Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

****ELOKUUN LEIJONANPENNUT VKO 8****

17.02.2009 |

Hei kaikki!

En huomannut tälle viikolle omaa pinoa joten aloitin tömön.

Tässä linkki viime viikon pinoon:

http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&p_p_action=1&p_p…

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin jo jonkun aikaa lueskellut näitä juttuja ja välillä tulee mieleen jokin asia, jonka haluan jakaa muiden kanssa..Niinpä sitten päätin rekisteröityä ja lähteä mukaan tähän loistavaan seuraan...

Odotan neljättä lastamme,laskettu aika 24.8. Ja tämä lapsonen jää kyllä sitte viimeseksi. Vanhin täytti juuri 15 ja nuorinkin kohta 9.. Hullua puuhaa aloittaa tavallaan kaikki alusta, mutta minkäs teet, kun lapset on niin ihania =)

Vauvan liikkeet alko tuntumaan tässä joku ilta, en ollut uskoa todeksi, näillä viikoilla!! Mutta ei se mitään muutakaan voi olla, koska samanlaisia tönäisyjä tuntuu muutenkin :)

Tähän asti raskausaika on mennyt loistavasti, ei juurikaan pahoinvointia, väsymys oli sen 24/7, mutta sekin on nyt helpottanut. Nyt on alkanut helvetilliset päänsäryt, mistähän voi johtua?? Kaikki arvot ok, syön normaalisti, tai ehkäpä jonkin verran enemmänkin, (mikä on vain positiivista!!) ja muutenkin kaikki perusjutut on ihan ok.

Palaan taasen, nyt kauppareissulle :)

Aurinkoista lauantaita!!

Rhuu + vauveli 13+5 (??)

Vierailija
22/23 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas viikko, aika kiirusta oli... joka suuntaan piti juosta. Nyt saa viikonlopun rauhottua ja keskittyä muutto puuhiin. Ollaan ens kuussa muuttamassa hesasta vantaan puolelle. Sen takia siis joutuu neuvolaakin kesken kaiken vaihtamaan. Toivottavasti vantaan puolellakin on mukava tätskä. :)

Muuten kuuluu suht normaalii... eipä oikeen kummempii PAITSI oon ehkä alkanu jotain tuntemaan tuolla masussa. Ekaa kertaa kun raskaana oon niin en ehkä viel oikeen tiiä miltä ne vauvelin liikkeet pitäs tuntua. Mutta nyt lähipäivinä on tuntunut ihan hentoa kuplimis ja muljahtelu tunnetta. Oiskohan ne jotain liikkeita? :) Aikas jänskää.

Niin ja tosiaan ennen riitti yöllä kerta käynti vessassa, mutta tällä viikolla onkin saanu öisin herätä vähän välii ja juosta pissalle. Sit aamulla onkin ihan töttöröö ja tuntuu et päätä alkais särkee. Tämmösiä juttuja täältä suunnalta.

Mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille!!

jondis 16+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kaikilla laskiaissunnuntai sujunut mukavissa merkeissä. Minä pääsin vihdoin torstaina käymään neuvolassa (molemmat isot lapset olivat vuoronperään vesirokossa). Th kyllä yritti sydänääniä kuunnella, muttei niitä löytänyt. Päätti sitten keskeyttää yrittämisenkin kun kuopus huusi hädissään lattialla (jouduin siis ottamaan molemmat lapset neuvolaan mukaan, kun en saa heille helposti hoitajaa) ja olin vasta ma siiinä ultrassa käynyt. Perjantaina tuli jo trisomia tulos, joka oli normaali eikä anna aihetta jatkotutkimuksiin. Helpotus sekin.

Tässä vain hieman pikakuulumisia meiltä. Voikaahan hyvin!

T: Emem rv 11+6