Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö millaista on kun ei ole muuta vaihtoehtoa kuin itsemurha?

Vierailija
30.01.2015 |

Ette tiedä.

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jostain tommosista 68 välitä... EI oo oikeesti tärkeitä asioita noi merkinnät, sun pitää osata suhtautua vaan asioihin eri tavalla. Itelläki vaikka mitä merkintöjä terveystietokannoissa, mutta eihän niillä oo väliä paitsi jos lääkärit sitten ei fyysisiin vaihoihin osaa suhtautua. Sillon pitää vaan kerätä voimaa itsestään ja esittää asiansa hyvin. Ja vaikka sulla ois semmoset rikosmerkinnät ettet töihinkää pääsis, elämää on ilman töitäkin.

Vierailija
22/80 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Aina on vaihtoehtona jatkaa eteenpäin. Se on valinta haluaako vai ei.

Terveisin itsemurhaa yrittänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän.

Vierailija
24/80 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Jaksan uskoa että aina on muukin vaihtoehto kuin itsemurha.

Vierailija
25/80 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän , miltä se tuntuu . Olen kokenut .

Vierailija
26/80 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin osaavani kuvitella, koska itsekin olen puolitoista vuotta varsin vakavasti miettinyt pysyvämpää lähtöä tästä paskasta maailmasta.

Vierailija
27/80 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just viime yönä mietin. Tuntuu siltä että minulta on viety lopullisesti jotain tärkeää enkä voi saavuttaa sitä enää tässä elämässä. Kituminenkaan ei kuulosta ihmisarvoiselta.

Vierailija
28/80 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Useita itsemurhayrityksiä menneisyydessä, vitutti aina kun heräsin teholta, joku pässi oli ehtinyt väliin.

Vierailija
29/80 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, koska aina on jokin toinen vaihtoehto!

Vierailija
30/80 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän. mutta tiedän senkin että kaikesta selviää kun ottaa vastaan apua.

Vierailija
31/80 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Juuri tänään mietin asiaa. Melkein naurattaa miten yllätyksenä itsemurhani tulisi kaikille. Oikeasti ketään ei elämäni edes kiinnosta. Kukaan ei kysy mitä kuuluu. Jos yritän puhua ongelmastani, saan kuulla vain "sellaista se on". Olen yrittänyt selvitä jo pitkään. Enää en jaksaisi...

Vierailija
32/80 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mä en olisi täällä, jos olisin tuon tunteen kokenut. Hah.

Vierailija
33/80 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan tiedä mutta ei sekään huono vaihtoehto olisi.

Vierailija
34/80 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 13:32"]

tiedän. mutta tiedän senkin että kaikesta selviää kun ottaa vastaan apua.

[/quote]

Vaikeassa tilanteessa tosin saattaa yrittää ottaa apua vastaan joltain joka päätyykin sotkemaan asioita lisää. Just saying.

Vierailija
35/80 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap tilanteesi niin mietitään sinulle vaihtoehtoja.

Vierailija
36/80 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Tai voi yrittää kuvitella. Jos ainoa lapseni kuolisi, niin todennäköisesti tekisi itsemurhan.

Vierailija
37/80 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no oisko se toinen voinut miettiä elämässään mitä teki tälle joka päätyi tappamaan itsensä?

voisiko tämä paha olo johtua siitä että näiden loistavien läheisten ja kavereiden narsistinen kupla alkaa viimeinkin mennä rikki ja he huomaavat sen että kuinka paskoja ihmisiä he olivat vaikka toinen antoi heille kaikkensa ja väsyi heidän paapomiseen ja kannustamiseen saamatta minkäänlaista vasta rakkautta?

tietenkin teidänhän mielestä itse olen narsisti sillä eihän rakkautta voi vaatia vaikka kuinka sitä koittaisi toisille jakaa...

Vierailija
38/80 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 15:32"]Toivon että jokainen teistä itsemurhaajista käy eliminoimassa viime tekoinaan esim jonkun pedofiilin, teillä kun ei ole mitään menetettävää.
[/quote]

good point! Odotanpa että ne kolme lastenraiskaajaa pääsee linnasta ja teen vasta sitten.

Vierailija
39/80 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

todennäköisesti ensimmäinen sellainen itsumurha UHRILLE.

muista että kun puhutaan itsemurhasta niin puhutaan aina UHREISTA ja täten itsemurhalle löytyy aina myös SYYLISET.

teillä on helppoa huudella syytöksiä itsemurhan tehneitä kohtaan koska he eivät ole enään kertomassa sitä mitä oli oikeasti mielenpäällä joten te voitte keksiä ihan mitä tahansa tarinoita sille että kuinka muka välitettiin ja rakastettiin. todellisuus on kumminkin aivan toista.

Vierailija
40/80 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 13:10"]

Tiedän , miltä se tuntuu . Olen kokenut .

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi