Mitä MSM-rikki teki sinulle?
Löikö? Puriko?
Ei vaan, kauanko söit ja oliko vaikutusta? Hiusten kasvu, ihon paraneminen, nivelkivut yms?
Kommentit (47)
Minulla on auttanut fibromyalgiakipuihin! Fibroon kun ei oikein ole kunnon lääkettä niin onneksi tämä edes auttaa. Olen ottanut pari teelusikallista pvä ennenkuin tehoaa.
Kylkeen glukosamiinisulfaattia, kondroiittisulfaattia ja hyaluronihappoa.
Eikö tuo rintojen oletettu turvotus mahda liittyä sidekudosten paranemiseen.
Mä olen aloittanut muutaman kerran tän ihmeaineen käytön ja luovuttanut aina tässä parin viikon kohdalla, kun tulee ihan jäätäviä paukamia kasvoihin. Olen taas tuossa vaiheessa, koitan varmasn tällä kertaa lusia pari viikkoa lisää, jos tosiaan johtuisi puhdistumisesta...
Onko aineella vaikutusta maksaan? Tästä löytyy niin ristiriitaista tietoa. Mulla on tätä iso pussillinen, ostin hiusten laadun parantamiseen. Unohtuu vaan aina päivittäin Ottaa, joten lopetin kokonaan. Vois taas koittaa uudelleen. Mutta siis vaikutus maksaan huolettaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko aineella vaikutusta maksaan? Tästä löytyy niin ristiriitaista tietoa. Mulla on tätä iso pussillinen, ostin hiusten laadun parantamiseen. Unohtuu vaan aina päivittäin Ottaa, joten lopetin kokonaan. Vois taas koittaa uudelleen. Mutta siis vaikutus maksaan huolettaa.
Tutkimusten mukaan MSM on eduksi maksalle, esim.se sitoo mahdollisia elimistöön joutuneitä myrkkyjä.
http://finnmsm.blogspot.com/2016/01/laakarin-outo-lausunto-msmn.html
En tiedä, onko kukaan muu tällaista vaikutusta huomannut, mutta itsellä sen jälkeen, kun otan tuotetta (t-lusikan järjellinen), vessassa käydessä meinaa taju lähteä siitä ulosteen pahasta hajusta 🤢 siis just sellainen rikkimäinen, mädän kananmunan haju, pökerryttävä kokemus 🙈
Olen miettinyt veritulppariskin lisääntymistä. Sairastan aurallista migreeniä, joten yhdistelmähormonivalmisteet ovat pannassa. Kuitenkin aine vaikuttaa mm. rintoihin (hormonitoimintaan?) samoin kuin pillerit aikanaan. Ei varmaan ole tutkittu tätäkään seikkaa.