Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

löysin ajokortin, pankkikortin yms.. mitä ajattelette tästä??

Vierailija
16.02.2009 |

soitin kaverille koska käyntikortti oli samassa..

ei vastannut joten laitoin viestiä, että oletko kentie kadottanut jotain ja vastaukseksi tuli vain, et mitäs?

no laitoin et oon löytäny tärkeitä kortteja ja palauttaisin ne hänelle.



no sen jälkeen ei typistä ole kuulunut mitään.

vien ne huomenna poliisilaitokselle, pankkikortin tietty pankkiin niin saan löytöpalkkion ;)



heti vain tulee mieleen, et onkohan se siepattu tai jotain... itse olisin ainakin iloinen jos joku löytäisi kadottamat kortit ja paluttaisi ne.



en siis löytänyt lompakkoa vaan kortteja sikinsokin parkkikselta-

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sit ei tajunnut asiaa.

Vierailija
2/5 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siepattu?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ei välittänyt saada korttejaan.

Vierailija
4/5 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä veisin ne lähimmälle poliisiasemalle ja siellä sitten setvitään henkilön tilanne.



Voi olla tärkeä todistusaineisto joten toimi.

Vierailija
5/5 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin itse lompakkoni kauppaan ja sieltä oli sen toinen asiakas ottanut mukaansa. Hän soitti sitten minulle, että mulla on sun lompakko, tuutko hakeen. No, toki menin ja ko. tyyppi oli vaan löytöpalkkiota vailla. Jotenkin ärsytti, että miksi se ei ollut sitä lompakkoa voinut sinne kauppaan jättää kassalle vaan oli vienyt mukaansa. No, pääasia, että sain kortit takasin.