Huh, kuin ihmiset voi olla itseään täynnä
Kommentit (12)
Näemmä elää barbielämää ja suotakoon se hänelle, miksei kauneudesta voisi iloita ihan julkisesti.
Nimim. Aina ruma
mitä teennäisyyttä. Ei mun mielestä ollut todellakaan kaunis.. PIttää tunkia maalia joka paikkaan, niin ku olis joku pelle. Hyhyh.. Jos ottas sen maalikerroksen pois, niin saattas jopa ilmestyä ihan kaunotar..
Ku ei teilläsiellä Pielaveellä tommosia maaleja, hyhhyh. Ihan piloille mennee naama tuomosista.
Vierailija:
mitä teennäisyyttä. Ei mun mielestä ollut todellakaan kaunis.. PIttää tunkia maalia joka paikkaan, niin ku olis joku pelle. Hyhyh.. Jos ottas sen maalikerroksen pois, niin saattas jopa ilmestyä ihan kaunotar..
Tuomosia maalattuja naisia niinku pelllejä, tunkiaa maalia, hyhhyh, kyllä maalla on mukavaa.
Mutta noista sivuista tuli mieleen kuin ei olis kaikki murot kupissa.
Ainoa outo juttu oli yhteisö " tilaus haikaralta" , johon kuului. Minkähän ikäinen tyttö kyseessä?
Ei nyt ainakaan ihan sukukypsältä vaikuttanut henkisiltä ominaisuuksiltaan.
Tosi monessa kuvassa kuvatekstinä joku " söpöläinen" ja tarkoitti itseään..
Kiitti ap linkistä, oli hauskaa katsottavaa.
Joka kuvassa muuten tuolla " kaunottarella" sama ilme.
tytöllä ihanan ruskettunut iho ja nuo kauniit valkeat vaatteet päällä! =) siinä ei näkynyt meikitkään pahasti!
Kateusko täällä kalvaa vai mikä? Mitähän pahaa tämäkin tyttö nyt on tehnyt, ihan sydämelliseltä ihmiseltä minusta vaikutti. Se, että tykkää pukeutua tuolla tavalla tai meikata kuin Barbie, ei tee kenestäkään ihmisenä sen huonompaa tai parempaa. Tyylejä kun on yhtä monia kuin ihmisiä, tyyli ei ole mikään älykkyysosamäärän mittari.
..Ja ei, itse en näytä samalta enkä juuri edes meikkaa vaan olen tavallinen " renttu" , mutta onpahan minunkin ystävissäni melkein tuonnäköisiä naikkosia, vaikka ovat jo 25-vuotiaita. Tulevia dippainssejä, ekonomeja jne, joten jotain muutakin on päässä kuin vaalea tukka ;-) Suvaitsevaisuutta vähän kiitos, aikuisia sentään ollaan.
Mutta meitä on moneen junaan (ja jotkut jää asemalle).
Jos sinun mielestäni tyyli tai ulkonäkö määrittää ihmisen, niin sinulla on elämässäsi vielä opittavaa.
..mutta niinhän se on av:n mukaan, että ei saa olla lösähtänyt mamma eikä teinipissiksen näköinen vaan jotain siltä väliltä ;-)
-18
älykäs ja kaikkea muuta positiivista. Meitä on moneen junaan...
katsokaa aapeen harrastusta; kaivaa jostain teinigalleriasta kuvia joita paheksuu..