Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidätkö vatsakkaista miehistä?

Vierailija
22.02.2009 |

.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on keskikehonrakentaja eikä oikein tahdo seksi sujua kun mies näyttää vastenmieliseltä :o/ Kun ei ole lihaksia missään, löysää löllyä koko äijä vaikka ei indeksin mukaan ylipainoinen olekaan.

Vierailija
22/26 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole vaikuttanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vatsa ei saa olla sellainen löysä lyllerö ja mieheltä pitää löytyä lihasta ja kokoa. Eli kunnolliset rintalihakset,hauikset ym. ja niiden kanssa se sopivan kokoinen pötsi;) mä taas en tykkää voimakkaasti näkyvistä vatsalihaksista kummallakaan sukupuolella.

Vierailija
24/26 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkomaista, kaljamaha... Onneksi oma mies on leveäharteinen ja kapealanteinen vaikka ei urheilekaan. Eikä ole vatsaa. Joskus harvoin lihoo muutaman kilon, mutta se häviää aika äkkiä taas. Nyt on taas tosi tiukassa kunnossa, ja mahalihakset näkyy. Minä tykkään katsella kun rakastellaan, ja ne lihakset on ihanat, ja se vatsa tuntuu niin seksikkäältä. Mutta tämä on minun maku, ja oma rakas mies.

Vierailija
25/26 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei kaikki pidä minunkaan pulleasta takapuolestani eikä isosta nenästäni.

Eikö olekin hieno, että meitä on niin erilaisia, ja kaikille taitaa sittenkin riittää joku, joka tykkää justa siitä meidän möhömahasta tai hörökorvista tai pisamista tai länkisääristä ja näppylänaamasta.

Vierailija
26/26 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin kohtuullisesti vatsakas kuin epämiehekäs kukkakeppi.