Ex valittaa että aina hänen tarvitsee maksaa ja kuskata lapsia huvipuistoon.
Sanokaa nyt että tämä hänen käytös ei oo ihan normaalia.
Ollaan siis exän (äidin) kanssa sovittu joka vuosi että minä olen lasten kanssa heinäkuun ja hän kesäkuun.
Nyt kun lapset ovat minulla he saavat itse päättää mitä tehdään, joka kesä haluavat mökille missä kalastellaan, mennään veneellä saareen ja ollaan yö teltassa yms.
Nyt taas tuli exältä katkera haukkumisviesti kun minä en koskaan vie lapsia huvipuistoon, vesipuistoon tms.
Väkisinkö ne pitää sinne viedä jos eivät minun kanssa niihin halua?
terv. Kahden alakoululaisen isä
Kommentit (132)
Rahaa vailla, kuten ex-vaimot yleensä aina. Jotenkin heistä tulee lähes aina ahneita, jotka kokevat olevansa epäoikeudenmukaisessa asemassa.
T: entinen kolmen lapsen etäisä, joka maksoi 1.150 e/kk elareita ja sekään ei ollut riittävästi
Jos lapset vaistoavat, ettet halua viedä heitä huvipuistoihin, eivät he ehkä uskalla sitä ehdottaakaan. Oletko tuonut esiin, että se olisi mahdollinen vaihtoehto? Mökkiloma kuulostaa kyllä erittäin kivalta, joten ehkä huvipuistoa toivotaan äidin luona siksi, ettei siellä puolestaan pääse mökille?
Mikä pakko se on viedä ne huvipuistoon? Luulen että lapset ei vaan halua tehdä äitinsä kanssa asioita.
Käykö äiti huviopuistossa tai missään lasten kanssa?
Teet juuri oikein kun kysyt lapsilta mitä toivovat.
Ei ihme, että akka lähti kiertoon. Kuulostaa raskaalta henkilöltä. Ei liene hänenkään pakko viedä lapsia mihinkään kalliiseen paikkaan, jos kerran lapset tuntuvat pitävän retkeilystä yms. Eikä se varsinaisesti enää hänelle kuulukaan, mitä teet lasten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä pakko se on viedä ne huvipuistoon? Luulen että lapset ei vaan halua tehdä äitinsä kanssa asioita.
Otsikon perusteella lapset haluavat äidin kanssa huvipuistoon.
Toisaalta ymmärrän - minä oon myös meillä ollut aina se joka vie lapsia lomamatkoille siinä missä ex on sitä mieltä että kotona voi möllöttää ja se riittää.
Toisaalta onhan mökistäkin kustannuksia (oletan) ja hienoahan se on että lapset saavat sekä huvipuistoja että rauhallista mökkielämää.
Vierailija kirjoitti:
Jos lapset vaistoavat, ettet halua viedä heitä huvipuistoihin, eivät he ehkä uskalla sitä ehdottaakaan. Oletko tuonut esiin, että se olisi mahdollinen vaihtoehto? Mökkiloma kuulostaa kyllä erittäin kivalta, joten ehkä huvipuistoa toivotaan äidin luona siksi, ettei siellä puolestaan pääse mökille?
Kuten sanoin lapset saavat itse päättää mitä tehdään ja joka vuosi he haluavat että lähdetään mökille.
Nytkin ehdotin että mentäisiin Jukuparkkiin ja laivalle ja sitten voisimme olla pari päivää sekö Turussa että Tukholmassa, eivät halunneet koska sitten emme olisi päässeet mökille.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoin lapset saavat itse päättää mitä tehdään ja joka vuosi he haluavat että lähdetään mökille.
Nytkin ehdotin että mentäisiin Jukuparkkiin ja laivalle ja sitten voisimme olla pari päivää sekö Turussa että Tukholmassa, eivät halunneet koska sitten emme olisi päässeet mökille.
ap
Miksi kuukauden lomalla ei voi tehdä molempia?
Älä välitä , ex on ihan syystä ex, joten kuuroille korville tuo. Nauti lastesi kanssq teidän näköinen kesäloma ja anna exsäsi tehdä mitä hän haluaa. Sanot vain että kanssasi lapset ovat mielummin mökillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Miksi kuukauden lomalla ei voi tehdä molempia?
Koska ei ehdi, heillä on harrastuksen puolesta myös leirejä sekä meillä on yhdet juhlat tiedossa. Tänne mökille on sen verran myös matkaa ettei ihan muutaman päivän vuoksi viitsi ajella.
ap
Siis olette koko heinäkuun nyt mökillä? Ja sun ei tarvitse käydä kotona kertaakaan koko kuussa? Meinaan, että kai nyt joku muukin aktivititeetti tähän kuuhun mahtuisi.
Vierailija kirjoitti:
Rahaa vailla, kuten ex-vaimot yleensä aina. Jotenkin heistä tulee lähes aina ahneita, jotka kokevat olevansa epäoikeudenmukaisessa asemassa.
T: entinen kolmen lapsen etäisä, joka maksoi 1.150 e/kk elareita ja sekään ei ollut riittävästi
Ei tuo ole mikään ihmeellinen elatusmaksu. Olen itse nainen ja minä maksoin yhdestä lapsesta 350 euroa kuussa ja ex-mies maksoi 280. Nämä rahat laitettiin suoraan lapsen tilille. Oli vuoroviikkoasumisesta kyse.
Mitä vikaa mökillä olossa on? Saa isänsä seuraa ja huomiota ja nauttivat luonnosta. Ei lapset oikeasti tarvitse sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa mökillä olossa on? Saa isänsä seuraa ja huomiota ja nauttivat luonnosta. Ei lapset oikeasti tarvitse sen kummempaa.
No, näköjään isä kuitenkin viettää aikansa vauvapalstaillen siellä mökillä😎
Paljonko ex:n maksamat huvitukset maksavat? Lintsi reissu on sen satanen/nuppi ja itsellekin pitää olla ranneke.
Miksi et osallistu lasten huvipuisto reissuihin rahallisesti? Rahaa ilmeisesti on, kun risteilyllekin olisit vienyt.
En minäkään laita lastani jonkun muun kanssa Lintsille ja odota heidän maksavan.
Niin, annatko ikinä rahaa lapsillesi ja mihin ne rahat tuhlaavat .
Exälle voi sanoa, että se on sinun valinta mitä tekee lasten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tiiäkkö, kun mä saan nettona reilu 3000€/kk käteen, ja se menee IHAN KAIKKI tähän perheeseen ja sen hyvinvointiin. Mies tienaa vielä enemmän, ja hänkin osallistuu ihan kunnolla näihin talkoisiin.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko ex:n maksamat huvitukset maksavat? Lintsi reissu on sen satanen/nuppi ja itsellekin pitää olla ranneke.
Miksi et osallistu lasten huvipuisto reissuihin rahallisesti? Rahaa ilmeisesti on, kun risteilyllekin olisit vienyt.
En minäkään laita lastani jonkun muun kanssa Lintsille ja odota heidän maksavan.
Ollaan ihan exän kanssa sovittu että molemmat maksavat lapsien lomareissut itse, tottakai mun pitää säästää rahaa omaan lomaani lasten kanssa.
Ihan keskituloisia ollaan molemmat.
ap
Ehdota että ensi vuonna sinä olet lasten kanssa kesä- ja hän heinäkuun jos se lasten huvipuistoinnostus liittyy alkulomaan.