Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsokaa mitä erityisjärjestelyjä muslimioppilaille kouluissa joudutaan järjestämään:

Vierailija
16.02.2009 |

http://nikopol2008.blogspot.com/2009/02/islam-ja-sen-vaatimat.html

Miettikää nyt miten paljon opetuksen resursseja kuluu pelkästään näihin erityisjärjestelyihin. Ei ihme, jos kouluissa voidaan huonosti.

Tähänkö Suomi on mennyt, otetaan tänne vartavasten ja mahdollisimman paljon joukkoa, joka edustaa länsimaisille arvoille täysin vastakkaisia arvoja ja aletaan sitten tanssia heidän pillinsä mukaan.

Miksi kansallinen yhtenäisyys ja yhteisesti sovitut pelisäännöt pitää rikkoa tällä tavoin?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

karauttaa paikalle ja alkaa kritisoimaan kuinka en tiedä mistään mitään ja olen erittäin ahdaskatseinen yksilö sekä lyömään päähän koraanilla tms,

katson tässä juuri sivusilmällä televisiosta BBC:n dokumenttia Panorama: Muslim First, British Second

http://news.bbc.co.uk/panorama/hi/front_page/newsid_7886000/7886578.stm

ja tuossa nuo mainitsemani käytännön ongelmat yhteiskunnassa muslimimamujen tuomana näkyy ja kuuluu taas, kuten aiemmin mainitsin jo todenneeni monen muun lailla arjessa.

t: 14, 16

Vierailija
22/36 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tavalla.

Miten voidaan saavuttaa rauha luokassa, kun joudutaan tekemään erityisjärjestelyjä yhden uskontokunnan edustajien kanssa.

Positiivinen syrjintä on syrjintää sekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla Gordon Brown esti hollantilaisen islamkriitikon Geert Wildersin maahantulon, kun tämä oli kutsuttu esittämään fitna-elokuvaansa.

http://vasarahammer.blogspot.com/

(ylläoleva on hyvä blogikirjoitus, kannattaa lukea)

Sen sijaan Gordon Brownilla ja labourilla ei ole ollut mitään ongelmia päästää maahan Hizbollahin puhemiestä ja muiden islamilaisten terrrorijärjestöjen edustajia/antisemitistejä.

Vierailija
24/36 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne kaikki resurssit, jotka keskitetään näihin ongelmakouluihin ovat kaikesta muusta pois ja taas rahaa palaa. sen sijaan että oltaisiin oltu fiksuja ja estetty tiukalla maahanmuuttopolitiikalla koko ongelman syntyminen.

Ongelma on itse islam.

Vierailija
25/36 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulu edustaa tarkasti aluettaan.

Juuri keskittämällä resursseja näihin ongelmakohtiin, saadaan työrauha vakiintumaan ainoaksi tavoiteltavaksi tilaksi. Koulujen työrauha luo yhteiskuntarauhaa. Oppikoot lapset jo sen, että kaikki saavat olla olemassa. Ihan perussettiä tämä on.

Ja kertaus: Se ei ole JOKO-TAI, vaan SEKÄ- ETTÄ. Älykäs ja oppimishaluinen ihminen osaa harjoitella monen asian huomioonottamisesta yhtaikaa.

Jokaisen oppilaan kohdalla käydään läpi isompia ja pienempiä asioita, vanhempien varteissa ym. , yleensä se riittää. Vain joskus tarivtaan enemmän säätöä, ja aika guru on hän, joka pystyy kirurgin tarkkuudella erottelemaan sen muka ainoan ongelman sieltä.

Vierailija
26/36 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat verorahoilla kustannetut eli meidän kaikkien rahoista pois.

Kuinka paljon tähän muslimien maahanmuuttoon, joka ei juuri tule hyödyttämään Suomea missään määrin, kuten on jo muualla Euroopassa nähty, onkaan palanut ja vielä palaa rahaa ja mihin kaikkeen muuhun sen saman rahan olisi voinut käyttää.

Miksi Suomessa on tahoja, jotka väkisin pyrkivät tuottamaan ison ongelman Suomeen, Islam nimittäin on uskonto, joka ei rikasta mitään kulttuuria vaan tuhoaa sen.

Vierailija
27/36 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että sitä voitaisiin tehdä enemmän.

Vierailija
28/36 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen myös muuttanut toiseen maahan, en siis asu edes suomessa.

mutta minun muuttaessani erona oli se että minä en lähtenytkään tänne helpomman elämän perässä, en lähtenyt tänne elelemään yhteiskunnan elättinä, vaan ihan rehellisesti töitä tekemään ja itse oman perheeni elättämään.

ja myös sillä periaatteella että maassa maan tavoin, eli en koskaan olettanut että täällä alettaisiin meitä kumartamaan ja kaikken elämä pyörimään meidän navan ympärillä ja meidän pillin mukaan.

me koitamme mahdollsimman hyvin sopeutua yhteiskunaan jossa elämme, emmekä eristy omiin ympyröihimme, kangistu tapoihimme ja vaadi erityisohtelua vaikka meillä omia perinteitämme olisikin ja niitä vaalisimme keskenämme.

ja tässä maassa jossa asumme on todellakin saanut ikävä kyllä huomata ihan käytännössä ja eri skaalalla nämä ongelmat joita maahanmuuto aiheuttaa.

en ole rasisti, olen realisti.

olenhan itsekin maahanmuuttaja täällä asuinmaassani.

matkailu todellakin avartaa ja avaa silmiä, kokeile sinäkin 15

t:14

Minä, suomalainen nainen ja äiti

olen myöskin kyllästynyt kaltaisiisi valittajiin,jotka eka sanovat yhtä ja sitten toista kun ette oikeasti tiedä yhtään mitään! Onneksi tosielämässä vain harvoin uskallatte avata suunne ja nolata ittenne. En ole koskaan ollut kristitty ja Suomessa minua ei kukaan pakota sen mukaan jeesustelemaan kaltaisiesi kanssa.

Mina asun myos maassa, missa on eri uskontokuntien edustajia. Tassa maassa yritetaan elaa YHDESSA, sen eteen tekee hallitus valtavasti tyota ja nakee vaivaa, etta kaikilla olisi hyva olla.

Nain sen pitaisi menna, on olemassa koko maailma, ei vain Suomi. Se, etta muslimit tai vastaavat omissa maissaan ovat jyrkkina mielipiteidensa kanssa ei ole mikaan syy meille olla samanlaisia Suomessa ;-)

Vierailija
29/36 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska valitsemamme kansanedustajat ja valtuutetut sallivat sen tapahtua.

Suuret koulut, suuret luokat, pienet budjetit, pätevyyttä ja jatkokoulutuksia vailla olevat ylityöllistetyt opettajat, jotka sairastuvat väsymyksestä, jatkuva ja lisääntyvä raportointi, vanhempien ja yhteiskunnan ristiriitaiset vaatimukset (jossa joukossa muslimien tarpeet vain pisara meressä), liian vähän nukkuvat lapset, liikaa tietokoneen ja telkkarin loimotuksessa elävät lapset, ilman vanhempien tukea elävät lapset, lista on loputon.

Jokainen, joka on huolissaan oman lapsensa koulupäivän sujumisesta, menköön katsomaan. Opettaja tarvitsee apua. Opettaja tarvitsee myös vanhemmilta valtuutuksen olla johtaja luokassa.

Erittäin kirjava oppilasaines pääsee mahtaviin tuloksiin koulutyössä, kun luokassa on OPISKELURAUHA!!!

Älkää vesittäkö opettajan työtä.

Jos ap haluaa puhua arksiesta koulutyöstä rehellisti, niin puhu sitten. Mutta tämä iänikuinen nillitys muslimit-sitä ja körttiläiset-tätä ottaa aivoon - aikuinen ei saa olla niin TYHMÄ!

t. kristityn häirikköpojan äiti, joka käy viikottain avustamassa luokkatyötä kahvipalkalla.

ERITTAIN HYVIN SANOTTU!!

Vierailija
30/36 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne kaikki resurssit, jotka keskitetään näihin ongelmakouluihin ovat kaikesta muusta pois ja taas rahaa palaa. sen sijaan että oltaisiin oltu fiksuja ja estetty tiukalla maahanmuuttopolitiikalla koko ongelman syntyminen.

Ongelma on itse islam.

Todistit juuri olevasi yhta ahdasmielinen kuin "inhoamasi" muslimit... huomasitko? ;-)

Vierailija
31/36 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole rakentavaa ja hedelmällistä veroeurojen sijoittamista tuollainen

enkä halua että tollaiseen panostetaan ollenkaan. eihän tuo tollainen toiminta aja mamujen integroitumista yhteiskuntaan millään tavalla.

Olen tyytyväinen siihen, että verorahojani käytetään juuri tällä tavalla.

Toivoisin, että sitä voitaisiin tehdä enemmän.

Vierailija
32/36 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan että blogiani on taas mainostettu täällä. Sopiihan se minulle, jos vain aihe jotenkin kuuluu lapsiperheiden elämään. Tämä kai jotenkin kuuluu.

Noiden ohjeiden tarkoitus on hyvä. Halutaan taata että kaikki muslimit laittavat lapsensa kouluun, myös tytöt. Ilman erityisjärjestelyjä tytöt "katoaisivat" koulutuksesta, eikä asialle voitaisi yhtikäs mitään.

Ikävä jos joku taas haistaa rasismia joka paikassa. Itse laitoin nuo ohjeistukset julki että kaikki ymmärtäisivät kaksi asiaa:

1) islam alistaa naista ja tyttöjä

2) Suomi sopeutuu asiaan.

Jatkakaa tästä.

Vierailija
33/36 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minun työpaikallani muslimioppilaat sattuvat olemaan niitä kaikista kilteimpiä ja kohteliaimpia tapauksia. Se ei maksa yhteiskunnalle mitään, että kehitän jonkun poikkeusjärjestelyn sellaiseen tilanteeseen mihin muslimioppilas ei uskontonsa takia voi osallistua. En ota kantaa onko se älytöntä vai ei (osallistumattomuus). Lapsi on saanut ohjeet aikuisilta ja koettaa niitä noudattaa. Ei asia ole lapsen vastuulla.

Hankalimmat oppilaani ovat kyllä ihan näitä supisuomalaisia lapsia. Yhteisenä nimittäjänä näille lapsille on yleensä rikkonainen koti. Vanhemmat ovat vasta eronneet ja ovat ihan pihalla itsensä kanssa. Lapsi oirehtii sitten koulussa.

Näin on minun työpaikallani. Kouluissa on suuria eroja riippuen alueesta.

Vierailija
34/36 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailu avartaa, luulitko etten muka ole matkustellut? Hah, olen matkustellut koko ikäni ja asunut sellaisissa slummeissakin,joita et usko edes olevan olemassakaan. Joten valivali vaan!

-15

olen myös muuttanut toiseen maahan, en siis asu edes suomessa.

mutta minun muuttaessani erona oli se että minä en lähtenytkään tänne helpomman elämän perässä, en lähtenyt tänne elelemään yhteiskunnan elättinä, vaan ihan rehellisesti töitä tekemään ja itse oman perheeni elättämään.

ja myös sillä periaatteella että maassa maan tavoin, eli en koskaan olettanut että täällä alettaisiin meitä kumartamaan ja kaikken elämä pyörimään meidän navan ympärillä ja meidän pillin mukaan.

me koitamme mahdollsimman hyvin sopeutua yhteiskunaan jossa elämme, emmekä eristy omiin ympyröihimme, kangistu tapoihimme ja vaadi erityisohtelua vaikka meillä omia perinteitämme olisikin ja niitä vaalisimme keskenämme.

ja tässä maassa jossa asumme on todellakin saanut ikävä kyllä huomata ihan käytännössä ja eri skaalalla nämä ongelmat joita maahanmuuto aiheuttaa.

en ole rasisti, olen realisti.

olenhan itsekin maahanmuuttaja täällä asuinmaassani.

matkailu todellakin avartaa ja avaa silmiä, kokeile sinäkin 15

t:14

Minä, suomalainen nainen ja äiti

olen myöskin kyllästynyt kaltaisiisi valittajiin,jotka eka sanovat yhtä ja sitten toista kun ette oikeasti tiedä yhtään mitään! Onneksi tosielämässä vain harvoin uskallatte avata suunne ja nolata ittenne. En ole koskaan ollut kristitty ja Suomessa minua ei kukaan pakota sen mukaan jeesustelemaan kaltaisiesi kanssa.

Vierailija
35/36 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"parempia", niin missä kohtaa se näkyy näissä kirjoituksissa? On tainnut jäädä se uskonnonopetus seuraamatta teilläkin?

Vierailija
36/36 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli korkeakulttuuria silloin kun täällä elettiin vielä pimeällä keskiajalla??

Miksi Suomessa on tahoja, jotka väkisin pyrkivät tuottamaan ison ongelman Suomeen, Islam nimittäin on uskonto, joka ei rikasta mitään kulttuuria vaan tuhoaa sen.

Otapa asioista selvää ennenkuin tulet tänne nolaamaan itseäsi julkisesti :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi