Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On tuo lasten opettajien ja joka sukankutojan kerhon vetäjien lahjominen ärsyttävää.

Vierailija
09.12.2008 |

Mihin ne niitä kaikkia pikkurojuja muka tarvitsee? Vanha kunnon kiitos pitäisi riittää.

Mä aion taistella tätä kehitystä vastaan. Tämä on mun periaate. :)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai viedä vaikka sen konvehtirasian kahvihuoneeseen. Ehkä eivät sitten arvosta, mutta mun mielestä se muistaminen voi olla myös vanhemmalta. Näen kuitenkin henkilökuntaa usein ja olen erittäin kiitollinen heille, että he hyvin hoitavat lapsiani. Henk.koht. lahjat ovat mielestäni liikaa.

Vierailija
22/26 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkotiin riittävä konvehtirasia kahvipöytään tms. työtään he tekevät.

opettajalle tiedoksi ylempänä että eipä ole syynä mielenterveys/rahapula tms vaan kulutushysterian minimiin pistäminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertakaikkiaan ole ehtinyt miettiä asiaa, ja lapset (3 ja 5 v) eivät vielä itse tule ajatelleeksi hoitajien muistamista. Kortit askarrellaan, jos ehditään. Lahjominen tulisi jo aika kalliiksikin: hoitajia on 4/ryhmä, eli 8 lahjaa, min., 3 e/kpl = 24 e.

Vierailija
24/26 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai lastemme ihania opettajia muistetaan jouluna! Tekevät mahtavaa työtä pienellä palkalla, välittävät lapsistamme aidosti. Ostamme yleensä jotain "kunnollista", Marimekon pyyhkeet, Iittalan astioita tms. Rahasta muistaminen ei ole meillä kiinni.

Vierailija
25/26 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajana minua kävisi sääliksi se lapsi joka tjoutuu tuomaan tuollaisen vittuiluviestin vanhemmilta.

Muutenkaan en ymmärrä sitä, miten täällä niin moni av-mamma on ajatustenlukija ja suureen ääneen toitottaa totena sitä, että opettajat haluavat ja vaativat lahjoja. En tiedä yhtään opettajaa, joka olisi keneltäkään mitään vaatinut, edes antanut ymmärtää, että lahjoja PITÄÄ sitten kaikkien tuoda. Mistä te olette ylipäätään saaneet päähänne tällaisen, että opettajalle on PAKKO viedä jotain? Jos joku on joskus halunnut jotain tuoda, niin ok! Siitä on tullut hyvä mieli, että työtä on arvostettu, mutta en todellakaan laske pöydälläni olevia paketteja, että jaa... nyt ei ole Virtasen Nicopetteriltä pakettia... se saa sitten ensi lukukaudella 6 vaikkapa matikasta. Ja nyt kun näitä juttuja täältä lukee, niin tulee sellainen olo, viedään se muistaminen hampaat irvessä paskaa selän takana puhuen. Enpä haluaisi yhtään sellaista muistamista. Sen sijaan reilu kädenpuristus ja aito hyvänjoulun toivotus on paljon mukavampi.

Vierailija
26/26 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten suuri osa lapsista antaa opettajalle lahjan, jos yhteislahjaa ei hankita? Minulla on esikoinen eskarissa, enkä tosiaan TIEDÄ tätä asiaa. Silloin kun itse olin koulussa, kukaan ei vienyt opettajille lahjoja.

Tuovatko useimmat lahjan? Puolet? Alle puolet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi