Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

no mitäs tästä mieltä??Äitini ikää 49v, pukeutuu nuorisovaatteisiin. eli crazy age farkut, yms...

Vierailija
14.02.2009 |

Kun alla mietittiin 30 v naisen pukeutumista nuorekkaasti=)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo: eli tyylitön white trash... Mutta veikkaan että yleinenkin mielipide alkaa muuttua kun yhä harvempi suostuu "ikääntymään tyylikkäästi", eli eiköhän nuo farkkumummot yleisty pikkuhiljaa ihan normaaleiksi ilmiöiksi.

Vierailija
2/10 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole ihan sama, vaikka ihminen pukeutusi säkkiin? Pukeutuminen on jokaisen ihan oma asia. Eri tilanne, jos tietyssä tilanteessa tai roolissa pukeutuu "väärin". Mutta jos ihminen on yksityishenkilö vapaa-ajallaan, pukeutukoon vaikka bikineihin sata kiloisena keskellä talvella. Jos vielä aikuisikäiset täällä kyselevät, että miten saa tai ei saa pukeutua, en yhtään ihmettele, mistä kaikki kiusaamisjutut työpaikoilla tai koulussa tulevat. Uskokaa jo, että jokainen SAA olla ihan se mikä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

??

Vierailija
4/10 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA, iän huomioiden. Jos 50-v pukeuttuu tismalleen kuten 17-v niin mauttomaltahan se näyttää, ei voi mitään.

Vierailija
5/10 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hailee mitä kelläkin on päällä... ei oo mun asia

Vierailija
6/10 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kaikki mikä tuntuu hyvältä päältä sopii.". se on mun mottoni.

Vierailija
7/10 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ylinuorekas 40-vuotias, vaan enempikin saanut moitteita tavallisen ja "näkymättömän" pukeutumisensa takia. Tavalliset farkut ja villapaita ovat olleet mun tavaramerkkejä lukiosta asti.

Minua vain yläkoululaisten kasvattajana ärsyttää se, että toisilla ihmisillä olisi joku merkitys ja sananvalta siihen miten joku pukeutuu. Yritä siinä sitten kasvattaa lapsista suvaitsevaisia, kun äiditkin jo täällä nokkivat toistensa pukeutumista. Viralliset tilanteet, juhlat tai tietty ammatti asettavat rajoja pukeutumiselle, mutta muuten se on kaiketi ihan sama, miten kukin pukeutuu. Tyyli on sitten ihan eri juttu! Mutta että muut sanelisivat pukeutumisen, sitä en hyväksy. Ja hakkaan päätäni yläkoulussa seinään jokaikinen päivä, kun puutun käytökseen, missä arvostellaan toisten ulkonäköä.

Vierailija
8/10 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pukeutuu todella nuorekkaasti... just tiukkoja farkkuja, toppeja joissa esim korsetin kuva päällä, minimekkoja yms. =D Kyllä se musta on mautonta, mutta se on mun äiti ja olen siihen jo tottunut! Onneksi äidillä on ihan hoikka vartalo kuitenkin näihin vaatteisiin.

Oikeestaan se on ihan yleinen "vitsi" että äiti taas shoppaili pari numeroa liian pieniä vaatteita itselleen... =D Ja jopa äiti itsekin naureskelee sille!

Vierailija
9/10 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kaikki näytä hyvältä 20v päälläkään, jos malli ei sovi, tai tuo esiin sen oman kropan parhaita puolia (vaan ehkä jopa päinvastoin) tai on muuten vaan mauton yhdistelmä.

Vierailija
10/10 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näyttää vielä vaatteissaan hyvältä! Kateeks käy välillä ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän