KOOP taktikoi, entä sitten?
Mä en nyt ymmärrä noita lööppeihin revittyjä juttuja Koopin taktikoinnista. Siis eikö saa valita biisejään niin, että joku tietty ihmisryhmä tykkää? Eikö siinä tapauksessa kaikkien pitäis laulaa sama biisi, jolloin kaikki laulajat ja kuulijat olis samalla viivalla. Ehkä. Entäpä, kun Sarin sanoi, että ollaanko sitä nyt Idolsseissa ollenkaan, jos vanhemmat naiset tykkää ja äänestää. Mikä siis on se ihmisryhmä, joka saa Idolsseja kattoa ja äänestää?
Miten musta nyt tuntuu, että joku liiottelee? Tuomarit tai lehdistö...
Kommentit (43)
saa aina naiset kuumiks...
tää oli laulukisa, ei keski-ikästen nuoruuttaan haikailevien naisten eroottisten fantasioiden kisa.
mies ei edes komee tai charmikas
punapää, muutama haituva rintakarvoja, yökkkkkkkkkkkkkkkkk
kahteenkymppiin, jottei _tuomarit_ vahingossa valkkais alkukarsinnoista pidemmälle sellasia, jotka saattaa kiinnostaa vanhempaa kuulijakuntaa.
Kisan nimeä pitäis myös muuttaa niin, että nimessa mainittais _nuoriso_. Tämä saattais karkottaa meitä kolmikymppisiä ;) Ainaki osan. Vaan minkäs teet, kun kiinnostava artisti löytyi Idolsista, eikä Tangomarkkinoilta!
jengi oli ihan varma sen jatkoonmenosta eikä tajunnut itse äänestää.
Ei tässä mistään Koopin mummoäänistä ole kyse!
Jos keski-ikäiset naiset haluavat valita idolikseen puhtoisen pojan, joka nyt vain sattuu olemaan aika särmätön, hajuton ja mauton laulaja/esiintyjä, niin entä sitten? Katsovathan jotkut salkkareitakin ja lukevat seiskaa.
nuoruuttaan haikailevien eroottisten fantasioiden kisa (kuten joku kirjoitti osuvasti), mutta kun Idols ei lopu finaalilähetykseen, vaan tarkoitus olisi valita joku tekemään musiikkia ihan oikeasti.
Jos keski-ikäiset naiset haluavat valita idolikseen puhtoisen pojan, joka nyt vain sattuu olemaan aika särmätön, hajuton ja mauton laulaja/esiintyjä, niin entä sitten? Katsovathan jotkut salkkareitakin ja lukevat seiskaa.
nuoruuttaan haikailevien eroottisten fantasioiden kisa (kuten joku kirjoitti osuvasti), mutta kun Idols ei lopu finaalilähetykseen, vaan tarkoitus olisi valita joku tekemään musiikkia ihan oikeasti.
Luulen että levykauppaan kelpaa myös meidän yli kolmekymppisten naisten (lue =tätien) rahat. Jos haluataan vain teinien rahat, niin valinnat jo alussa siihen suuntaan.
Jos olet myös yhtään seurannut american idolia, niin paljon aikuisempaan makuun sopivia idoleja sielläkin on valittu!
Muista myös miten kävi Jääskeläisen, jota nimenomaan teinikset ihkutti! Eipä tainneet levyt oikein myydä!
Tarkoitus on tietenkin, että nostetaan tunnetasoa ja saadaan eri-ikäiset ryhmät äänestämään -> paljon soittoja -> paljon rahaa. Eli tuomariston tarkoitus on suututtaa juuri sinut ja saada sinut äänestämään ja saada äänestyspuheluistasi rahat. Parhaiten protestoit, kun et tuhlaa rahaasi moiseen.
me "mummot" katsotaan kyllä idolsia, mutta kuinka moni ihan oikeasti menisi sitten ostamaan jonkun Koopin levyn? Siis oikeasti? Ja juoksisi hänen perässään keikoilla, ja ostaisi kaikkea Koop-krääsää? Aika harva loppujen lopuksi kuitenkaan. Tässä on vähän se ongelma, että jotta Koopista saataisiin meidän "mummoikäisten" oikea tähti, hänen pitäisi laulaa iskelmää, ja tuskin hän sitä haluaa tehdä -eikä varmaan levy-yhtiökään halua sellaiseen panostaa.
Pete veti samalla tavoin tasaisenvarmasti kuin ennenkin. Just se voitonvarmuus, joka ei pannut yrittämään 110-prosenttisesti. Näinhän joku tuomareistakin uumoili jo.
Myönnän äänestäneeni Koopia. Äänestin häntä, koska äänestin Annaa vastaan. Halusin finaalin Koopin ja Peten, en sitä rasittavaa piipittäjää, jolla oli ihan järkky leninki.
nuoruuttaan haikailevien eroottisten fantasioiden kisa (kuten joku kirjoitti osuvasti), mutta kun Idols ei lopu finaalilähetykseen, vaan tarkoitus olisi valita joku tekemään musiikkia ihan oikeasti.
[/quote]
Itsessäni sama vika. Ja mä en ymmärrä tota juttua. Miks ei sais taktikoida ja koittaa kalastella sen joukon ääniä, joihin eniten iskee. Mä en usko, että moni on aatellu, että nyt koitan alkaa 13-17-vuotiaiden idoliksi ja jos vain yli 20-vuotiaat innostuu, niin en ala. Eiköhän tossa vaiheessa uraa ole aivan sama mikä joukko innostuu, kunhan ura vaan saa tuulta alleen. Ei kai Heidi Kyrökään enää tangoja vedä...
Mut mä olen kyllä sitä mieltä, että jos ei yli 30-vuotiaiden äänet kelpaa, niin osallistujien yläikäraja max. kahteenkymppiin, niin ei vahingossakaan finaaleihin livahda ketään mummojen suosikkia kuten Koop.
t. 30v mummo
ja kuka valitti rahakirstusta, mä 30v äänestin koopia 7 kertaa, siinä on karismaa joka ikävä kyllä puuttuu nykyeen aika monelta, se on vaantodella puoleensavetävä..
Eikö yleisö äänestämällä päättänyt ketkä pääsevät lopulliseen finaaliin. Ei siinä ollut Koopilla sormiaan pelissä, kuka äänestää ja ketä. Eiköhän kansan enemmistö valitse sen josta eniten tykkäävät.
Se on toinen juttu kenestä tulee todellinen idoli ja kenestä ei. Muistanette aikaisemmilta tuotantokausilta floppi-Ilkan, joka nyt veikkailee säätä lapsille Pikku kakkosessa ja toiseksi tullut Katri tahkoo musabisneksessä.
Myös Anna Abreu on menestyksekkäämpi kuin viime voittaja Ari. Myös muilta tuontakausilta on toiseksi ja kolmanneksi tulleet saaneet levytyssopimuksen ja tehneet hittibiisejä sekä kiertueita esim. Antti Tuisku ja Jani Wikholm.
Eiköhän se Petekin saa jalkansa jonkin levy-yhtiön oven väliin ja pääse tekemään musiikkia, vaikkei nyt Idolsia voittanutkaan.
sai kaivamaan youtubesta Clas Ohlssonilla kuvatun semifinalistikeikan, jossa oli Pete, Anna, Koop ja Kalle. Koop oli ihan pihalla ja yhtä karismaattinen kuin märkä villasukka! Tuostako siis kolmikymppisten libido villiintyy? Aika pervoja olette :D.
soolo-osuutta, kaikki muut lauloi. Koop seisoskeli siinä vaan että mitäminäkölaulaamitähäh eikä ottanut minkäänlaista aloitetta.
me "mummot" katsotaan kyllä idolsia, mutta kuinka moni ihan oikeasti menisi sitten ostamaan jonkun Koopin levyn? Siis oikeasti? Ja juoksisi hänen perässään keikoilla, ja ostaisi kaikkea Koop-krääsää? Aika harva loppujen lopuksi kuitenkaan. Tässä on vähän se ongelma, että jotta Koopista saataisiin meidän "mummoikäisten" oikea tähti, hänen pitäisi laulaa iskelmää, ja tuskin hän sitä haluaa tehdä -eikä varmaan levy-yhtiökään halua sellaiseen panostaa.
kuuntelisi iskelmää.
Kersat tietysti ostaa krääsää, mutta musaa nyt vaivaisesti muutenkaan myydään, kun ainakin meidän perhe lataa kaiken netistä.
nuoruuttaan haikailevien eroottisten fantasioiden kisa (kuten joku kirjoitti osuvasti), mutta kun Idols ei lopu finaalilähetykseen, vaan tarkoitus olisi valita joku tekemään musiikkia ihan oikeasti.
10v jälkeen nähdään, kuka tekee musiikkia ja kuka ei. Siinä vaiheessa ei ole enää mitään väliä tai eroa, monenneksiko tuli jossain Idols-kisassa. Ei sillä ole enää parin vuodenkaan päästä merkitystä.
Mua kyllä ärsyttää sellaisten ihmisten äänestäminen, jotka ei sitten kuitenkaan ole kiinnostuneita ostamaan levyjä, käymään keikoilla yms. Esim. viime vuonna viisikymppinen työkaverini äänesti Anna Abreuta, koska Ari on 'niin ärsyttävä'. Kyllähän Annasta on suosittu tullutkin, mutta eipä tuota tätiä ole Annan ura kiinnostanut. Itse katson Idolseja -mukavaa katsottavaa ja kuunneltavaa sunnutai-iltaisin- mutta en äänestä, koska en juuri osta levyjä, käy keikoilla tai muutenkaan 'fanita'. Tuotantoyhtiö toki on riemuissaan, mikäli mahdollisimman moni äänestää (=maksaa)!
mikä siinä miehessä vetoo?? pelkää esiintyä, näyttää keski-ikäseltä, vaikka nuori, n.24v. ääni jännittyny, esiintyminen pelokasta, rahkeet ei riitä sillä mihinkään. nimikin outo
PETE on stara, kävi miten kävi! Katotaan 2v päästä kuka muistaa jotai kooppia, mutta pete on jo tähti!!!!
formaatti. Tota Olssonin keikkaa katsoessa tuli selväksi, että kuka siinä porukassa haluaa oikeasti laulaa yleisölle ja kuka ei. Koop ei kerta kaikkiaan saanut suunvuoroa, koska oli 3 muuta jotka ei malttaneet odottaa "vuoroaan" päästä laulamaan.
mikä siinä miehessä vetoo?? pelkää esiintyä, näyttää keski-ikäseltä, vaikka nuori, n.24v. ääni jännittyny, esiintyminen pelokasta, rahkeet ei riitä sillä mihinkään. nimikin outo
PETE on stara, kävi miten kävi! Katotaan 2v päästä kuka muistaa jotai kooppia, mutta pete on jo tähti!!!!