Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle on sanottu monta kertaa, että olen kaunis, mutta näen silti itseni poikkeuksellisen rumana

Vierailija
27.04.2025 |

Kuka valehtelee?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehonkuvan häiriö ja/tai masennus. Älä nyt ainakaan rupea ottamaan jotain täytehuulia, silareita ym. jotta näyttäisit paremmalta. Oletettavasti olet ihan kaunis ihminen, jos kerta muut on sun ulkonäköä kehuneet.

Vierailija
2/54 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humble brag taitaa tässä olla kyseessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuilostaa body dysmorohialta ja ettet itse ole tyytyväinen itseesi.

Oletko ruuppuvainen mitä yhteiskunta ajattelee, koska tahansa voit ajatella toisin!

Vierailija
4/54 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehonkuvan häiriö ja/tai masennus. Älä nyt ainakaan rupea ottamaan jotain täytehuulia, silareita ym. jotta näyttäisit paremmalta. Oletettavasti olet ihan kaunis ihminen, jos kerta muut on sun ulkonäköä kehuneet.

Muiden sanomisille ei pitäisi perustaa ollenkaan. 

Vierailija
5/54 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset nyt kehuu toisiaan kohteliaisuudesta. Mitä väliä sillä on jos on ruma tai kaunis. En tajuu. 

Vierailija
6/54 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole ikinä sanottu, että olisin kaunis, mutta olen silti ihan tyytyväinen itseeni. Kuis nyt näin?

Vierailija
7/54 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä oli tutkimus. Rumia kehutaan usein tsemppausmielessä kauniiksi ja kauniita ei kehuta, koska ajatellaan että heitä kehutaan jo muutenkin tarpeeksi.

Paha sanoa mikä on ap:n tilanne.

Vierailija
8/54 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas on jopa sanottu, että olen ruma, eikä ole siis sanottu kauniiksi koskaan, mutta pidän itseäni taviksena ihan omin luvin. Tavis on hyvä.

Vierailija
9/54 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä oli tutkimus. Rumia kehutaan usein tsemppausmielessä kauniiksi ja kauniita ei kehuta, koska ajatellaan että heitä kehutaan jo muutenkin tarpeeksi.

Paha sanoa mikä on ap:n tilanne.

Olen rumahko ja voin sanoa, et ei niitä kehuja kauneudesta nyt ihan hirveästi ole tullut. :D 

Vierailija
10/54 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Humble brag taitaa tässä olla kyseessä.

Laiska selitys.

Vierailija
11/54 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olennaista on se miltä itsestäsi tuntuu.

Vierailija
12/54 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset nyt kehuu toisiaan kohteliaisuudesta. Mitä väliä sillä on jos on ruma tai kaunis. En tajuu. 

Kauniit sanoo usein näin. Samoin kuin rikkaat selittää, kuinka rahalla ei ole väliä.

Vierailija
13/54 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli nuorena kauhea dissonanssi, kun osa ihmisistä sanoi minua kauniiksi (ilman tuota tsemppausaspektia) ja osa rumaksi, enkä tiennyt kuka on oikeassa.

Kannattaa keskittyä vaan pitämään itsestään ja kehittää tyyliään mieleiseksi. Turbohuulet eivät kaunista vaan se, miten olet.

Vierailija
14/54 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorma,pää pystyyn. Et todellakaan ole ruma. Olet kaunein maan päällä. 

Vierailija
15/54 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kukaan ei valehtele. Makunsa kullakin.

Vierailija
16/54 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on jännä, kun itse en ole ikinä kokenut tällaista, että jotkut kehuisivat ihan kohteliaisuudesta. Enemmän on tullut nenänvartta pitkin katsomista ja vinoilua. Missä tuollaisia ihmisiä on jotka kehuvat toisten ulkonäköä ihan kohteliaisuudesta?

Vierailija
17/54 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ratkaissut ongelman olemalla kiinnostuneempi muista ihmisistä kuin omasta perslävestäni, vaikka perseeni ihana onkin (miesteni mielestä).

Mun julkinen taideteos paljastetaan toukokuun lopulla ja pitää valmistautua lehtikuviin, perkele. 

Pitää valmistaa puhekin. Esiintyminen ei haittaa mutta kuvat.  Ulkonäköäni on kehuttu, mutta sitä ei kuvista usko. Jokainen kuin passikuva, joka taas on kuin poliisin kuva rikollisesta.

Vierailija
18/54 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muiden sanomisille ei pitäisi perustaa ollenkaan. 

Ei toki, mutta kehut pitää osata ottaa vastaan. 

Vierailija
19/54 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten yleistä se on, että nainen kokee olevansa riittävän kaunis?

Niin, ettei kovin usein edes ajattele koko asiaa tai, että ulkonäön eteen pitäisi tehdä jotain uusia tempauksia.

Vierailija
20/54 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sepä.

Minusta tärkeämpää on se, että on pidetty, luotettu, arvostettu. 

Vaikka olisi kuvankaunis fittupää, olisi silti pelkkä fittupää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän