Mitä MSM-rikki teki sinulle?
Löikö? Puriko?
Ei vaan, kauanko söit ja oliko vaikutusta? Hiusten kasvu, ihon paraneminen, nivelkivut yms?
Kommentit (47)
Olen 6kk käyttänyt. Kynnet ja hiukset kasvaa vauhdilla ja ovat vahvat. Iho parempi. Polvikivuista pääsi eroon. Juoksu sujuu, lihaskipuja ei ole enää. Aion jatkaa käyttöä. Käytän puhdistamon Msm+c. Huippu tuote :)
En ole varma. Lopetin sen, kun tuntui, että kuihdun sitä syödessä.
Voi olla, että soin liian vähän aikaa... En uskaltanut syödä pidempään.
Kynnet kasvoi liikaa.. Maistui paskalta
Tukka kasvoi.
Aloin kuitenkin pelkäämään että maksa kuormittuu turhan ravintolisän metaboloinnista joten lopetin.
Järkyttävät vatsakivut, oli pakko lopettaa kuukauden jälkeen.
Kuinka suuria annoksia sitä pitäisi syödä, että tuloksia tulisi? Käytän teelusikallisen päivittäin veteen tai smoothieen sekoitettuna. Yhtään suurempi määrä maistuu niin kammottavalta, ettei saa alas.
Noin neljä kk olen syönyt, auttaa selkäreuman kipuihin hyvin. Muita vaikutuksia en oikeastaan ole edes tarkastellut.
Minulla ei vaikuttanut yhtikäs mihinkään.
En huomannut mitään vaikutusta, söin 3kk:tta.
Käytin urheiluaikoina, pysy ainaki terveenä. Paskan makusta se oli aineki, mutta keho toimi
Iho ja hiukset on kirkkaammat. Ensin tuli näppyjä, iho puhdisti itseään. Menkkakipuihin ei kyllä auta :(
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 11:31"]
Kuinka suuria annoksia sitä pitäisi syödä, että tuloksia tulisi? Käytän teelusikallisen päivittäin veteen tai smoothieen sekoitettuna. Yhtään suurempi määrä maistuu niin kammottavalta, ettei saa alas.
[/quote]
Onpas hurja annos! Ainetta aletaan käyttämään hyppysellinen kerrallaan. Jos vatsa tulee kipeäksi niin silloin ainetta käytetään liikaa.
Olisiko uusia kokemuksia?