena.
vaikka joku löytääkin naapurinsa sieltä? Eihän kukaan silti näe, mitä se naapuri kirjoittaa, jos kirjoittelu pysyy täällä!
ehdottomasti, aaaveen parasta satoa ;D
Minä tein sen aloituksen fb:lle, että "kertokaa itsestänne". En kuitenkaan mielestäni maininnut sanaa "kaikki" eli, että "kertokaapa itsestänne kaikki".. Ja sehän on vapaaehtoista se vastaaminen, mutta olisi hyvän maun mukaista olla mainitsematta fb:n puolella käytyjä keskusteluja täällä.
eli kun ryhmä on nyt suljettu ja miulla ainakii vielä sinällä näkee että oon käyny kommentoimassa av-palstalla, ni näkeekö miu kaverit tekstin mitä oon sinne kirjottanu?
Ja miten siihen ryhmään pääsee? Esim jos laitan kaverille kutsun ni pääseekö automaattisesti sisään ilman ylläpitäjän hyväksyntää....?
Ja pitääkö kaikien pyrkijöiden saaha Ylläpitäjän hyväksynnän?
Löytysköhän noi ohjeet jostain ni ei jää mitää epäselväks :)
Kaverisi eivät näe suljetun ryhmän kirjoituksiasi elleivät itsekin kuulu kyseiseen ryhmään.
Ylläpitäjän pitää hyväksyä sut. Kestää jonkin aikaa siis kutsun lähettämisestä.
Ja ilmeisesti ylläpitäjän pitää hyväksyä sun sinne kutsumat kaveritkin, mutta voit siis "vinkata ryhmästä" kavereillesi ja siten pyytää heitä liittymään. Näin ainakin muissa ryhmissä ollut.
eli kun ryhmä on nyt suljettu ja miulla ainakii vielä sinällä näkee että oon käyny kommentoimassa av-palstalla, ni näkeekö miu kaverit tekstin mitä oon sinne kirjottanu?
Ja miten siihen ryhmään pääsee? Esim jos laitan kaverille kutsun ni pääseekö automaattisesti sisään ilman ylläpitäjän hyväksyntää....?
Ja pitääkö kaikien pyrkijöiden saaha Ylläpitäjän hyväksynnän?Löytysköhän noi ohjeet jostain ni ei jää mitää epäselväks :)
suljettu sen takia ettei meidän naamoista tule niin paljon juttua täällä...