Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kadehtisin sinua?

Vierailija
25.02.2009 |

Täällä jos jonkinlaiset mammat kehuvat omaa elämäänsä. Jollain on kadehdittavan iso palkka, toisella muita ekologisemmat elämänarvot, yksi on kadehdittavan kaunis ja ahkera kotiäiti ja jollain on kadehdittavan komea arabimies. Mitä sinulla on sellaista, joita minun tulisi sinulta kadehtia?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kätevä käsistäni, empaattinen, reipas jne jne ; )

Mutta miksi kadehtia!

Vierailija
2/15 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät, terveet hiukset, kauniit silmät

Osaan tehdä käsilläni melkein mitä vaan ruoanlaitosta villapaitoihin, ommella, ihan mikä vaan onnistuu. Jos en ole aiemmin tehnyt niin opin uuden tekniikan nopeasti.

Minulla on hyvä muisti, ei tarvinnut kouluaikana paljoa kokeisiin lukea, ja vieläkin siitä on hyötyä. Opin myös uudet kielet nopeasti.

(huonoja puoliakin löytyy sitten sopivassa suhteessa, mutta tuossa noita mahdollisesti kadehdittavia)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se kateellinen aina syitä löytää.

Minä olen ok-toimeentuleva, normaalipainoinen, ok-näköinen ja mukava ihminen. Mieskin on sisäsiisti, kivan näköinen, fiksu ja perheestään välittävä akateeminen. Auto on keskivertoa kalliimpi ;) Talo on aika iso, mutta vähän vaiheessa...

Niitä dissauksen aiheitakin etsivä löytää, mutta niistä joskus toiste.

Vierailija
4/15 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei ole totta. Näinkö luuseri minusta on tullut kotiäitinä??? Aikaisemmin olisi löytynyt varmaan vaikka mitä mutta nyt en keksi yhtään mitään.

Vierailija
5/15 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aika avarakatseinen ja suvaitsevainen luonne. Ja mulla on ihania omaisia ja ystäviä, jotka tuo iloa elämään. Mutta kateus on pahasta... Se vaan katkeroittaa. Ei siis kannata kadehtia ketään, elä ja ole niin kuin SINÄ näät parhaaksi ja ole siten onnellinen ihminen. Moni näistä mammoista ei välttämättä ole kovinkaan onnellinen (ainakaan pitkässä juoksussa), jos elämä hukkaantuu toisten asioiden puimiseen ja kadehtimiseen. T. jo elämää kauemmin katsonut

Vierailija
6/15 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei ole totta. Näinkö luuseri minusta on tullut kotiäitinä??? Aikaisemmin olisi löytynyt varmaan vaikka mitä mutta nyt en keksi yhtään mitään.

- meillä on merinäköala asunnostamme, meri on 15m päässä

- minulla on pitkäaikaisella säästötilillä (korko 4%) 122.000e, tosin se menee sitten siihen kun joskus vaihdetaan asuntoa....pakko olla toinen merinäköalalla

- keväällä ollaan lähdössä Karibian-risteilylle

Öh, siinäpä se olikin.

Vierailija
7/15 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullut molemmilla kerroilla nopeasti raskaaksi. Raskauteni ovat sujuneet ilman ongelmia. Synnytykset olleet helppoja, parin tunnin "keikkoja". Lapset ovat aina olleet tosi helppoja ja nukkuneet todella hyvin. Asutaan isossa omakotitalossa ja meillä on iso piha. Isovanhemmat ovat paljon tekemisissä lastenlasten kanssa ja hoitavat heitä mielellään.

T.elämäänsä tyytyväinen (ja kiitollinen hyvin olevista asioista)

Vierailija
8/15 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos satut olemaan negatiivinen pessimisti luonne, niin mun positiivistä optimististä asennetta saattaisit vaikka kadehtiakin.

Vierailija
9/15 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska jokaisen elämässä on ne varjopuoletkin. Minun elämäni arvokkaimmat asiat kuitenkin ovat 6 lasta, mies, toimivat sukulaissuhteet, terveys ja ennen kaikkea se rauha, joka on kun on oman elämän arvot ja asioiden tärkeysjärjestyksen itselleen selvittänyt ja tuntee, että näin on hyvä elää. Näitä asioita voisin kadehtia, jos ei niitä itsellä olisi.

Vierailija
10/15 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä että mulla on vara olla pojan kanssa kotona. Miehellä riittää töitä eikä näytä lamakaan niitä uhkaavan.

Ihanaa aikaa tämä, kaikessa rauhassa saadaan olla kotona.

Vierailija
11/15 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka, tyylikäs ja kaunis (ei koskaan ole ollut puutetta seurasta -> hyvä itsetunto).

Minulla on laaja ja tiivis ystäväpiiri.

Paljon aikaa tavata ystäviä ja harrastaa.

Yöunta saan paljon ja hyvälaatuisena.

Luonani on aina siistiä!

Onnistun kaikessa mihin ryhdyn (opinnot, työt, harrastukset).

:)

Asioista joita ei kannata kadehtia:

Minulla ei ole ylimääräistä rahaa kulutulle miten tahdon (ei lomamatkoja huolettomasti jne)

Opintolainat ja muut pikkuvelat.

Ilman vaatteita kroppani ei ole mitä ihanin (vaatteet tekevät ihmeitä).

En rusketu helposti, palan kyllä.

Hiukset laitettuina kauniit, mutta todellisuudessa ohuehkot ja kuivat.

En todnäk. ole saamassa suuria perintöjä, taloa tms.

Hampaissa reikiä.

Vierailija
12/15 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luova, jos käyttäisin sitä

häpeämätön, olosuhteiden pakosta...itseni kanssa pakko kun on elää

Vierailija
13/15 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen hyvin koulutettu, aika älykäs ja mulla on kauniit, tummat paksut hiukset. ja aika ihana mies, joka on tasa-arvoisesti vanhempi meidän lapselle.

Vierailija
14/15 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä suloinen kiltti lapsi

Vierailija
15/15 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihminen tyypillisesti on kateellinen otus ja unohtaa, että jokaisella on huolensa, vaikkei kaikki huolet päälle näykään.

Olen terve. Olen hyvissä, läheisissä väleissä sukulaisteni kanssa. Asun ulkomailla ja olen hyväpalkkaisessa, vakituisessa, arvostetussa työpaikassa. Matkustelen paljon, vähintään parin kuukauden välein teen kaupunkimatkan jonnekin. Käyn ulkona aina kun haluan. Voin syödä ulkona vaikka joka ilta, ja ostella vaatteita joka viikko, rahasta ei ole puutetta. Asunto ja autokin on jo maksettu.

Mutta mulla ei ole miestä, ei lapsia, ei omaa perhettä. Se on se, mitä eniten muilta kahehdin, vaikka en haluaisi. Mutta kuten sanottua. Ihminen on kateellinen otus.