Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

GALLUP: Työssäkäyvät! Paljonko sinulle kertyy sairaspoissaoloja keskimäärin/kk?

Vierailija
09.12.2008 |

noin 6/ vuosi (syynä lapset 6 ja 3)

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 4 v. ja 6 v. Olen pitänyt normaalit äitiyslomat ja muutoin siis ollut töissä - enkä ole ollut päivääkään pois lasten sairastelun takia! Taitaa olla melko harvinaista. Yhtälön muodostavat harvinaisen vähän sairastelevat lapset sekä miehen työvuorot.

Vierailija
22/31 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukulaiset asuvat 500km päässä, eikä muita hoitajia lapsille ole. Työnantaja ei tietenkään tykkää asiasta, mutta toistaiseksi suhtautunut ymmärtäväisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-5 krt/kk. Lapset olleet päiväkodissa alle vuoden, kun sehän on tutkittua että ensimmäisen pk vuoden aikana lapset sairastelevat useammin ja sitten se vähenee. Vuorottelemme miehen kanssa, itse sairastun sen jälkeen yleensä, kun lapset olleet sairaana. Nyt olen toista viikkoa sairaslomalla, kun minulla on poskiontelontulehdus ja korvatulehdus itselläni.

Vierailija
24/31 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki kertyy lapsesta (8v). Itse olin joskus viime talvena päivän poissa kuumeen vuoksi. Lapsikin sairastaa tosi harvoin, korvatulehdus oli hiljan (2pvä), mutta sitä ennen ei vuoteen mitään.

Vierailija
25/31 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien sairauksien takia max 1-2 päivää vuodessa, jos satun saamaan lapsilta vatsataudin (se tuntuu olevan ainoa, joka tarttuu).

Lapsetkin sairastavat harvoin, joten olen heidän takiaan ehkä kaksi kertaa talvessa pois töistä max. 2 päivää kerrallaan.

Meillä ollaan terveitä!

Vierailija
26/31 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen todella huono olemaan pois töistä sairauden vuoksi. Olisinko viime keväänä ollut pari päivää kunnon flunssassa.

Tarhaikäiset lapset ovat myöskin olleet tosi terveitä ja useimmiten meille tulee jompi kumpi mummu hoitajaksi, jos lapset ovat sairaita. On aivan mahtavaa saada tällaista hoitoapua ja olen todella kiitollinen eläkkeellä olevista ihanista mummuista. Viime viikolla olin esimerkiksi yhden puolikkaan päivän pois lapsen sairauden takia ja muutoin lapsi oli mummun hoivissa 2,5 päivää.

Vierailija
27/31 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä lapsen sairauksista. En muista, koska olisin ollut viimeksi työstä pois sairauden takia. Lapsia on kolme, kaksi koululaista ja yksi päiväkoti-ikäinen.

Työnantajan suhtautuminen on ihan ok.

Vierailija
28/31 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin, tätä jo odoteltiinkin!

Ja kaikki omia. Lapsille on aina hoitajat sairaanakin.

Itse en voisi kuvitellakaan että joku vieras/muu hoitaisi omaa lastani kun hän on kipeä ja tarvitsee äitiään kipeästi.

Vierailija
29/31 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kerran äidin työnantaja järjesti hoitajan, koska äiti oli silloin töissä tekemisissä sellaisten lasten kanssa, ettei toisen työntekijän vaihtaminen minun sairastelun ajaksi olisi ollut hyväksi lasten kannalta.

Jestas että olin tyytyväinen. Muistin kyllä toitottaa ihan kaikille miten minulla oli oma hoitaja parin päivän ajan :D

Ja kaikki omia. Lapsille on aina hoitajat sairaanakin.

Itse en voisi kuvitellakaan että joku vieras/muu hoitaisi omaa lastani kun hän on kipeä ja tarvitsee äitiään kipeästi.

Vierailija
30/31 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen sairauden takia 0-3 päivää kuussa pois, tänä syksynä on ollut yhteensä 4 päivää sairauden takia pois hoidosta (ja minä pois työstä).

Vierailija
31/31 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuosi oli sairastelun suhteen ennätys, kuukaudessa tuli kuopuksen sairastelun vuoksi poissaoloja 3-8...

Tänä syksynä sitten ei vielä ainuttakaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän