Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoitteko Subin anoreksiaohjelman? Valitettavasti totta myös suomessa nuo pro-ana sivustot..

Vierailija
15.02.2009 |

Googlettamalla löytyy heti yhteisöjä. Mitä me vanhemmat voisimme tehdä että tuollaiset palstat lakkautettaisiin?!? Kamalaa!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/5 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aihe kiinnostaa sillä lähipiirissä ollut henkilöitä jotka sairastaneet/sairastaa. Kamala asiahan tuo on. Olen joskus käynyt pro-ana sivuja tutkailemassa. Vaikea kuvitella että noihin palstoihin voitaisiin mitenkään puuttua. Estoja voi tietysti kotikoneelle laittaa, mutta kouluista ja kirjastoistahan sivuille varmasti pääsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

googletin vielä äsken pro-anan ja voi ei...

Aivan kamalia kirjoituksia ja kuvia. Miten ihmeessä ne voisi estää. Omat tytöt lähentelevät jo pian murrosikää, niin pistää äidin kyllä sanattomaksi.

Vierailija
4/5 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa itse kävin päivittäin kun syömishäiriö oli pahimmilaan ei ole mikään kamala sivusto.

Suurin osa noista pro-ana-sivuista on ikävä kyllä näitä 'ANA is a lifestyle, not a disease*-tyyppisiä. Anoreksia ei tartu keneenkään ja esim tuonne CB:n palstalle ei edes päässyt kirjautumaan jos ei ollut jo sairas. Sivuilla kävi niin paljon ihmisiä että sieltä löytyi aina joku jolle puhua. Se oli minulle todellinen henkireikä, kun olin todella ahdistunut. En ihmettele vaikka joku olisi päättänyt olla tappamatta itseään sen boardin ansiosta.

Vierailija
5/5 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

googletin vielä äsken pro-anan ja voi ei...

Aivan kamalia kirjoituksia ja kuvia. Miten ihmeessä ne voisi estää. Omat tytöt lähentelevät jo pian murrosikää, niin pistää äidin kyllä sanattomaksi.

Me äidit annamme omalla esimerkillämme parhaat (ja pahimmat!) eväät elämään, joten tärkeintä mitä voimme tehdä on että lopetetaan siinä peilin edessä itseinhoilu ja läskistä höpöttäminen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän