Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vitsi kun ei ole yhtään värisilmää. Taas ostin verhot jotka ei sovikaan ollenkaan

Vierailija
03.09.2022 |

Ärsyttää, menee rahaa taas ihan hukkaan. Olkkarissa on sellaiset kullanbeigen sävyiset tapetit. Ostin sinne ihan vaaleanbeessit verhot että ne käy siihen tapettiin. No ei käy. Ihan pliisut huitulat ovat, hyvä että edes huomaa niitä Ja sävykin on väärä. No, eikun verhokaupoille taas.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama ongelma, että en osaa yhtään yhdistellä värejä ja aina tuon väärät kaupasta kotiin. Myös matoissa ja tapeteissa sama ongelma :D

Vierailija
2/14 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä mietit liikaa! Itse sorrun samaan, joten tiedän kyllä miltä tuntuu. Mut mietit vaan niin, että ne on pelkät verhot, ei maailmanloppu🙂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä mietit liikaa! Itse sorrun samaan, joten tiedän kyllä miltä tuntuu. Mut mietit vaan niin, että ne on pelkät verhot, ei maailmanloppu🙂

Harmittaahan se. En tajua miten en vaan saa sitä mielikuvaa mikä mulla on päässäni, toteutettua sellaisena kuin sen mielessäni nään. Aina menee pieleen :( Paitsi joskus joku juttu, jota ei edes ajatellutkaan että sopisi , onkin tosi hyvän näköinen.

Vierailija
4/14 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värit muutenkin muuttuu eri huoneissa.

Vierailija
5/14 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta onhan sulla värisilmää, kun sitten huomaat, ettei ne sovi!

Ota kuva seinästä, läheltä ja kauempaa ja vertaa sitä kaupassa verhojen kanssa.

Ehkei tule niin hutia.

Vierailija
6/14 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie takaisin katso väri uusiksi aloita alusta

Vierailija
7/14 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa rohkeampia!! Unohgakaa ne beessit ja valkoiset ja harmaat lällyt, etenkin nyt vasten pimenevää syksyä ja talvea. Ottakaa kunnolla väriä ja kuviota, vaikka se tuntuisi aluksi aivan liian radikaalilta. Olette pidemmän päälle kaamoksen vyöryttyä valloilleen paljon tyytyväisempiä.

Vierailija
8/14 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verhoista kannattaa pyytää näytetilkku, jos mahdollista. Matonkin voi ostaa siten, että neuvottelee sille mahdollisuuden palauttaa se käyttämättömänä ja sitoutuu sitten itse tietty ostamaan samasta kaupasta toisen.

Olen itse älyttömän tarkka verhojen kanssa. Voin olla pitkän aikaa pelkillä sälekaihtimilla, kun etsin verhoja, jotka on sopivat.

Vierailija
9/14 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla nimenomaan ON värisilmää.

Ilman sitä et olisi huomannut että verhot eivät sovi tapetteihin vaan nostanut ne tyytyväisenä paikalleen ja esitellyt vieraille.

Vierailija
10/14 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullanbeigeä ja vaaleanbeigeä. Näkymä on varmaan kuin suoraan jostain nudistirannalta, kalvakan ihon sävyä joka puolella. Yhhyi. 

Vierailija
11/14 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kanssa osannut...Tein niin että otin kuvia huoneista ja huonekaluista, menin erääseen tunnettuunnkangaskauppaan jossa on suunnittelija. Hän katsoi ja sitten ehdotti yhdistelmiä. Ne ommeltiin samaan hintaan.

Yhtä kalliiksi tuli kuin valmisverhotkin oisivat tulleet. Nyt ovat olleet kuudetta vuotta ja tykkään vieläkin!

Vierailija
12/14 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kanssa osannut...Tein niin että otin kuvia huoneista ja huonekaluista, menin erääseen tunnettuunnkangaskauppaan jossa on suunnittelija. Hän katsoi ja sitten ehdotti yhdistelmiä. Ne ommeltiin samaan hintaan.

Yhtä kalliiksi tuli kuin valmisverhotkin oisivat tulleet. Nyt ovat olleet kuudetta vuotta ja tykkään vieläkin!

Tämä on hyvä idea, jos on itse kovin epävarma eikä usko osaavansa päättää tai valita. Ja verhoja saa myös sovittaa mikä helpottaa valintaa.

Vierailija
13/14 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kullanbeigeä ja vaaleanbeigeä. Näkymä on varmaan kuin suoraan jostain nudistirannalta, kalvakan ihon sävyä joka puolella. Yhhyi. 

Näinpä. Usein tyypit, jotka sanovat olevansa tarkkoja verhojen väristä, vertailevat sitten tuntikaupalla erilaisia beigen sävyjä ja voi että kun tääkään ei ole se ihan oikea..........

Tylsää. Siis KUOLETTAVAN TYLSÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ.

Vierailija
14/14 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama vika ja olen vieläpä ammatiltani taiteilija :'D Mutta teen mustavalkoisia töitä, en työskentele värien parissa. Kotinikin on pitkälti musta-harmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä