Av-palstailijat / facebook
Av-palstailijat.
Kuvaus:
Ryhmä Av-palsatilijoille. Jaamme ilot ja surut, rauhoittelemme raivonpartaalla olevia. Joskus pienen kinan saamme aikaan, joskus juttu paisuu mahdottomaksi.
Porvoolaisiakin saattaa pyöriä palstalla.
Tervetuloa mukaan!
"Ei ole päivää ettei väittelyä aikaan saada,
ei pikkuasiat maailmaamme kaada.
Neuvoa kun meiltä kysyt,
oikealla tiellä pysyt"
Kommentit (80)
Aika outoa muuten, että juttujen taso on täällä mitä on ja porukan keski-ikä kuitenkin ilmeisesti jotain 35-40???
sen yhden äipän tatuoinnit ei ole oikeita, vaan jotai hennatatuointeja. Huh huh!
Varsinkin oikean käden hauiksen alapuolella oleva...
Ulkonäkö tai sen puute ei saa olla esteenä. Camoon mammas!!!
mun mies ei uskaltanut liittyä ryhmään, vaikka säännöllisesti luuhaa täällä av:lla. Pelkäsköhän sukupuolensa perusteella jotenkin erottuvansa joukosta ;)
t. vanha ämmä 36 vuotta ja siellä myös (tosin sellaisella kuvalla, josta ei voi päätellä mitään ja varsin suljetulla profiililla muutenkin)
Tuosta kuvauksesta olen kanssa sitä mieltä, että sitä voisi muutttaa. Siitä ei oikein välity se verbaaliakrobatia, jonka takia täällä on jaksanut nitkua vuodesta toiseen. kai sitä voisi jossain vaiheessa vähän korjailla porukalla, tuo kuulostaa joltain Naikkareilta tms..
oikeasti se antaa meistä vähän tyhmemmän kuvan kun mitä ollaankaan.
sit jossain vaiheessa vois laittaa niin että olis suljettu ryhmä. Vois sit kirjoitella enemmän ku kaikki ei niitä tekstejä nää:)
t: Sen ryhmän perustaja:)
täysin se av:n enemmistö joka omien sanojensa mukaan tienaa/mies tienaa väh. 100 000 € vuodessa ja näyttää paremmalta kuin kaikki missifinalistit yhteensä?
Kyllä mä voin myöntää kaikille että palstailen täällä. Mutta tuo kuvaus kuulostaa siltä että on kyseessä joku vähäjärkisten kotiäitien askartelukerho...
Täällä lauotaan toisille ilkeitä kommentteja ja sitten mennään fb:lle olemaan niin mielinkielin toisilleen. Ihan kaksinaamaista keskustella samojen tyyppien kanssa kahdella foorumilla, eri tavalla.
Tukholmankadulta valmistunut terveydenhoitaja!
Monta kaunista eri ikäistä naista löytyy joukosta.
Eli toi olis mun ehdotus facebook ryhmään..
Ei ainakaan loukkaisi ketään ja kaikki mahtuisi mukaan, ikään, sukupuoleen, lapsitilanteeseen katsomatta.
Kommenttia? =D
samoin nuo runot voi jättää pois, en pistä nimeäni tuommoisen "alle"
Eiku perustamaan sit, ap!
Ne, joille ei kelpaa, niin voi olla liittymättä.
Ja sitäpaitsi, voihan sitä nimeä ja kuvausta muuttaa jälkikäteenkin, jos kauhee vastustus tulee. Kunhan saatais nyt vaan ryhmä perustettua!
Mutta kyllä mun mielestä suurinosa näytti nimenomaan aika hyvännäköisiltä,sitä ihmettelen :) missä kaikki tavalliset mammat... mä en kyl kehtaa liittyä ylikiloineni... siellähän oli vaan 25v tyylikkäitä söpöjä missimammoja ja muutama muu rohkea ;D