Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas yksi pettymyksen ilta: ei olla harrastettu seksiä sitten syyskuun,

Vierailija
21.02.2009 |

ja mies meni äsken nukkumaan, koska väsyttää.

Aika masentavaa...Muutoin kaikki periaatteessa parisuhteessa ok, mutta naisen-miehen välistä suhdetta ei ole. On vain äidin/isän roolit.

Kohtalotovereita?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pois täältä netistä!

mä menen kans aina nukkumaan ennen ja usein odotan että mies tulisi perästä. Aina ei tule. Joskus tulee, tulee kun annan tarpeeksi selkeän vihjeen.. :)

Vierailija
2/40 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä harrastamaan seksiä, mutta kun häntä yleensä nukuttaa aina. Joku tolkku se on kerjätessäkin!

Pari kertaa olen jo asian takia harkinnut lähtöä liitosta tosissaan (tällaista "seksin pummaamisita" on jatkunut n. 5v.), mutta sitten lapset ja elintason lasku ovat laittaneet miettimään.

Ei hyvä, nytkin vedän kännejä, ettei olisi niin paha ja yksinäinen olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko tälläista ollut aikaisemminkin,että 5 kk tauko?!!!

Oliko suhteen alussakaan vilkkaampaa tai onko miehelläsi työstressiä,teillä parisuhteessa ongelmia tmv joka voisi latistaa miehen haluja?

Vierailija
4/40 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kolmenkympin kriisiä??

Vierailija
5/40 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! MIehesi tahdonlujuus on ihailtavan suuri, jos retkahduksia ei ole sattunut syyskyyn jälkeen. Itse olen pystynyt parhaillaan olemaan retkahtamatta vain kaksi kuukautta. Nyt viimeksi eilen retkahdin jo vähän vajaan kahden viikon jälkeen.

Ja syy miksi kutsun asiaa "retkahtamiseksi" on se, että meidän emäntä on niin läski. Eli oikeasti en halua ihmistä, jonka katsominen ja läskien näkeminen lähinnä ällöttää ja masentaa. Pimeässä ja peiton alla noita retkahduksia silti sattuu. Eilen pieni humala vielä edesauttoi. On uskomatonta, miten vaikeaa naisten tuntuu olevan tajuta se, että miehen halu syttyy hyvin pitkälle visuaalisen kiihokkeen perusteella.

Meidän emännälle tämä järjestely sopii ilmeisen hyvin. Minulle sattuu retkahduksia 1 - 2 viikon välein ja emäntä on siihen tyytyväinen, koska saa itse käytännössä aina noina harvoina kertoina tuplat. Ei puhettakaan, että pudottaisi painoaan vapaaehtoisesti. Ja jos en pysty olemaan retkahkahtamatta, ei minulla on mitään keinoa millä kiristää painonpudotuksessa.

Eli jos miehenne ei anna, niin voisitteko antaa edes pienen ajatuksen sille, että siihen voi olla syynsä.

Vierailija
6/40 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ensimmäiset 2v. 8v:stä oli aktiivisempaa, ja sitten on ihan sattuman kauppaa/mun määrätietoisuutta, että meille tuli lapsia, vaikka lastensaaminen oli yhteinen toive.

Kertakaikkiaan masentava tilanne, mietin jälleen kerran mitä tehdä. Eroaisiko vai hankkisiko suhteen vai mitä? Jos edes yrittää puhua miehen kanssa asiasta, hän kokee sen painostuksena ja vetäytyy yhä enemmän kuoreensa.

Eikä se seksi koskaan ole ollut mitään huippua, mutta on ollut edes läheisyyden tunne. Nyt ei ole mitään. On vain 2 aikuista, jotka hoitavat kodin ja lapset. Vähän niin kuin opisk.aikoina kämppikset.

Vierailija
7/40 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietäs vaan että mikä?

t. vaimo, jonka pituus on 166 cm ja paino 52 kg ja pitää muutekin itsestään huolta...noin ulkonäöllisestikin...muut miehet kilpa kehuvat, mutta oma mies ei ole halunnut reiluun vuoteen:(

Vierailija
8/40 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on tilanne missä minä olen paljon aktiivisempi sänkypuuhissa kuin mieheni, tiedän kuinka turhauttavaa se on. Vaikka ei meillä kyllä noin pitkiä taukoja onneksi ole kuitenkaan. Niin, enkä edes ole läski, vaan päinvastoin hyvinkin treenattu.

Oletko puhunut asiasta miehesi kanssa, mitä mieltä hän on asiasta? Meillä mies pistää syyksi treenaamisen ja siitä aiheutuvan väsymyksen, työkiireet, stressin, ajatukset on muualla jne. Vaikka luulen että todellisuudessa hänellä vain on alhainen libido.

Vierailija
9/40 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehelläsi impotenssia tai muuta ongelmaa,mikä vaikeuttaa sukupuolielämää?

Voisiko hän saada tyydykkeen jostain muuta kautta,oma käsi,videot?

Eikö hän siis kaipaa tai anna muutenkaan läheisyyttä,suukkoja,halauksia?

Kyllä minä nyt nostaisin kissan pöydälle ja puhuisin ongelmat selviksi!!!!

Mukava oli saada miehistäkin näkökulmaa asiaan!

Ymmärrettävää sekin,ettei haluta jos toinen ei huolehdi kropastaan vaan paisuu muodottomaksi.

Minun mies samaa mieltä..ja pidän huolen etten liho ;) jos aion jotakin saadakin.

Vierailija
10/40 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käy sen kimppuun aamulla!

Uskon ettei sinua naurata ollenkaan. Kirjoita miehellsesi kirje jossa kerrot miltä sinusta tuntuu. Jos hän ei osaa keskustella asiasta, ehkä hänkin saa ajatuksensa ja tunteensa paremmin paperille?

Vierailija
11/40 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! MIehesi tahdonlujuus on ihailtavan suuri, jos retkahduksia ei ole sattunut syyskyyn jälkeen. Itse olen pystynyt parhaillaan olemaan retkahtamatta vain kaksi kuukautta. Nyt viimeksi eilen retkahdin jo vähän vajaan kahden viikon jälkeen.

Ja syy miksi kutsun asiaa "retkahtamiseksi" on se, että meidän emäntä on niin läski. Eli oikeasti en halua ihmistä, jonka katsominen ja läskien näkeminen lähinnä ällöttää ja masentaa. Pimeässä ja peiton alla noita retkahduksia silti sattuu. Eilen pieni humala vielä edesauttoi. On uskomatonta, miten vaikeaa naisten tuntuu olevan tajuta se, että miehen halu syttyy hyvin pitkälle visuaalisen kiihokkeen perusteella.

Meidän emännälle tämä järjestely sopii ilmeisen hyvin. Minulle sattuu retkahduksia 1 - 2 viikon välein ja emäntä on siihen tyytyväinen, koska saa itse käytännössä aina noina harvoina kertoina tuplat. Ei puhettakaan, että pudottaisi painoaan vapaaehtoisesti. Ja jos en pysty olemaan retkahkahtamatta, ei minulla on mitään keinoa millä kiristää painonpudotuksessa.

Eli jos miehenne ei anna, niin voisitteko antaa edes pienen ajatuksen sille, että siihen voi olla syynsä.

Mitä jos vaimosi rinta poistetaan syövän takia, loppuuko seksin harrastus siiihen? Jo mitä vittua, kunhan miehellä on visuaalista nautintoa, annetaan toisen kuolla syöpään, vai?

Hae kaapista se pistooli, ja ammu itsesi!

Ja ap:n tilanteessa, kiloista ei ole kyse: itse asiassa olen 15kg laihempi kuin ennen tätä ongelmaa. Eikä laihtuminenkaan selitä asiaa.

Vierailija
12/40 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole vielä tullut vastaan ja aviomiehen kanssa yhteiseloa 16 v.

Vierailija
13/40 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pitää joskus vietellä mies, mutta en antaisi asian mennä monta kuukautta, ja toivoa että se osaisi lukea mun ajatuksia.

Kysyn uteliaisuuttani, en ilkeyttäni tai muuten, puhutteko ikinä tuhmia toisillenne, halaatteko, suuteletteko päivittäin, annatko käsien vaellella vaikka miehen housujen etumukselle? Minä kyllä vien kiusaamisen ja viettelyn ihan niin pitkälle että saan miehen varmasti tulemaan sänkyyn, en anna periksi jos itse haluan. Olenko siis jotenkin outo, vai työntääkö sun mies sinut sitten siitä tilanteesta pois kokonaan? Minä varmaan ottaisin eron, jos mies ei haluaisi seksiä mun kanssani.

Vierailija
14/40 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei miehellä tee mieli,jos vaimo on läski.

En minäkään halua että mieheni lihoo tai vatsakumpu alkais kasvaa.

t.se,joka pitää huolen ettei liho yli 50 kg:n ;D

Vierailija
15/40 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on liikakiloja ja olen oksettavan näköinen, mutta arvaa mikä on selitys?!

Mä haluaisin tehdä asialle jotain, alottaa liikuntaharrastuksen. En voi, koska mies ei viitsi olla lasten kaa sen aikaa! Siis pari ekaa viikkoo vois mennä ok (jos siis harrastus 1-2 krt/vk), mut sit se ei enää jaksais. "Onks sun nyt pakko, ei se haittaa jos olet tämän kerran pois...."

Ja ap, nyt tulee sultakin jo paksua tekstiä. Montako kaljaa otit jo?

Vierailija
16/40 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että seksiä harrastetaan harvakseltaan,kerran pari kuussa.

Vierailija
17/40 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuntolaitteet vaan kotiin ja lasten kans kuntoa kohottamaan!

Vierailija
18/40 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex-poikakaveri oli sitä mieltä että kerran viikossa tai kerran kahdessa viikossa on ihan riittävä määrä. Mulle ei riittänyt.

Mulle ei ole vielä tullut vastaan ja aviomiehen kanssa yhteiseloa 16 v.

Vierailija
19/40 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei miehet halua.

Oma mies haluaisi vähintään joka toinen ilta :-)

ja tosiaan 16 v yhteiseloa takana ;)

Vierailija
20/40 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ratkaise meidän ongelmaa. Voisin juoda vaikka aamuun asti tai lähteä baariin, mies ei huomaisi mitään.

Ei tämä nyt oikein ole sitä, mitä parisuhteelta odotin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi