löysin ajokortin, pankkikortin yms.. mitä ajattelette tästä??
soitin kaverille koska käyntikortti oli samassa..
ei vastannut joten laitoin viestiä, että oletko kentie kadottanut jotain ja vastaukseksi tuli vain, et mitäs?
no laitoin et oon löytäny tärkeitä kortteja ja palauttaisin ne hänelle.
no sen jälkeen ei typistä ole kuulunut mitään.
vien ne huomenna poliisilaitokselle, pankkikortin tietty pankkiin niin saan löytöpalkkion ;)
heti vain tulee mieleen, et onkohan se siepattu tai jotain... itse olisin ainakin iloinen jos joku löytäisi kadottamat kortit ja paluttaisi ne.
en siis löytänyt lompakkoa vaan kortteja sikinsokin parkkikselta-
Kommentit (5)
Siksi ei välittänyt saada korttejaan.
Minä veisin ne lähimmälle poliisiasemalle ja siellä sitten setvitään henkilön tilanne.
Voi olla tärkeä todistusaineisto joten toimi.
Unohdin itse lompakkoni kauppaan ja sieltä oli sen toinen asiakas ottanut mukaansa. Hän soitti sitten minulle, että mulla on sun lompakko, tuutko hakeen. No, toki menin ja ko. tyyppi oli vaan löytöpalkkiota vailla. Jotenkin ärsytti, että miksi se ei ollut sitä lompakkoa voinut sinne kauppaan jättää kassalle vaan oli vienyt mukaansa. No, pääasia, että sain kortit takasin.
tai sit ei tajunnut asiaa.