Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksikää minulle ammatti/työ. Olen laiska luuseri jolla sosiaalisia kammoja :(

Vierailija
16.02.2009 |

Olen kyllästynyt vain olemaan ja ajelehtimaan elämässä, ja tiedän että tietyillä aloilla minulla on kykyjä sekä taitoja mutta en koskaan pääse näyttämään niitä. Olen ihan onneton tekemään työhakemuksia, haastatteluissa vielä surkeampi sillä jännitän ja pelkään sosiaalisia tilanteita. Lievää masennustakin on jonka takia en juuri jaksaisi mitään hakemuksia väsäilläkään, vaikka tiedän että työpaikka ja paremmat tulot piristäisivät ja saisin taas paremmin elämänsyrjästä kiinni.

Jos olisi työ mitä voisin tehdä kotoa käsin niin se olisi aivan loistavaa. Tai muu työ jota voisi tehdä melko vapaalla aikataululla. Eli silloin kun on hyvä fiilis voin paiskia hommia oikein urakalla ja saada vaikka mitä aikaiseksi, toisina päivinä taas en pääse sängystä ylös sitten millään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahtoo helpon ja hyvätuloisen luuserijobin

Vierailija
2/6 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotoa tehtävä työ on ideaalia joillekin ihmisille, mutta vaatii huomattavaa itsekuria.

Mun mielestä sun kannattas hoitaa itsesi kuntoon ja saada itsesi terveeksi masennuksesta. Kotiin hautautuminen ei auta ketään, ihminen on laumaeläin. Kun saat terveytesi kuntoon, sosiaaliset tilanteet alkavat ollakin taas ihan kivoja ja silloin vasta varmaan olet työkykyinen. Soita vaikka terveyskeskukseen ja kysy kuka voi auttaa sua. Älä jää kotiin makaamaan. Tsemppiä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

roskakuski

uimahallin valvoja

Vierailija
4/6 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupungin ulkosiivooja

Vierailija
5/6 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdy chat operaattoriksi kotoo teet milloin huvittaa :)

Vierailija
6/6 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitse siivoustyötä, siihen työllistyy helposti, sosiaaliset kontaktit, mikäli niitä on, ovat lyhyitä ja useimmiten vain yhden ihmisen kanssa kerrallaan, lisäksi fyysinen työ jonka lopputuloksen näkee heti kohottaa kuntoa ja piristää mieltä. Tiedetään, ammattia ei arvosteta eikä palkkakaan päätä huimaa mutta hyvin työnsä tekevää yksittäistä siivoojaa arvostetaan hyvinkin paljon. Ravintoloita ja konttoreita siivotaan aukioloaikojen ulkopuolella, silloin ei tapaa välttämättä kuin lähimmän työkaverin, ei ehkä sitäkään perehdytyksen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi