Lue keskustelun säännöt.
apua auttakaa joku
12.02.2009 |
Onko ketään muuta, ketä surettaa,kun lapset kasvavat niin nopeasti? Olen 42 ja lapset 16 ja13 ja nyt yhtäkkiä "valkeni", että herran jestas,kolmisen vuotta ja esikoinen saattaa lähteä omille teilleen...ja mulla kauhea vauvankaipuu : näen yöt läpeensä unia vauvoista. älkääkä sanoko, että siitä vaan vauvantekoon, kun jo 35-v. luulin olevani liian vanha (hullu!) ja jätettiin edes yrittämättä sitä kolmatta...toisenkin saaminen oli työn ja vaivan takana. En TODELLAKAAN odota, että lapset lähtisivät kotoa ! Tunteeko kukaan samoin?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
... vaikka esikoiseni on vasta vajaa 2 kk ja olen itse 23-vuotias.
Tuntuu että vauva kasvaa hirveää vauhtia, eikä TÄMÄ vauva tule enää KOSKAAN olemaan näin pieni, vaan kasvaa ja varttuu kokoajan muuttuen jatkuvasti itsenäisemmäksi.. Tällaisia ajatuksia minulla.
Mutta mikset yritä kolmatta - voihan se tuntua vähän hullulta eikä ihan riskitöntä ole, mutta älä jätä yrittämättä - voit katua sitä katkerasti myöhemmin. 42-vuotias on jo melko iäkäs synnyttäjä mutta tiedän kolme äitiä jotka ovat synnyttäneet 46-47 -vuotiaina terveet lapset!