KOOP taktikoi, entä sitten?
Mä en nyt ymmärrä noita lööppeihin revittyjä juttuja Koopin taktikoinnista. Siis eikö saa valita biisejään niin, että joku tietty ihmisryhmä tykkää? Eikö siinä tapauksessa kaikkien pitäis laulaa sama biisi, jolloin kaikki laulajat ja kuulijat olis samalla viivalla. Ehkä. Entäpä, kun Sarin sanoi, että ollaanko sitä nyt Idolsseissa ollenkaan, jos vanhemmat naiset tykkää ja äänestää. Mikä siis on se ihmisryhmä, joka saa Idolsseja kattoa ja äänestää?
Miten musta nyt tuntuu, että joku liiottelee? Tuomarit tai lehdistö...
Kommentit (43)
U2, Robbie Williams, Elvis?? No Tapio Rautavaara ehkä. Mä en tunnista Annan ja Peten lauluista puoliakaan. Olen 30v ja pidän Annasta ja Koopista. Pete oli symppis, mutta lauluääni ei niin ihmeellinen. Ei tosin Antti Tuiskukaan kauhean hyvä laulaja ollut, mutta menestynyt.
29, mitä tarkoitat?.
Mene youtubeen ja hae vaikka idols koop. Sillä tulee livekeikka jossain ostarissa. En tiedä onko niillä joku laulujärjestys sovittuna siinä, epäilen. Se laulaa joka ensin ehtii. Joka tapauksessa Koop saa laulaa taustoja koko ajan :). Siis oikeasti siitä ei ole kansanjoukkojen villitsijäksi. Sitten kun sillä olis lopulta tilaisuus ja vuoro, niin se ei edes laula! Pienen hämmennyksen jälkeen koko porukka vetää yhdessä. Yrittää se sitten huudella sieltä että onko teillä kivaa?
Hän tosin taisi olla liikaa tälle kökköformaatille...