Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni mielestä kaikki 35+ naiset ovat jo ihan mummoja! Mieheni

Vierailija
17.02.2009 |

itse on 37-vuotias, mutta hänen mukaansa 35+ naisten ei enää kannata vaivautua laittamaan ulkonäköään sillä ovathan he jo ikäloppuja. Olen itse siis 23-vuotias ja mietinkin ovatko kaikki miehet tuota mieltä. Mieheni mielipiteet ovat todella painavia ja hän on varsin arvostettu henkilö alallaan. Olen kuitenkin hieman järkyttynyt noin jyrkästä mielipiteestä.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun ryppyvoiteita kehiin vaan jo valmiiksi, ai niin mutta eihän ne mitään auta.

Vierailija
2/44 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen täyttänyt 35, enkä tule saamaan lapsenlapsia vielä moneen vuoteen, kaikkihan eivät saa ikinä.

Itse olisin tilanteesta huolissani sinun ja suhteenne kannalta. Ei miehesi tarvitse olla kiinnostunut siitä, miltä minä näytän, eikä edes kuulu olla, mutta suhde sinuun on tärkeämpi. Miksi hän on halunnut noin paljon nuoremman naisen, ja mitä hän ajattelee suhteelta? Onko se elinikäistä kumppanuutta ja toveruutta, vai pitääkö naisen olla nuori ja kaunis? Kun et sinäkään sitä oikeasti aina ole, vaikka miten laittautuisit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän tiedät, mitä suhteellenne tapahtuu viimeistään 12 vuoden kuluttua, kun miehesi vaihtaa nuorempaan.

Kaikki miehet EIVÄT ajattele noin, eikä ylipäätään kukaan kypsä ja tasapainoinen, humaani aikuinen ihminen. Se, että miehesi on "arvostettu henkilö alallaan" ei tarkoita sitä, etteikö hän ihmisenä olisi täysin epäkypsä tuollaista laukoessaan. Kehoitan todella harkitsemaan, haluatko kiinnittää elämäsi ihmiseen, jolla on noin pinnallinen käsitys naisesta.

Minun miehelleni (25 v.) ei luojan kiitos tulisi mieleenkään laukoa mitään vastaavaa. Mutta hän onkin sekä arvostettu että pidetty ja arvostaa ihmisiä ennen kaikkea ihmisinä.

Vierailija
4/44 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei akuista naista. Sano, että tuo haaste on hänelläkin vielä edessä päin. Että miten vietellä 35+.

Vierailija
5/44 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän tiedät, mitä suhteellenne tapahtuu viimeistään 12 vuoden kuluttua, kun miehesi vaihtaa nuorempaan.

onpas miehesi tosi naivi, onnea vaan sinulle tulevaisuuteen... heh!

Eikö ole kiva tietää ettei sinun kannata laittaa itseäsi ja vaikka laittaisitkin, miehesi vilkuilee nuorempia :)

Vierailija
6/44 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no siinäpä syy miksi miehes seukkaa itteensä 14 v nuoremman kanssa. Hän on eräänlainen Frederik = ). Omalla alallaan ehkä ihan fiksu, mutta muuten epäkypsä ja kykenemätön elämään tasavertaisen kumppanin kanssa. Miehes pelkää aikuisia naisia ja haluaa itse elää ikuisen nuoruuden illuusiossa, kun vierellä nuori ja kaunis typykkä ja hän on itse iso, vahva ja fiksu suojelija. Oma mieheni on myös 37 v, ja ikimaailmassa ei olisi vakavassa suhteessa 23 vuotiaan kanssa, saattaisi katsoa kyllä ja kauniiksi kehua, mutta ei sen vakavampaa.

Vierailija
7/44 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei kaikki miehet ole tollasia. Itselläni on ikää 36-vuotta ja mun mies ei ole ikinä mua kutsunut vanhaksi mummoksi tai ole sitä mieltä että mun ei kannata laittautua ollenkaan.

Joskus kun itselleni iskee "ikäkriisi", niin mun mies ihanasta aina jaksaa lohduttaa.

Mun mielestä sun mies on yksinkertaisesti tyhmä. Kehottaisin sua vaihtamaan parempaan. Ja miksi ihmeessä sä olet ottanut noin paljon vanhemman miehen itsellesi joka vaikuttaa kuitenkin ihan keskenkasvuiselta pennulta. Mua hävettäis!

Vierailija
8/44 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vois kuvitellakaan olevani 23 vuotiaan miehen siis pojan kanssa. Tuntisin itteni pedofiiliksi :)

Oma mieheni on 47 v ja just passeli mulle. Vosin olla vanhemmankin kanssa. Yli kolmekymppinen nainen on parhaassa iässä. Siihen asti vasta opitaan elämää.

Vierailija
9/44 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

iMieheni mielipiteet ovat todella painavia ja hän on varsin arvostettu henkilö alallaan. Olen kuitenkin hieman järkyttynyt noin jyrkästä mielipiteestä.

Vierailija
10/44 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotiaana olin sitä mieltä, että yli 18-vuotiaat jätkät on jo käpyjä :o)

Vierailija
11/44 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet ole tuollaisia. Osa haluaa tiukan lapsimorsiamen ja osa oman ikäisen kypsän naisen.

Vierailija
12/44 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 33v ja valitsi mut 43vuotiaan mummon :)

Vierailija
13/44 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähdet lätkimään :)

Onhan se miehesikin kyllä aika vanha kurppa. Miksi et halua olla jonkun ikäisesi, nuoremman kanssa?

Vierailija
14/44 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla maailman rikkailla, vaikutusvaltaisilla miehillä on nuori nainen. Näin se vaan menee. Tavallinen perusperttikin vaihtaisi nuorempaan, jos olisi mahdollisuus. Ap:n mies oli vaan harvinaisen rehellinen.

Vierailija
15/44 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla maailman rikkailla, vaikutusvaltaisilla miehillä on nuori nainen. Näin se vaan menee. Tavallinen perusperttikin vaihtaisi nuorempaan, jos olisi mahdollisuus. Ap:n mies oli vaan harvinaisen rehellinen.

Mun isä ei varmasti jättäisi äitiäni ja ei edes nuoren naisen vuoksi! Ja mitä tulee rikkaisiin ja vaikutusvaltaisiin, ei mulle tuu mieleen kun joku Donald Trumppi jolla on nuorempi vaimo.

Vierailija
16/44 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitä vanhemmat miehet on ukkoutuneita :)

Vierailija
17/44 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannalta paras. Eli fiksu ihminen ei vaihda nuorempaan, vaikka voisi.

Mutta totuus on se, että aina menestys ja henkinen kypsyys ei asu samassa ihmisessä, ja on paljon esimerkiksi yliopiston professoreja, jotka iskevät nuoren opiskelijatytön. Tyttö ihailee miehen älyä ja menestystä, ja mies tytön nuoruutta. Luonnollista sinänsä, mutta osa miehistäkin osaavat asettaa impulssinsa taka-alalle, ja miettiä järjellä ja sydämellä.

Vierailija
18/44 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"teinipoikia", kuten miehesi.

Vierailija
19/44 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kovin reppanalta "mieheltä".

t: 28-vuotias

Vierailija
20/44 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta käsittääkseni hänelle vaimonsa kuolema onnettomuudessa oli tosi kova paikka, eikä varmasti ole mielestään vaihtanut ketään kehenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi