Onko normaali oire
olen nyt rv 13+4 eikä ruoka oikein maistuisi millään... Vähän aika sitten ahmin kaikkea...
Kuitenkin on kova nälkä koko ajan mutta tuntuu ettei mikään ruoka kelpaisi tai alkaa yököttää ajatuskin... ei vaan tee mieli syödä.
Kommentit (5)
no aamulla juon kupin kahvia ja yleensä jugurttia lasillisen... Toisen kerran illalla kunnon ruokaa... Juu huomattavasti ruokahalu kadonnut yht äkkiä...
koeta tosiaan syödä hedelmiä siinä aamupalan ja iltaruoan välissä et vauvasi ja sinä saatte sitä foolihappoa ja muita vitamiineja.
kyllä raskaus vitamiineja josta saan päivän vitamiinit ja nuo foolihapot :) kyllä hedelmiä tulee syötyä jos niitä vain on...
ei vaan tehnyt mieli! Menee ohi, mutta tosiaan yritä syödä jotain kevyttä ja raikasta, kyllä vauva saa tarvittavansa vatsassa, mutta se on sitten sulta pois..
normaali oire, mutta saatko jotakin edes syödyksi?se ois tärkeää.Kokeile hedelmiä, viiliä tai jogurttia tai jotain muuta raikasta. Eiköhän se siitä ohi mene jossain vaiheessa. Mä olen rv 12 huomenna, mut syön pienempiä ruoka-annoksia nykyään kuin ennen.Ja paljon vihanneksia ja hedelmiä.