Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KOOP taktikoi, entä sitten?

Vierailija
09.12.2008 |

Mä en nyt ymmärrä noita lööppeihin revittyjä juttuja Koopin taktikoinnista. Siis eikö saa valita biisejään niin, että joku tietty ihmisryhmä tykkää? Eikö siinä tapauksessa kaikkien pitäis laulaa sama biisi, jolloin kaikki laulajat ja kuulijat olis samalla viivalla. Ehkä. Entäpä, kun Sarin sanoi, että ollaanko sitä nyt Idolsseissa ollenkaan, jos vanhemmat naiset tykkää ja äänestää. Mikä siis on se ihmisryhmä, joka saa Idolsseja kattoa ja äänestää?

Miten musta nyt tuntuu, että joku liiottelee? Tuomarit tai lehdistö...

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tosin taisi olla liikaa tälle kökköformaatille...







Vierailija
42/43 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

U2, Robbie Williams, Elvis?? No Tapio Rautavaara ehkä. Mä en tunnista Annan ja Peten lauluista puoliakaan. Olen 30v ja pidän Annasta ja Koopista. Pete oli symppis, mutta lauluääni ei niin ihmeellinen. Ei tosin Antti Tuiskukaan kauhean hyvä laulaja ollut, mutta menestynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

29, mitä tarkoitat?.

Mene youtubeen ja hae vaikka idols koop. Sillä tulee livekeikka jossain ostarissa. En tiedä onko niillä joku laulujärjestys sovittuna siinä, epäilen. Se laulaa joka ensin ehtii. Joka tapauksessa Koop saa laulaa taustoja koko ajan :). Siis oikeasti siitä ei ole kansanjoukkojen villitsijäksi. Sitten kun sillä olis lopulta tilaisuus ja vuoro, niin se ei edes laula! Pienen hämmennyksen jälkeen koko porukka vetää yhdessä. Yrittää se sitten huudella sieltä että onko teillä kivaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan