Mitä MSM-rikki teki sinulle?
Löikö? Puriko?
Ei vaan, kauanko söit ja oliko vaikutusta? Hiusten kasvu, ihon paraneminen, nivelkivut yms?
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 11:31"]Kuinka suuria annoksia sitä pitäisi syödä, että tuloksia tulisi? Käytän teelusikallisen päivittäin veteen tai smoothieen sekoitettuna. Yhtään suurempi määrä maistuu niin kammottavalta, ettei saa alas.
[/quote]
Eikö yksi teelusikallinen ole noin 3g?
Otan kaksi teelusikallista päivässä
N52v.
Kapseleina syön omani, ei maistu pahalta. Iho kirkastui, ei satu niveliin ja hiukset ja kynnet kasvaa huimaa vauhtia.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:47"]
Kapseleina syön omani, ei maistu pahalta. Iho kirkastui, ei satu niveliin ja hiukset ja kynnet kasvaa huimaa vauhtia.
[/quote]
Mistä ostat kapseleita? Kiinnostaa kun olen itse nähnyt vain jauheena, kapselit kelpaisi mullekin.
Ostin eläinkaupasta hevosenkuvallisen pönikän, kun ihmisille suunnattu maksoi niin hemmetisti. Ja aivan samaa ainettahan se on (omani oli 100 % msm-rikkiä). Vaikutuksia en muista, taisi se auttaa jonkin verran kynsien kuntoon. Täytyisi uudestaan kokeilla.
Iherbistä kapseleina. Olkapään rutina loppui, polven narina väheni huomattavasti. Käytän myös msm-voidetta
Vatsa meni pariksi viikoksi sekaisin, vaikka olin jo lopettanut käytön. Viikon verran söin.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:47"]
[/quote]
Mistä ostat kapseleita? Kiinnostaa kun olen itse nähnyt vain jauheena, kapselit kelpaisi mullekin.
[/quote]
Olen tilannnut kapseleina iherbistä
Google ohjasi minut tänne, joten kerronpa kokemuksistani msm-jauheesta. 3 kk:n ajan olen sekoittanut aamupalasmoothien sekaan (mukana aina C-vitamiinia sis. hedelmä) n. teelusikallisen jauhetta ja tällä viikolla sain avokilta palautetta turvonneista rinnoista. Ensin laskin paniikissa päiviä päässäni, ei, raskaana en voi olla. Aloin miettimään muita syitä ja googlen avulla päädyin msm-jauheeseen. Se taitaa ihan oikeasti tehdä rinnat terhakammiksi. Pyöreämmät ja kimmoisammat nämä selvästi ovat ja kesällä ostetut rintaliivit tuntuvat tiukilta.
Ostin jauhetta alun perin ihon (akne) ja nivelten takia (juoksen paljon) ja siitä on ollut selvää hyötyä. Iho parempana kuin vuosiin, eikä polvikaan kipuile. Olen myös huomannut että lihaskivut vähentyneet ja palautuminen nopeutunut huomattavasti, vaikka venyttely jäänyt viime viikkoina vähemmälle. Erittäin hyvä hankinta siis ollut ja suosittelen kokeilemaan, jos samoja vaivoja löytyy. Minulla on käytössä Puhdistamon OptiMSM, mutta merkillä ei niin liene vaikutusta. Kallis jauhe ei ole kyseessä ja ainakin omalla annostuksellani on riittoisaa.
Tässäpä minun kokemukseni, jos joku sattuu googlettamaan minun tavoin turvonneista rinnoista ja eksyy näille sivuille ;)
Todellakin toimii! Puhdistamon msm+c paras! Kynnet kasvaa nopeaa. venyttelykin helpompaa
Nivelkipuihin, niskakipuihin aivan loistava. Jos kipuilee paljon, vähintään pari rkl päivässä alkuun.
Auttaa muuten myös närästykseen!
En oikein uskalla kokeilla tällaisia, kun ihan varmana jossain vaiheessa julkaistaan tutkimus, että tämäKIN on pitkässä käytössä jollain tavalla vaarallista...
Etenkin tuo rintojen turpoaminen epäilyttää, koska sehän tarkoittaa, että jollain tavalla kyseinen aine vaikuttaa hormonitoimintaan. Mahtaako olla potentiaalinen rintasyöpäriski.
Vierailija kirjoitti:
En oikein uskalla kokeilla tällaisia, kun ihan varmana jossain vaiheessa julkaistaan tutkimus, että tämäKIN on pitkässä käytössä jollain tavalla vaarallista...
Etenkin tuo rintojen turpoaminen epäilyttää, koska sehän tarkoittaa, että jollain tavalla kyseinen aine vaikuttaa hormonitoimintaan. Mahtaako olla potentiaalinen rintasyöpäriski.
Lisäravinteissa on aina se riski, että haittojakin ilmenenee. MSM:a ja rikkiä saa luonnollisessa muodossa esim. luuliemen kautta. Se on halpa ja maistuva ruoka, eikä ole syyttä ollut viime vuosina superfood-hössöttäjien suosiossa.
Minulla ainoa konkreettinen vaikutus näkyi lompakossa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 6kk käyttänyt. Kynnet ja hiukset kasvaa vauhdilla ja ovat vahvat. Iho parempi. Polvikivuista pääsi eroon. Juoksu sujuu, lihaskipuja ei ole enää. Aion jatkaa käyttöä. Käytän puhdistamon Msm+c. Huippu tuote :)
Mainos
Virtsarakko alkoi toimimaan. Otan aamulla n. 4g ja yölliset vessareissut on nykyään harvassa.
satunnainen kirjoitti:
Google ohjasi minut tänne, joten kerronpa kokemuksistani msm-jauheesta. 3 kk:n ajan olen sekoittanut aamupalasmoothien sekaan (mukana aina C-vitamiinia sis. hedelmä) n. teelusikallisen jauhetta ja tällä viikolla sain avokilta palautetta turvonneista rinnoista. Ensin laskin paniikissa päiviä päässäni, ei, raskaana en voi olla. Aloin miettimään muita syitä ja googlen avulla päädyin msm-jauheeseen. Se taitaa ihan oikeasti tehdä rinnat terhakammiksi. Pyöreämmät ja kimmoisammat nämä selvästi ovat ja kesällä ostetut rintaliivit tuntuvat tiukilta.
Ostin jauhetta alun perin ihon (akne) ja nivelten takia (juoksen paljon) ja siitä on ollut selvää hyötyä. Iho parempana kuin vuosiin, eikä polvikaan kipuile. Olen myös huomannut että lihaskivut vähentyneet ja palautuminen nopeutunut huomattavasti, vaikka venyttely jäänyt viime viikkoina vähemmälle. Erittäin hyvä hankinta siis ollut ja suosittelen kokeilemaan, jos samoja vaivoja löytyy. Minulla on käytössä Puhdistamon OptiMSM, mutta merkillä ei niin liene vaikutusta. Kallis jauhe ei ole kyseessä ja ainakin omalla annostuksellani on riittoisaa.
Tässäpä minun kokemukseni, jos joku sattuu googlettamaan minun tavoin turvonneista rinnoista ja eksyy näille sivuille ;)
Minulla käytössä sama aine ja samat vaikutukset, paitsi rinnat turposivat heti kun aloitin käytön. Myös kynnet kasvavat. Jauhe tuntuu piristävän, siksi otan vain aamuisin teelusikallisen, illalla otettuna aiheutti unettomuutta. Oikeasti pitäisi ottaa 12 tunnin välein jatkuvan vaikutuksen saamiseksi, tuossa ajassa hajoaa kehossa. Kiihdyttää myös nesteaineenvaihduntaa itselläni selvästi. Mutta tärkein, leikattu polveni ei äkäile.
polviin ei koske enää.