Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten menettelisit, jos saisit tietää miehelläsi olleen suhde toiseen naiseen kahden vuoden ajan?

Vierailija
21.12.2008 |

Voisitko vielä antaa anteeksi vai heittäisitkö miehesi pihalle? Ajatteletko, että suhde on ollut pelkkää seksiä vai uskotko, että pelissä on ollut myös tunteita? Haluaisitko yleensäkään tietää koko asiasta vai pitäisikö miehesi vain jatkaa touhuilujaan ja pitää asia visusti omana tietonaan?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti. En kuuntelisi mitään selityksiä. Tervemenoa vaan.

Vierailija
2/40 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin pitkää suhdetta voi olla ilman tunteita. Ja vaikka olisi kyse pelkästä seksistä, siltikin heittäisin pihalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistelisin hiljaisuudessa itselleni ja lapsilleni "uuden elämän" (asunnon ym. ) toisella paikkakunnalla ja lähtisin miehen ollessa poissa kotoa. Ja jäisin mielenkiinnolla odottamaan yhteydenottoa.

Vierailija
4/40 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää se sika ei elämässäni vaikuttaisi. Ei olisi pettäminen ensimmäinen kerta... mutta taatusti viimeinen.

Vierailija
5/40 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä mun mielestä oo väliä oliko pelkkää seksiä vai myös tunteet mukana, jos on pystynyt mulle noin pitkään valehtelemaan niin ihan sama. En mä pystyisi ikinä enää luottamaan.

Vierailija
6/40 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti lähtisin. Mulla ei ole kovinkaan paljon tuloja ja mies on todella hyvä isä, joten hankkisin itselleni yksiön läheltä ja lähtisin. Lapset jäisivät isän luokse, sillä hän pystyisi paremmin heistä huolehtimaan sekä taloudellisesti että muutenkin. Toki näkisin lapsia säännöllisesti ja olisin heidän elämässään läsnä.

Isälläni oli kerran yli vuoden suhde toiseen naiseen. Väitti, että oli ainoastaan seksiin perustuva, kun seksi äidin kanssa ei ollut tarpeeksi laadukasta (yök, että sekin minun piti saada tietää). Äiti jäi isän luokse eikä heidän suhteensa koskaan ollut sama.

Vierailija
7/40 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen käräytti ukon.. Ei siis itsekään ollut tienny minusta. En kadu, mutta jos toistuu niin bye!

Vierailija
8/40 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen toisen naisen takia, riippumatta tunteista, vaan ihan sen takia, etten pystyisi noin epärehellistä ihmistä arvostamaan. Ihminen, joka pystyy läheistään pettämään vuosien ajan, ei ole ihan normaali, eikä omatunto ihan toimi.

Vierailija
9/40 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri saanut tietää, että miehelläni on ollut suhde pitkään erään naikkosen kanssa. Mies anelee armoa, ymmärrystä, että mentäisiin terapiaan jne. mutta minä en näe siinä enää paljon järkeä... onko siinä? Suhde itsessään on jo päättynyt, päättyi itseasiassa ennenkuin koko asiasta edes tiesin. Mutta...

Miksi luottaisin, ettei mies TAAS valehtelisi? Ja mistä tietäisin, mikä sitten on totta?

Palaisiko luottamus koskaan? Ja kannattaako jatkaa enää, jos toisen näkeminenkin tuo heti epäilyt ja surun mieleen?

:(

Ei sen toisen naisen takia, riippumatta tunteista, vaan ihan sen takia, etten pystyisi noin epärehellistä ihmistä arvostamaan. Ihminen, joka pystyy läheistään pettämään vuosien ajan, ei ole ihan normaali, eikä omatunto ihan toimi.

Vierailija
10/40 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIehesi on rikkonut jo liittonne. Mutta terapia voi silti olla hyvä ajatus. Jos päädytte eroon, saa sieltä apua ja tukea siihenkin.

Vierailija
11/40 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityiskohtia en välittäisi tietää, mutta suhteen olemassaolon kyllä.

Vierailija
12/40 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen päättyminen ei siis johdu siitä, että sait tietää. Mä en ainakaan voisi luottaa, että mies ei taas jonkun ajan päästä alkaisi vähän hakemaan jännitystä elämään.

Olen juuri saanut tietää, että miehelläni on ollut suhde pitkään erään naikkosen kanssa. Mies anelee armoa, ymmärrystä, että mentäisiin terapiaan jne. mutta minä en näe siinä enää paljon järkeä... onko siinä? Suhde itsessään on jo päättynyt, päättyi itseasiassa ennenkuin koko asiasta edes tiesin. Mutta...

Miksi luottaisin, ettei mies TAAS valehtelisi? Ja mistä tietäisin, mikä sitten on totta?

Palaisiko luottamus koskaan? Ja kannattaako jatkaa enää, jos toisen näkeminenkin tuo heti epäilyt ja surun mieleen?

:(

Vierailija
13/40 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastin, luotin, tuin miestä paineissaan... ja hän "kiittää" nuohoamalla toisen naisen sängyssä liki 2 vuotta...

Kertoi, että suhde päättyi, kun alkoivat alituiseen riitelemään... eli tunteita oli sitten heilläkin mukana, paljon.

10

Sen päättyminen ei siis johdu siitä, että sait tietää. Mä en ainakaan voisi luottaa, että mies ei taas jonkun ajan päästä alkaisi vähän hakemaan jännitystä elämään.

Vierailija
14/40 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse haluaa päättää suhteen, kuin että päättää vaan koska jää kiinni. Kertoo ehkä edes jonkinlaisesta moraalista, että on kuitenkin halunnut lopettaa, ja itse kertookin asiasta.

Vierailija
15/40 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos riitelee salarakkaan kanssa, mistä se kertoo?

Vierailija
16/40 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastin, luotin, tuin miestä paineissaan... ja hän "kiittää" nuohoamalla toisen naisen sängyssä liki 2 vuotta...

Kertoi, että suhde päättyi, kun alkoivat alituiseen riitelemään... eli tunteita oli sitten heilläkin mukana, paljon.

10

Vierailija
17/40 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero tietysti vireille, vain kynnysmatot jäävät miehen luokse.

Vierailija
18/40 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, miten jotkut voivat jatkaa pettureiden kanssa, jos kerta on tarkoitus olla vain yhdessä eikä jakaa "lempeään muillekin". ;)

Ero tietysti vireille, vain kynnysmatot jäävät miehen luokse.

Vierailija
19/40 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäisen hairahduksen (tyyliin epämääräinen pikkujoulupano) voisin vielä EHKÄ antaa anteeksi, mutta en noin pitkän ajan valehtelua. Valehtelu on pahempi rikos kuin se seksi itsessään.

Vierailija
20/40 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelu on pahempi rikos kuin se seksi itsessään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi