Miksi olet tanssilattialla jos seisot siellä tumput suorina?
Nyt avaudun. Mitä liikkuu niiden ihmisten päässä, jotka yökerhoissa tulevat seisomaan tanssilattialle ja viemään toisilta tilan tanssia?
Tätä en ymmärrä koskaan. Miksi ei voi seisoa muualla vapaassa tilassa? Jos olet tanssilattialla, TANSSI.
Kommentit (10)
En osaa tanssia. Haen naisilta jotain signaalia liittyäkseni seuraan. Yleensä signaali puuttuu ja jään kikkailemaan itsekseni.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 03:11"]En osaa tanssia. Haen naisilta jotain signaalia liittyäkseni seuraan. Yleensä signaali puuttuu ja jään kikkailemaan itsekseni.
[/quote]
Miksi et hae naisilta signaalia jossain muualla? Ei ne sua huomaa sieltä tanssilattialta sen enempää, paitsi ehkä ärsyttävänä tyyppinä joka vie seisomalla muiden tilan.
Mun mielestä on kiva, jos siellä on porukkaa edes vaivautuneesti heilumassa. Itse tykkään tanssia kunnolla, mutten kehtaa mennä tanssilattialle, jos se on tyhjä. Onhan siinä vähän kiusaantunut olo, kun itse tanssin antaumuksella musiikkiin heittäytyen ja muut vähän liikuttelee jalkojaan ja käsiään edes takas. Mutta parempi niin kuin yksin.
Jos en oo aivan kaatokännissä ni mulla menee biisi tai pari ku vähä fiilistelen ja pikkuhiljaa yritän alkaa "tanssii" (hytkyy epämääräsesti). Sen aikaa mä tosiaan vaan seison siellä lattialla, en mä siellä missää lattian vieressä saa sitä tanssifiilistä ollenkaa.
Odottelevat että joku lumppu tulee hinkkaamaan itseään tai twerkkaamaan heitä vasten
Itse en tykkää tanssia, koska en osaa.. Haluan kuitenkin olla seurueeni seurassa, jotka siis menevät tanssimaan. Yksin istuminen on vaan tylsää
Ai ihan vievät tilan muilta :). Entä jos kaikki haluavat tanssia? Miten se tila sitten riittää kaikille vai käytkö paikoissa, joissa vuorotellaan tanssimisessa? Miten se tapahtuu?
Olen monesti miettinyt samaa, vaikka baareissa en käykään usein.t ammattivalittaja