Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä reilusti tehty (koskee ystävyyttä)?

Vierailija
25.02.2009 |

Meillä on tiivis neljän naisen joukko. Ollut jo ihan alakoulusta asti. Nyt sitten naistenpäivän kunniaksi yksi meistä oli varannut kylpylään päivän ja ohjelman joka on täynnä erilaisia jumppia. Ihan kiva ajatus sinänsä,mutta mä vaan satun olemaan ainut joka ei ole jumppaillut moneen vuoteen kun taas nämä kolme muuta ovat aktiivijumppaajia ja ohjelma oli sen mukainen. Ystävällisesti kieltäydyin nyt sitten kyseisestä päivästä ja ei mua tunnu kukaan kaipaavan,harmittaa kovasti,en ole ennen tuntenut oloani "kolmanneksi pyöräksi". Voi kuullostaa teistä lapselliselta,mutta mua harmittaa ja mietityttää.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydä uimassa, hieronnassa, kasvohoidoissa.. Tuskin ne muutkaan nyt koko päivää jaksaa jumpata, vaan tarkoitus olisi tehdä myös muuta. Ja varmaankin käydä yhdessä syömässä jossain välissä.

Vierailija
2/21 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olisin sitten yksin ja ne kolme muuta kimpassa niisä ennakkoon tilatuissa jumpissa ja voin kertoa,että päivä oli ihan täynnä erilaisia jumppia,toki ruokailu on jossain välissä

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sä et lähtis mukaan ollenkaan, kun et jumppaa. Haluavat olla kolmestaan :(

Vierailija
4/21 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olis korkee aika alkaa jumppaamaan? Aina jos on enemmän ku kak ihmistä ni porukassa on joku jolle ei käy se mikä muille käy. Oletkohan turhan herkkänahkainen. Jos jätät menemättä saat marttyyrin leiman otsaasi..

Vierailija
5/21 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy sanoa,että tämä tuli ihan yllätyksenä. Musta olisi sitten ollut reilua kysyä/kertoa,että ajateltiin oikein kunnolla jumppailla,mitä mieltä olet jne.

ap

Vierailija
6/21 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan suoritukseenhan siinä on keskityttävä eikä mihinkään kuulumisien vaihtamiseen. Oletko nyt varma, ettet pysty mihinkään jumppaan osallistumaan? Mun on vaikea uskoa, että ne kolme vetäisi koko päivän jotain tolkutonta hikijumppaa, eihän siinä olis mitään järkeäkään. Oisko siellä joukossa jotain venyttelytuntia tms. kevyempää, johon voisit mennä mukaan?

Vierailija
7/21 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eivät edes tulleet ajatelleeksi että se ei olisi sinun juttusi. Kerran yksi kaverini houkutteli minut (vuosia sitten) kokeilutunnille, jonka piti olla "ihan helppo". No sehän olikin sitten koko tuntivalikoiman vaikein tunti koreografialtaan, en osannut mennä yhtään mihinkään suuntaan kun kohmetuin täysin. Veikkaan että kyse on ihan samasta asiasta nytkin.

On muuten rasittavaa olla kaverina sellaiselle joka kuvittelee koko ajan että on ulkopuolinen, syrjitty jne. Nyt pää pystyyn vaan.

Vierailija
8/21 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne sitten tulevat, jotka haluavat. Jos nuo kolme alkavat viikoittain tavata urheillen, eivätkä halua enää muuten tavata, niin silloin sinut on savustettu ulos. Yhdestä päivästä en loukkaantuisi.

Vierailija
9/21 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseasiassa olen nyt ainut joka elää pikkulapsiarkea eli meillä on iltatähti,muiden lapset ovat jo koululaisia niinkuin meidänkin vanhemmat ja tokihan silloin pääsee helpommin harrastamaan. Voi olla,että olen herkkänahkainen,mutta aiemmin ollaan järjestetty sellaista mihin jokainen voi "täysillä" osallistua.

Vierailija
10/21 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he luulivat nyt toteuttavansa sinun toiveesi? Mene takariviin ja tee oman kunnon mukaan.

Vierailija
11/21 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä sellaista mukavaa yhdessäoloa. Ollaan siis ystäviä 30v takaa eli ei olla ihan tyttösiä enään. En ole ennen tuntenut itseäni syrjäyteyksi,tämä oli ensimmäinen kerta.

Ohjelmassa oli nyrkkeilyä

vesitreeniä

pari jumppaa (ei mitään ihan perinteisiä ilmeisesti),se on musta aika paljon jos yksi ei urheile muuten,

mutta niinkuin sanoin jo aiemmin tämä tuntuu varmasta teistä lapselliselta,olen vaan nyt harmissani

ap

Vierailija
12/21 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkkeily on tosi kiva laji jota kannattaa ainakin kokeilla. Aloitat oman kuntosi mukaan omalta tasoltasi. Vesijumpassa pystyy sluibaamaan eikä tarvi pysyä tahdissa kuten aerobicissä, ja parijumppa voi olla jopa rentouttavaa venyttelyä. Varmasti viihdyt ja pärjäät jos uskaltaudut mukaan!!

t:entinen sohvaperuna)=

Vierailija
13/21 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset voisi osallistua päivään??

Teet oman osaamisesi ja kuntosi mukaan.. Jokainen joka on aloittanut jumppaharrastuksen tietää et 0 on lähdettävä=D

Ei muutkuin reippaasti mukaan!!

Ties vaikka saat jumppakärpäsen pureman ja pääset ystäviesi mukaan myös muulloin jumppaamaan:)

Vierailija
14/21 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et, niin voihan olla, etteivät halua painostaa sinua, kun eivät tiedä kieltäytymisen syytä.

Lähde mukaan ja tee sen mukaan mitä jaksat tai sitten käyt sillä aikaa tekemässä jotain muuta.

Vierailija
15/21 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä päivällä olisi jotain taka-ajatuksia. Eivät halua olla ilman sinua tai eivät halua alkaa sinun jumppaamaankaan. Joku keksi ja muut menivät mukana. Mene sinäkin ja sano suoraan, että tällä kunnolla osallistut vain yhteen ja kysy, mikä olisi se helpoin. Loput ajat voit tehdä jotain muuta...?

Terkuin yksi tukeva täti, jonka parhaat kaverit laihoja jumppaajia. EIkä koskaan kukaan ole sanallakaan halaissut mitään mun jaksamisista tai kiloista.

Vierailija
16/21 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on viiden naisen tiivis ystäväporukka, jonka kanssa trefffataan pari kertaa vuodessa. Tässäkin porukassa on yksi, joka ei "liikunnallisista" tapaamisista ole kiinnostunut, mutta on kyllä aina mukana ollut. Ei me kyllä koskaan oo tuntitolkulla urheiltu... Meillä on kyllä niin hyvät välit, että ensin vähän keskustellaan, mitä tehdään ja vuorotellen järjestetään tekemistä. Ei kaikki oo aina tykänny vaikka jostain teatteriesityksestäkään, ja yksi ei tykkää saunoa (tekee sen ajan jotain muuta), mutta se yhdessäolo on tärkein. Hänkin on kyllä ollut mukana noissa urheilujutskissa, mutta ollut tekemättä, tsempannut muita ja "räkätellyt" meidän heilumisille. Kannattaa ottaa puheeksi, kyllä tosi ystävät pysyy, kun olet rehellinen. Ja ymmärrän kyllä sun harmistuksesi.

Vierailija
17/21 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan siis yhteydessä ihan aktiivisesti,jos ei päivittäin niin joka toinen päivä. Nyt tämä kutsu tuli s.postilla ihan yllätyksenä. Toki voi olla,että ajattelivat saada mut innostumaan,mutta enemmin luulen,että heillä on oma innostus kokeilla eri lajeja ja se on tietty ihan ok. Ilmoitin nimittäin heti,että taidan jättää väliin kun on sen verran rankka runko suunniteltu,totesi vaan,että no täytyy joku kerta jotain muuta,ei edes yrittänyt ympäripuhua,mikä nyt yleensä on aika luonnollista tällaisissa tapauksissa,siis mun mielestä.

ap

Vierailija
18/21 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

leivon tarjottavaksi omppupiirakkaa vaikka tiedän yhden näistä ystävistäni inhoavan omenaa.

ap

Vierailija
19/21 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopun ajasta teet omiasi ja rentoudut :).

Vierailija
20/21 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä en halua jumpata niin ei sitten kukaan muukaan saa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi