täysimetys meni pilalle, vauva söi paperia
Kommentit (11)
Imetysfanaatikot nimittäin kivittää sut kohta.
paperissa ei ole lainkaan rasvaa mutta paljon kuituja, miltei 100%. Meidän kaikkienhan tulisi Pekka Puskan mukaan ryhtyä paperinsyöjiksi.
Meillä täysimetys tyssäsi vuohenjuustoon... Söin itse vuohenjuustoa leivän päällä kun vauva (olisiko ollut 3kk) heräisi kitisemään päiväuniltaan. Hyssytin takaisin uniin ja kun vauva seuraavaksi heräsi ja menin katsomassa niin suupielissä oli iso kökkäre vuohenjuustoa (hmm... ;)). Oli sitä mennyt suuhunkin.
Isosisko tykkäsi, että kaksikuukautinen tarvii tikkaria ja ja törkkäsi sen vauvan suuhun. Mitähän tulevaisuuden traumoja/terveyshaittoja tästä voi serata?
paperilla. Vauva haukkasi Jukka-Talon talokirjasta palasen ja seuraavana päivänä oli samainen lehdenkulma muuttumattomana vaipassa äidinmaitokakan seassa.
Vauva aloitti kiinteät isoveljen mehujäällä :)
anoppi tunki kaksikuisen suuhun ison lusikallisen kermavaahtoa täytekakunpalastaan kun mun silmä vältti..tyhmä akka.
imetystukiliiga tulee kohta huostaanottamaan vauvanne, olette hulttiovanhempia!!!
pikkusiskoni siirtyvän kiinteisiin n. kolmiviikkoisena. olin itse 1,5-vuotias ja ilmeisesti ajatellut, että kun mullekin kerran kaupasta ostettiin jätskiä, niin pitäähän sitä siskollekin olla - jos ei muuten ni syököön puolet mun jätskistä. niinpä sisko-pieni pienen kitinän kera oli syönyt melkein puolikkaan eskimon, kun äidin silmä vältti. sen verran fiksu olin kuitenkin jo, että arvelin äidin kuitenkin kieltävän :)
:D mua kyllä nauratti, meillä alotettiin kiinteet oma alotteisesti paperista. mitähän neuvola täti tuumaa