Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Club 30: Alkavan viikonlopun tunnelmia

17.03.2006 |

Mukavaa alkavaa viikonloppua kaikille, ja hyvää St. Patricks dayta kaikille Irkku faneille ja muillekin. Tänään kaikki vihreät vaatteet päälle ja iloista mieltä sydämiin. Kevät on tulossa, hitaasti mutta varmasti. Aina on tullut, joka vuosi.

Toivon kaikille viikonlopuksi mukavia uutisia, ja rentouttavia hetkiä. Nauttikaa auringon pienistä säteistä, vesipisaroista jotka räystäiltä tippuu. Iloitaan siitä että kevät on uuden elämän aikaa, toivottavasti se tuo uusia iloisia plussa uutisia myös kaikille teille.

Pää pystyyn kaikki upeat kissanaiset. Nauttikaa olosta.

Wintteri " positiivisen asenteen nostattaja"

Ps. En ole mennyt sekaisin, lääkkeet on otettu, joten olkaa huoletta, haluan vain nauttia elämästä. Ja 5 päivän päästä olen jo etelän auringossa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa se vaan niin olla, että sitä jaksaa paremmin kun on jotakin mitä odottaa (niinkuin siinä matkatoimiston mainoksessa luvataan). Winterangelkin heittäytyy aivan runolliseksi etelänloman lähestyessä, itsellänikin lomat pyörivät mielessä - golfkausi aloitetaan likkojen kanssa jossakin päin ja kesälomaksi täytyy tänä vuonna varata jotakin hauskaa. Tosin täytyy myöntää, että tuo clomien aloituskin pyörii jo mielessä, mutta sinne on vielä pitkästi yli kaksi viikkoa aikaa.

Viikonloppu pyörähtääkin sitten rakennusmessuilla (vielä riittää päätöksiä tehtäväksi, portaat ja porraskaiteet olisi vielä päätettävä, lattiamatsku tarjoukset pyydettävä, vesi ja saniteettikalusteet hankittava jne jne) ja raksalla tietenkin. Kevät auringosta ei tänä vuonna ole laduille eikä rinteeseen päästy nauttimaan. Mutta tämä vuosi menköön rakennuksella ja otetaan seuraavana sitten kiinni.

Hauskaa viikonloppua kaikille

Terkuin

Leia

Vierailija
2/8 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin kypsältä heliltä: nega tietenkin pysyi. En tiedä auttaisko laitoshoito vai vitamiini tähän v...utukseen vai jäänkö palstatauolle. Kaikille kiitoksia tsemppauksesta kuitenkin, olette olleet välttämätön apu tässä suossa paarustaessa! Ehkä olen täällä taas huomenna mutta nyt tuntuu että haluan vain.... öh, kun edes tietäis mitä :-(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Helille[/b] lohtuhali, harmittaahan se vaikkakin jo olit varautunut... mutta kyllä se entä jos yleensä aina siellä takaraivossa pyörii. Lohtuhali siis sinne, toivottavasti tänään on jo parempi päivä.

[b]Winterangel[/b] niin se vaan aurinko ja kevään tulo saa ihan runolliseksi. Hauska kuulla että mieli on parantunut siitä aikaisemmasta ja loman odotus varmaan edesauttaa hyvää mieltä. =)

Kaikille muillekin huiskutus ulkomaankirjeenvaihtajalta.(O/

Vierailija
4/8 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Heli, kumpa voisin sanoin kertoa kuinka pahoillani olen. Lämpimät lohtuhalit täältä sumujen saarelta.

Toiselle ulkomaankirjeenvaihtajalle SuviTuulille paljon haleja myös.

Mie tästä lähen jälleen 11 tunnin työvuoroa tekemään, neljä päivää, neljä päivää vielä lomaan. Kyl mie jaksan. Asennetta vaan ja hymyä huuleen vaikka väsyttää ihan kamalasti.

Mukavaa viikonloppua naiset!

T. ulkomaankirjeenvaihtaja, Wintteri

Vierailija
5/8 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippati heippati teille kaikille!

Mulla on nyt kaytossa PC, josta puuttuu kaikki suomalaiset aakkoset. Kirjoitukseni saattaa nayttaa aivan pollolta, mutta alkaa aivan tikahtuku nauruun. Pitkan nettipimennon jalkeen tamakin PC vajavaisuuksineen tuntuu ihanalta.

Lohtuhalauksia lahettelen Helille. Olen kovin pahoillani. Pettymys tuntuu nyt todella karvaalta ja mikaan ei poista pahaa oloa. Voimia toivotan sinulle ystavani.

Halaukset myos Tirpalle. Teita oli muitakin, jotka olitte halauksen tarpeessa. En nyt vain muista kaikkea mita minun piti raapustaa. Iso kimppahalaus teille kaikille.

Yritan opetella kirjoittamaan ilman niita muutamia tarkeita kirjaimia. Ja tama on hitsin vaikeaa. Kaikki valimerkitkin ovat aivan eri paikoissa. Suomessa omaksuttu 10-sormijarjestelma tuntuu nyt hyodyttomalta.

Taalla kevat on todella pitkalla, lampotilat ovat hyvin Suomen kesaluvuissa. Joten nena on aina kohti aurinkoa hyvan paikan vain sattuessa kohdalle. Auringonpaiste antaa uusia voimia.

Oma napa. Voitteko kuvitella, olen jo ehtinyt unohtamaan lapsettomuuden tuskaa. Pidan tata piirretta hyvin tervetulleena. Nettipimentokin on auttanut asiassa. Ja toisaalta monet ystavapariskunnat taalla maailmalla on lapsettomia.

Ei mitkaan IVF tai PAS yritykset voisi edes onnistua, jos mamiehdokas olisi kirea kuin viulunkieli lapsettomuuden tuskissa painiessaan. Kun vain saisin pidettya itseni tallaisena hyvantuulisena tallaajana sinne huhtikuun PAS siirtoon saakka. Itseni tuntien onnistun viela hermoilemaan moneen kertaan ennen pakkasukkojen sulatusta. Toisaalta epaonnistumista voi taas paeta maailmalle ja nuolla haavoja rauhassa.

Winterangel, taallakin juhlittiin St Patrikin paivaa. Irkkuyhteiso jarjestaa aina kemut ja se on mukavaa.

Aurinkoiset terveiset kaikille clubilaisille ja mukavaa viikonloppua!

Vierailija
6/8 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HELI täältä voimahali sulle (((((0))))). Tuut sitten takasin kun siltä tuntuu. Minäkin olen nyt vähän pitäny palstataukoa kun ei oo mitään raportoitavaa.

Ulkomaan kirjeenvaihtajathan olivat kovinkin aktiivisina. Huiskutukset sumujen saarelle ja sinne etelään. On se aurinko paistanut täälläkin, mutta mulla on varmaan ollu joku ihme kevätkooma kun töistä tultuani oon kellahtanu sohvalle vaikka ulkona ois kuin ihana päivä tahansa. Nyt täytyy ottaa itseä niskasta kiinni.....

Mitäs sitä tänne muille kuuluu? Mä oon todellakin puonnu kelkasta....

O.N oviksen bongaus alkaa tiistaina kp 12 ja jos kaikki menee hyvin ois kaks kyytiläistä matkassa vkolla 13

Huiskutukset kaikille \0) ja positiivista energiaa!!!

Vierailija
7/8 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viikonloppuna juurikaan ollut koneen ääressä ja nyt olikin pinomme valunnut aika alas. Tai sitten en löytänyt oikeaa pinoa...

Tällä eletään taukokiertoa ja taitaa olla niin, että tämä taukoilu tulee nyt kestämään himan pitempäänkin. jatkosta en oikein vielä tiedä mitään, mutta torstaina olisi kontrollikäynti jossa varmaankin selviää olenko menossa laparoskopiaan ja toivottavasti saan myös suurin piirtein tietää koska tämä tehtäisiin. Ennen sitä tuskin mitään tehdään...

Eilen puhuin pitkästä aikaa erään (ainakin aikaisemmin) hyvän ystävän kanssa joka nykyään tosin asuu ulkomailla. En aikaisemmin ollut tästä lapsettomuudesta juurikaan muuta sanonut kuin, että lapsi olisi tervetullut. Ei ehkä olisi muuta pitänyt sanoakaan. Tuntuu siltä, ettei tästä asiasta enempää viitsi kenellekään kertoa, kun juurikaan ei ihmiset osaa tätä asiaa kohdata. Eilen sain siis kuulla tuon varmaankin kaikkien kuuleman adoptiokommentin, mutta muodossa " eikö olisikin kivaa jos te adoptoisitte lapsen" - mitä hiton kivaa siinä on? se on rankka tie sekin ja omat biologisen lapsen surutyö tulisi olla silloin jo tehtynä.

Me ollaan tuosta miehen kanssa puhuttu aika paljon. Lapsen ja aikuisen välinen ikäero kun monessa maassa on kuitenkin max 40 niin, se päätös kait pitäisi tehdä NYT jos se tehdään, enkä ole vielä valmis luopumaan näistä hoidoista, vaikka minulle periaatteessa onkin sama onko se lapsi biologinen tai ei.

Toinen ystävä sanoi viime viikolla, että hänen mielestä on kamalaa kun lapsettomat ovat niin katkeria. No kait sitä katkeraksi sitä tulee, kun tuollaisia kommentteja kuulee...

Nyt ei ole kovin hyvä olo - sorry tällainen vuodatus...

Vierailija
8/8 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kanssa vähän vuodattaa: Olin tänään Clomien seurantaultrassa (kp10), tuloksena jotain hyvää ja jotain huonoa. Hyvää se, että oikealla puolella 15 millinen follikkeli kasvamassa ja huonoa se, että limiksessä olisi ollut parantamisen varaa. En edes tajunnut kysyä tarkemmin, lääkäri vaan sanoi, että ei ole tyytyväinen mun limikseen. Ja sanoi sitten vielä, että mun munasarjojen rakenne on ihan selvästi pco-tyyppinen! Mut on ultrattu miljoona kertaa, eikä kukaan ole koskaan vastaavaa sanonut??? Ensiviikolla sitten labraan progesteronin mittaukseen ja Clomeilla jatketaan vielä seuraava kierto jos tämä ei tuota tulosta. Että sellaista.

Jaksuhaleja kaikille lupilaisille ja parempaa mieltä teille!

RoseMary