Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä MSM-rikki teki sinulle?

Vierailija
29.01.2015 |

Löikö? Puriko?
Ei vaan, kauanko söit ja oliko vaikutusta? Hiusten kasvu, ihon paraneminen, nivelkivut yms?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein uskalla kokeilla tällaisia, kun ihan varmana jossain vaiheessa julkaistaan tutkimus, että tämäKIN on pitkässä käytössä jollain tavalla vaarallista...

Etenkin tuo rintojen turpoaminen epäilyttää, koska sehän tarkoittaa, että jollain tavalla kyseinen aine vaikuttaa hormonitoimintaan. Mahtaako olla potentiaalinen rintasyöpäriski.

Olen miettinyt veritulppariskin lisääntymistä. Sairastan aurallista migreeniä, joten yhdistelmähormonivalmisteet ovat pannassa. Kuitenkin aine vaikuttaa mm. rintoihin (hormonitoimintaan?) samoin kuin pillerit aikanaan. Ei varmaan ole tutkittu tätäkään seikkaa.

Vierailija
42/47 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on auttanut fibromyalgiakipuihin! Fibroon kun ei oikein ole kunnon lääkettä niin onneksi tämä edes auttaa. Olen ottanut pari teelusikallista pvä ennenkuin tehoaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylkeen glukosamiinisulfaattia, kondroiittisulfaattia ja hyaluronihappoa.

Vierailija
44/47 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo rintojen oletettu turvotus mahda liittyä sidekudosten paranemiseen.

Mä olen aloittanut muutaman kerran tän ihmeaineen käytön ja luovuttanut aina tässä parin viikon kohdalla, kun tulee ihan jäätäviä paukamia kasvoihin. Olen taas tuossa vaiheessa, koitan varmasn tällä kertaa lusia pari viikkoa lisää, jos tosiaan johtuisi puhdistumisesta...

Vierailija
45/47 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aineella vaikutusta maksaan? Tästä löytyy niin ristiriitaista tietoa. Mulla on tätä iso pussillinen, ostin hiusten laadun parantamiseen. Unohtuu vaan aina päivittäin Ottaa, joten lopetin kokonaan. Vois taas koittaa uudelleen. Mutta siis vaikutus maksaan huolettaa.

Vierailija
46/47 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko aineella vaikutusta maksaan? Tästä löytyy niin ristiriitaista tietoa. Mulla on tätä iso pussillinen, ostin hiusten laadun parantamiseen. Unohtuu vaan aina päivittäin Ottaa, joten lopetin kokonaan. Vois taas koittaa uudelleen. Mutta siis vaikutus maksaan huolettaa.

Tutkimusten mukaan MSM on eduksi maksalle, esim.se sitoo mahdollisia elimistöön joutuneitä myrkkyjä.

http://finnmsm.blogspot.com/2016/01/laakarin-outo-lausunto-msmn.html

Vierailija
47/47 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko kukaan muu tällaista vaikutusta huomannut, mutta itsellä sen jälkeen, kun otan tuotetta (t-lusikan järjellinen), vessassa käydessä meinaa taju lähteä siitä ulosteen pahasta hajusta 🤢 siis just sellainen rikkimäinen, mädän kananmunan haju, pökerryttävä kokemus 🙈

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme