Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidätkö vatsakkaista miehistä?

Vierailija
22.02.2009 |

.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla ukolla on kyllä vatsaa, mutta enpä ole itsekään mallin mitoissa.

Vierailija
2/26 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsaa täytyy vähän olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämiellyttävän näköistä jos miehellä on iso vatsa :(

Vierailija
4/26 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en katso vatsaa, se on liian korkealla ;-)

Vierailija
5/26 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä iso vatsa on minun mielestäni miehekäs ja turvallinen. Olin itse ihan normaalipainoinen kun otin vatsakkaan miehen. Nyt on itsellänikin vähän vatsaa. Katselen myös sillä silmällä muitakin vatsakkaita miehiä. :P

Vierailija
6/26 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka toki omallani voisin sitä sietää jos sellainen ilmestyisi.

Vierailija
7/26 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä iso vatsa on minun mielestäni miehekäs ja turvallinen. Olin itse ihan normaalipainoinen kun otin vatsakkaan miehen. Nyt on itsellänikin vähän vatsaa. Katselen myös sillä silmällä muitakin vatsakkaita miehiä. :P

Miehellä pitää olla myös komeat kasvot, muuten lihaksikas kroppa ja älykkyyttä. Onneksi löysin tällaisen miehen.

sama

Vierailija
8/26 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos! En ole karpela-vienonen, mutta nyt ei kyse ole siitä mille itse näytän. Leveät hartiat ja litteä vatsa. +++

Yhdistän ison mahan isä-vaari ihmisiin, ja en tunne kiksejä niihin.

Vierailija
9/26 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, se on miehekästä :)

Vierailija
10/26 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy sanoa, että vei kummasti halut kesken seksin kun erään miehen vatsa heilu päinvastaiseen tahtiin, kun veti ulos vatsa hakkautui vasten. se oli enemmän kuin kamalaa!!

Vierailija
11/26 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee turvallinen ja kotoisa olo nallekarhumaisen miehen kainalossa :-)

Vierailija
12/26 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"täytyy sanoa, että vei kummasti halut kesken seksin kun erään miehen vatsa heilu päinvastaiseen tahtiin, kun veti ulos vatsa hakkautui vasten. se oli enemmän kuin kamalaa!!

"

Mitä ihmettä? Mulla on vatsakas mies ja ei hänen vatsansa heilu mihinkään tahtiin... Outoa.

Vierailija
13/26 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On erilaisia vatsakkaita. On niitä keilapallon mallisia, joilla on löllyvää läskiä. Ja sitten niitä joilla on söpö kiinteä omppu. Paha että oman terveyden kannalta se kiinteä omppu on vaarallisempi kuin ne heiluvat löllöt, kuulemma.

Vierailija
14/26 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn koulutuksessa joissa on kaksi miestä. Toinen on erittäin timmissä kunnossa ja treenaa tosissaan jotain kisoja varten. Hän on mukava ja meillä synkkaa niin sanotusti. Aijai niitä kateellisia katseita jos tätä käsipuolessa ulkoiluttaisi. Toinen miehistä on tyypillinen suomalainen persjalkainen. Vatsaa on, hieman pönäkkä ja naamasta näkee elämän kolhuja. Pidän tästä kakkosesta enemmän. Ehkä ykkönen on ulkoisesti sytyttävämpi, mutta kakkonen on hauska ja huomaavainen. Hän saa nauramaan tilanteessa kuin tilanteessa ja on otetaan elämä vastaan sellaisena kuin tulee-tyyppi.

Ulkoinen olemus ei kuitenkaan ole niin tärkeää. Se mitä paketin sisällä on merkkaa eniten.

Vierailija
15/26 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan vatsa ei ole kuin viimeisillään raskaana olevalla, niin kuin joillain on

Vierailija
16/26 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yhdistettynä leveisiin hartioihin ja lihaksikkaisiin käsivarsiin, niin AVOT!

Vierailija
17/26 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en olisin tätä ketjua ennen edes tajunnut, että joku voisi pitää vatsakkaista miehistä! Musta vatsakas mies on ällöttävä, vaikka olisi miten komeat kasvot ja leveät hartiat! Ja ikävä kyllä, aika monella 3-kymppisellä miehelläkin alkaa jo kaljamahaa olla =/ Mutta hienoa, että joidenkin mielestä se on kivannäköistä. Itse en pidä myöskään vatsakkaista naisista (tarkoitan siis, etten haluaisi olla sellainen), koska arvostan kovasti liikunnallista elämäntapaa ja iso maha (jos ei ole raskaana) viittaa usein sohvaperunaan. Ei itsellänikään enää ole kahden raskauden jäljiltä niin timmi vatsa kuin 10 vuotta sitten, mutta ihan OK se on.

Vierailija
18/26 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vatsa vaikuttaa kyllä nykyään meikäläisen haluihin...tavattiin 2,5 vuotta ja ainakin 10 kg sitten ja silloin oli mies raamikas, lihaksikas, järkyttävän komea ja vatsaton (sekä tietysti fiksu ja filmaattinen). Nykyään hän on edelleen kaikkea edellämainittua, paitsi että on tuo vatsa. Hän inhoaa itse sitä ja haluaa päästä siitä eroon ja yritän häntä siinä kannustaa. Rakkaus siis kukoistaa mahasta huolimatta, mutta juuri petipuuhissa se on kyllä tiellä eikä ole kiva tuntea sellaista turvatyynyä meidän välissä...(Jos se nyt tähän kuuluu niin itse olen samoissa mitoissa kun tavatessamme.)

Vierailija
19/26 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hävettää sanoa (enkä julkisesti/hänelle ikinä sanoisikaan), mutta hänen mahansa on vastenmielinen.

Kun tapasimme, niin miehellä oli trimmi vartalo, nyt 20 vuoden jälkeen on painoa tullut 20 kg lisää. Ja 95% tuohon vatsan kohdalle. Mieskin ymmärtää, että tuo on sitä vaarallista keskivartalolihavuutta, muttei tee asialle mitään. Itse kannan kaupasta kasviksia kotiin, mutta hän saattaa syödä välipalakseen vaikkapa 6 vaaleaa paahtoleipää voilla, juustolla ja kinkulla.... Kotona ollessaan istuu koneella tai lukee sohvalla löhöten. Mitään fyysisesti rasittavaa työtä ei tee, ja aika ajoin sanoo että meidän pitäisi tilata siivooja ja lumenluoja (kun ne on niin ikäviä hommia ja vie perheen yhteistä aikaa).

Nuorempana vitsailin miehelleni, että minun miehelläni ei saa olla isommat tissit kuin minulla (itse olen aika hoikka ja a/aa-kupit, jotka kutistuivat imetyksen jälkeen), mutta enää en tästä vitsaile. Sillä asia alkaa olla jo valitettavasti lähellä tasapeliä.

Vierailija
20/26 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljamahat ei kiinnosta. Jos se on läskiä niin sehän on jo terveysriski.