Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis millainen äiti haukkuu toisten perheiden lasten nimiä?

Vierailija
20.02.2009 |

.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta saatan sanoa, että enpäs moista omilleni laittas. Ja juu voin senkin tehdä ihan naamatuste.

Vierailija
22/25 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietystikään ääneen sano mitään mutta kotona voin vaikka miehelle päivitellä että sen ja sen lapsesta tuli xx, miten ihmeessä ovat siihen päätyneet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun latelet ihan naamatusten kärkkäitä mielipiteitä toisten ihmisten asioista.. no luulen että siihen on syynä se, että varmaan sullekin on ladeltu totuuksia ihan naamatusten, pistät sitten "hyvän" kiertämään.. sosiaaliset taidot ho hoi!!

Vierailija
24/25 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan sitä oli juuri tutkimus jonka mukaan oudon nimisistä tulee todennäköisemmin rikollisia, kiusaamisen takia ja koska niitä nimihirvityksiä antaa usein muutenkin sosioekonomiselta statukseltaan ei niin yhteikunnan kermaa olevat.

Minun puolesta vanhemmat saa vaihtaa oman nimensä justiinsa niin kummalliseksi kuin haluavat, mutta on todella epäreilua sälyttää moinen rasite lapselle jolla ei ole asiassa mitään sananvaltaa.

Vierailija
25/25 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja missäköhän tälläinen tutkimus on tehty... Jos toi pitää paikkansa, niin sähän olet itse se kiusaaja, joka tekee lapsesta rikollisen...

Johan sitä oli juuri tutkimus jonka mukaan oudon nimisistä tulee todennäköisemmin rikollisia, kiusaamisen takia ja koska niitä nimihirvityksiä antaa usein muutenkin sosioekonomiselta statukseltaan ei niin yhteikunnan kermaa olevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi