Elokuisia enää?
Onko käynyt kato elokuisiin? JOs on niin, turhan vähän tuli plussia!!! Oliko Neppe ainoa?? Onnitelut muuten hänelle, jos vielä käy pinoa lukemassa...=)
Täällä ihan odotetusti ollaan vielä.. Tänään on kp 31 tai 32, ei muista tarkkaan.. Joka tapauksessa tätiä odotellaan arviolta torstaina. Inha tää pitkä kierto...=( OIreita olis tosi kipeät tissit ja pieni huonovointisuus, mutta niitä on ollut muissakin kierroissa, että eipä tässä kovin toiveikkaana jaksa olla...
Käykäähän kirjoittelemassa kuulumisia, jos muita vielä on!!=)
Kommentit (31)
Mä toivoinkin, että edes toisella meistä tärppäisi :-) Jos muistat vielä, niin mun miehellähän on myös synttärit 26.8. ja samoissa kiertopäivissä mentiin.
Mä täällä edelleen kärvistelen. Kp 28(?) on kaiketi menossa, mutta testi näytti aamulla negaa taas. Mitään menkkoihin viittaavaakaan ei ole myöskään havaittavissa. Outoa. Raskausoireita kyllä on, mutta ne saattaa johtua liiasta toivomisesta :-D Eipä tässä kyllä kiirettä raskautumiseen ole, kun tuo kuopuskin on vasta 6kk. Mutta kuume on valtava! :-)
myLove yk1, kp28/24-jotain (kierto ei ole tasaantunut vielä synnytyksen jäljiltä)
myLove. Tulehan kipin kapin perässä niin saadaan molemmat synttäri yllätykset antaa!! Kaikotus tädille!!
Jeela 3+6
eli miehen painostuksesta testi tehtynä tältä aamulta, vaikka piti aattoaamulle asti säästellä. Ja kuikas ollakkaan testiajan puitteissa selkeä plussa, tosin vielä hyvin vaalea. Eli kyllä vielä sinne aattoaamulle jätän sen toisen testin jos vaikka saisi sitten itselleen joululahjaksi sen oikein selkeän plussan.
LA meillä olisi 25.8., mutta varmaan siirtyy, voi olla että jopa syyskuun puolelle. Mutta alustavasti siis elokuun puolella. Mietin vaan että mites kun tuolla ei odotuspuolella näyttänyt olevan kuin leijonanpennut-pino ja minun vauvasta tulee ainakin neitsyt eikä leijona. eikös leijona ole 23.7.-22.8 ja neitsyt sitten 23.8.-.22.9??
Pihlis yk3, kp32/~30
(kp:t lasken vielä siihen vahvaan plussaan (aattoaamuun?) asti, siis jos sellainen tulee)
Aivan mahtavaa, että plussasit! Mä oon kirjoitellut leijonanpennuissa ja totesinkin kai siinä ihan aloitusviestissä, että mun mielestä mukaan sopii kaikki elokuiset väljästi katsottuna. Siis mitä väliä on mikä horoskooppimerkki lapselle tulee ja kuka voi etukäteen tietää milloin lapsi syntyy? Pääasia on, että on kiva pino missä kirjoitella ja että lasketut ajat on edes parin kuukauden tarkkuudella samat niin voi hiukan vertailla kokemuksia.
Joten mun puolesta, jos itse tahdot, niin tule Leijonanpentuihin!
Ritu rv7+5
Minä kanssa varovasti työnnän nenääni tänne, eilettäin tein plussatestin. Se oli kyllä haamu, mutta silti aika selkee... Mä oon kanssa miettinnyt tuota leijonanpentupinoa, kun oma laskettu aika on näillä näkymin vasta 28.8. ja vauva syntyy ihan satavarmasti syyskuussa.
Mutta jos se ei ole niin turhantärkeää, niin voisi sinne pentuihin tulla kuikuilemaan :)
En kyllä ihan vielä jotenkin uskalla ryhtyä "odottajaksi" vaan källäilen mieluummin hetkisen kuumepuolella. Ainakin kunnes seuraavaksi varmaan painelen odotuspuolelle kirjoittelamaan. Hih! Minä ja mun luja luonteeni.
Omppu 4+0
Harmitti niin kuin putosit silloin heiniksistä, kiva että pääsit kuitenkin seuraavaan pinoon :) Onnea tosi paljon!!!
nasqu rv 10+0 (ja jolla siis edelleen päähänpinttymä lueskella kuumeilijoiden palstaa :)
Mitä tulee leijonanpentuihin niin musta se yhtä kuin elokuiset. Ei ne elokuisetkaan kaikki synny elokuussa. Mullakin la 26.8, enkä edes ajatellut ettei se olisi mun pino. Voihan toki olla niitä jotka ei tälläistä horoskooppipinoa huoli ja haluavat olla elopalleroita. Siis voi olla että sekin pino puhaltuu vielä henkiin. En kyllä oikein usko.
Kakslussalla on kans elokuiset leijonanpennut. Aletaan käyttämään tätä elo sanaa siinä edessä niin selkeyttänee muita ja itseämme. Vai mitä?
Jeela ja manteli 4+2
Onnea Omppu!!
Jellonanpentuihin vain mars. Musta se että leijona on ihan selkee elokuun merkki riittää siihen että elokuiset = leijonanpennut.
Jeela ja pikku-manteli 4+2
olen taas ollut niin omanapainen etten ole muita huomannut ollenkaan .. *nolo*
Jeela: Meillä oli kanssa edellistä masuasukkia kutsuttiin Manteliksi :)
Esikoinen oli rusina ja tästä uudesta tulee Neppajymy :D
Mutta siis jääräpää olen vielä aattoon asti tämän asian kanssa!
Pihlis yk3, kp33/~30
Ensimmäistä kertaa täällä ja toivottavasti myös ensimmäistä kertaa raskaana. En oikein uskalla edes toivoa. Yrityskerta 4 oli joulukuun alkupuolella ja nyt myöhässä useamman päivän. En ole uskaltanut vielä tehdä testiä, mutta maanantaina teen jos ei kuulu. Ei suurempia oireita: joulukuun puolessa välissä rintojen arkuutta noin viikko, mutta se meni ohi. Nyt välillä erikoista vatsan kipristelyä, tai sitten vain kuvittelen sen. Valkovuotoa on mielestäni jonkin verran enemmän kuin normaalisti, voisiko se liittyä asiaan tai viitata että en ole raskaana? Apua kun en tiedä näistä asioista mitään, Pitäisikö olla enemmän oireita?
Ikinä en ole mitään joululahjaa toivonut niinkuin tätä...
Tänään aamulla oli toki vaalea viiva, mutta ihan selkeä plussa kuitenkin. Siirryn odottajiin. Jipii!
Taidan olla "ilkimys" ja pantata tieota mieheltä aattoon saakka. Mies kun ei tiedä kiertopäivistä ja ajankohdista oikeastaan mitään, näin oletan. Ajattelin laittaa kortin jossa toivotetaan hyvää joulua ja paljastetaan tuleva LA, joka just nappi miehen 42 v. syntymäpäivä. Oisko paha? Tahdon aina välillä unohtaa hänen synttärit, niin tästä etiäpäin uskon ton päivän vähän terottuvan mun pääkopassa. :)
Jeela 3+6