Pääseekö itsemurhan tehnyt lestadiolainen taivaaseen?
Kysymyksen ei ole tarkoitus loukata ketään vaan kunhan taas mietin liikaa ja tyhmiä.
Kommentit (63)
Säästää hautajaiskuluissa kun tekee itsarin, mutta taivaaseen pääsyyn se ei vaikuta. Ei jehovat pääse, tekivät mitä tahansa, koska heillä oli ne 10 000 tjsp valittua jotka pääsevät ja heidät on jo valittu, ei auta vaikka mitä tekisi, pysyvä hauta odottaa.
Millä tuomiolla te tuomitsette sillä teidät tuomitaan . Ortodoksit myös .
Olihan se aiemmin ihan yleinen käytäntö, että kunnon kirkkomultiin ei itsemurhaan päätynyttä laiteta. Tästä menneestä tavasta jaksettiin minua lapsuudessani valistaa, kun isäni teki itsemurhan. Ei siis kuuluta mihinkään erilliseen uskonnolliseen ryhmittymään.
Satuttihan se. Ehkä oli tarkoituskin. Olen alkanut puolestani epäillä sellaisia puhuvien taivaspaikan laatua.
Vierailija kirjoitti:
Voiko edes he ajatella niin julmasti?
Taivaaseen pääsee vain Jeesuksen kautta. Vain ja ainoastaan. Lestadiolaisuus on lakiuskonto ilman armoa, joten tuskin kukaan heistä menee taivaaseen. Mutta ei ihmiset sitä päätä.
Jos katsotte TV7 ja Pekka Reinikaista, on joku lääkäri ja entinen alkoholisti, nykyinen raittiususkovainen, hyvin tuomitseva tuntuu olevan. Hänen mukaansa aika harvat pääsee taivaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos katsotte TV7 ja Pekka Reinikaista, on joku lääkäri ja entinen alkoholisti, nykyinen raittiususkovainen, hyvin tuomitseva tuntuu olevan. Hänen mukaansa aika harvat pääsee taivaaseen.
Ai Reinikainen Ylen TV sarjasta !
Vain Jumala tietää. Toki on näitä maan päällä eläviä, jotka leikkivät jumalaa ja kuvittelevat tietävänsä.
Vuokrauksen autoja muiden rahoilla pitää muiden vaatteita omanaan jne . Rikkoo Mooses lain älä varasta käskyn . Mutta kiusatut tekee itsareita otatte vastuuta kiusaamisesta.
Ovat tuominneet itse itsensä . Nimittäin lestadiukset. Mooses ja Ismail.