Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en pidä sinisilmäisistä ihmisistä.

Vierailija
18.02.2009 |

Tajusin tänään, että kaikki ne ihmiset, joita pidän vastenmielisinä ovat sinisilmäisiä.

On ne sitten naisia tai miehiä, tai jopa lapsia niin ne siniset silmät saavat heidät vaikuttamaan jotenkin...ällöiltä ja viekkailta, epärehellisiltä.

Mitä suuremmat siniset silmät ja jos pakettiin vielä kuuluu valkoiset silmäripset, niin yöks.

No, oppia ikä kaikki.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko 12 vee?

Vierailija
2/22 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan aika inhottava kansa siis?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:ruskeasilmäinen ovelus

Vierailija
4/22 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaiskohan muuttaa vaikka Kabuliin kun siellä on kaikilla rehdit tummat silmät?

Vierailija
5/22 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Suomessa sinisilmäisiä on suurin osa kansaa.

Vierailija
6/22 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestiketjun nähtyä aloin miettimään omia ystäviä ja sukulaisia, ja yhtään sinisilmäistä ei ole joukossa. Kaikkia muita variaatioita ruskeista keltaisiin kyllä löytyy. Ja ne harvat ihmiset joiden kanssa ei oikein natsaa omaa kaikki siniset silmät. Sattumaako?

Vierailija
7/22 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

epärehellisiä tyyppejä - myös omien kokemuksien mukaan. En pidä ruskeasilmäisistä enkä luota niihin.

ap tainnut katsoa liikaa täydellisiä naisia, siinä se edien creepy mies on sinisilmäinen ja valkoripsinen albiino.

nuo albiinothan onkin luku sinänsä, leffoissa ne on aina jotain häijyjä sadisteja. ap saanut käsityksensä varmaan siitä.

Vierailija
8/22 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus miettinyt samantapaista, kahdella exälläni on samanväriset, oikein vaalean siniharmaat, 'jäisen' kylmät silmät. Molemmat ovat väkivaltaan taipuvaisia mitä lie psykopaatteja. Tästä lähtien taidan vältellä miehiä joilla 'haaleat' silmät, kaiken varalta.

Vierailija
9/22 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus miettinyt samantapaista, kahdella exälläni on samanväriset, oikein vaalean siniharmaat, 'jäisen' kylmät silmät. Molemmat ovat väkivaltaan taipuvaisia mitä lie psykopaatteja. Tästä lähtien taidan vältellä miehiä joilla 'haaleat' silmät, kaiken varalta.

Vierailija
10/22 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. sinisilmä

Vierailija
11/22 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaiskohan muuttaa vaikka Kabuliin kun siellä on kaikilla rehdit tummat silmät?

KIITOS HYVISTÄ NAURUISTA!

t. kiero sinisilmäinen

Vierailija
12/22 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun isällä on sinisimmät silmät mitä oon koskaan kellään nähnyt, eikä oo kyllä yhtään vastenmielinen tyyppi. Ei varmaan olis sunkaan mielestä jos tuntisit.

Vierailija
13/22 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ongelma ehkäisyn kanssa.

Lapsia on kolme ja enempää emme halua.

Ehkäisypillereitä olen syönyt koko pienen ikäni ja ensimmäinen lapsi tuli niitä syödessä. Kaksi muuta lasta on tullut heti ensimmäisestä yrityskerrasta.

Ehkäisypillereihin en luota, koska pelkän uutta raskautta ja en voi syödä hormonipitoisia lääkkeitä. Tämä selvisi vasta lähiakoina, että minulla (kuten äidilläni ja siskollani) on sellainen geenivirhe, että veritulppariski on erittäin suuri hormonilääkkeiden kanssa.

Olen myös ehtinyt kokeilla hormonikierukkaa (reilu 4 vuotta sitten), mutta se ei sopinut vaan tiputteli jatkuvasti sen 10kk mitä jaksoin sitä pitää.

Minulla on ERITTÄIN runsaat kuukautiset (ensimmäiset 3 päivää 300ml) ja sen vuoksi en voi edes harkita kuparikierukkaa, joka vain vielä lisäisi vuodon määrää. Nytkin hemoglobbiini laskee liiankin alas kuukautisten vuoksi.

Kävin luovuttamassa munasoluja ja siellä selvisi, ettei minulla toiminut ollenkaan sellainen hormonipitoinen lääke, joka estäisi normaalin kuukautiskierron, joten siksikään en enää luota siihen, että hormoneilla voitaisiin estää normalit kierron tapahtumat minun kropassa.

Sitten kävin lukemassa tuota ketjua, jossa raskaus oli silti onnistunut/tapahtunut vaikka munajohtimet oli klipseillä suljettu. Joten siihenkään en uskalla luottaa.

Kondomia ollaan käytetty, mutta se ei ole kivaa vuodesta toiseen ja siinäkin tapauksessa en pysty keskittymään ja nauttimaan, koska pelottaa kondomin hajoaminen ja raskaus.

Miehelle ehdotin vasektomiaa jo siksikin, että mies voisi vuorostaan hoitaa tämän ehkäisypuolen, mutta ei halua sitä. Syy: jos vaikka eroaisimme ja hän löytäisi uuden, jonka kanssa haluaisi lapsen (kiitos siitäkin ajatuksesta...). Minä olen 35v ja mies minua 12 vuotta vanhempi.

Mitä muita vaihtoehtoja jää jäljelle? Onko jotakin muuta ratkaisua, josta en ole tietoinen?

Kohdun poisto olisi varmaan yksi, mutta mitä se käytännössä tarkoittaa? Pitäisikö syödä jotain hormonipitoisia lääkkeitä vai ei?

Olen kiitollinen kaikista ideoista. Kiitos!

Vierailija
14/22 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä hittoa?

Vierailija
15/22 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tällainen nysä ja mun hyvät ystävät on kaikki samanlaisia. Se ei oikeastaan johdu ihmisestä itsestään, mutta inhoan jos joudun juttelemaan pää kenossa ylöspäin. Etenkään luottamuksellisia keskusteluja ei vaan synny pitkien ihmisten kanssa.

Tää on ihan älytöntä, tiedän, mutta näin se vaan on.

Vierailija
16/22 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä en ruskeasilmäisistä. Isänikään ei pidä ruskeasilmäisistä, olen varmasti perinyt inhon häneltä.

Vierailija
17/22 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten geneettinen perimä on peräisin pääosin mongoliasta, jossa väestöllä on poikkeuksetta, suurimmalla osalla ruskeat silmät.

Terveisin, lääkäri.

Vierailija
18/22 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuule puhuttiin niistä silmistä jotka sijaitsee naamassa eikä pakaroiden välissä....

Vierailija
19/22 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletettavasti meidän perhe ei kuulu ap:n tuttavapiiriin, meillä on kaikilla 7:llä siniset silmät. :)

Ja kun kavereitani menin läpi, niin enpä montaakaan ruskeasilmäistä joukosta keksinyt...

Vierailija
20/22 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsesi nai sinisilmäisen henkilön ja sun omat lapsenlapset on sinisilmäisiä. Voi apua! Hankithan valmiiksi piilolinssejä heille joita voit sitten aina sujauttaa silmiin ennen kuin otat syliin.

Oletkos ap mamu joka ei tykkää suomalaisista? Kaipa teidän koko somppusuvulla on ruskeat silmät ja kun se sossun sinisilmävirkailija on tosi ketku, pimittää teiltä rahoja. Eli kaikki muutkin sinisilmät on ilkeitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi