Mitä pidätte MTV:n aamukokki Maija Silvennoisesta? Nyt ne on vihdoin saanu
sille rinnat peittävän essun päälle. Aiemmin daisarit hylly ruokien päällä.
Oli joskus aikoinaa ihan hyvä siinä yhdessä kokkiohjelmassa mutta nyt on jutut ja esiintyminen ihan kamalaa. Pelkään oikein, että mitähän se seuraavaksi sanoo.. Tunnen syvää myötähäpeää.
Kommentit (34)
Muuten Maija kunnon suomalainen nainen , menestynyt ja itsetietoinen.
Miettikää kun se suuttuu apukokeilleen ja tarjoilijoille, voi sitä kimityksen määrää!
eikö ole vakavampaa mietittävää? ihan pelottaa, voi voi
En saa nyt hänen nimeänsä mieleen.
Oli varsin määräilevä ja komentelevainen ja hyvä kun ei näpsäissyt vierailijaa sormille jos hän yritti tehdä jotain.
Ei siis Teresa Välimäki (joka on ihan symppis) vaan se toinen vaaleahiuksinen.
tekokynnet. Ihan häijyä teki kun piirakanpohjaa taputteli. ;-((
Silvennoinen yritti levitellä creemiä ja toinen sanoi, että älä ihan noin laita.
Voi jestas! Eikö Suomessa todellakaan ole parempia kokkeja, jotka osaavat myös esiintyä?
ANTTI VAHTERA olisi ihana mutta ei varmaan viitsi turhan päiten nousta niin aikaisin. ;-)))
Ei tule mieleenkään tehdä ruokia hänen resepteillään.
Minulla Maikkarin aamukokkailun katsomiset menee vain ja ainoastaan siihen, että katson kauhuissani mitä se Silvennoinen nyt sössöttää.
Eikä Garamin poika ole sen parempi :-((((
Ylimielinen täti jolla alentuva sävy.......
Olen miettinyt että onko ihan kirjekurssilla opit haettu. Monenlaista mokaa on tehnyt. Maija Silvennoinen silloin aikoinaan esitti asiat niin kuin hän olisi ne ihan itse keksinyt vaikka oli perussettiä jonka jokainen kokki handlaa.
Todellakin ylimielinen ja alentuva tyyli joka ei vaan iske.
Garamin käsiin en hyviä raaka-aineita uskoisi, on polttanut mm. grillatessaan ja perusasiat on hakusessa.
Kaikkein säälittävintä on se kun aamukokit leipoo, hankkisivat sinne kondiittoreja eikä kokkeja silloin kun tehdään kakkuja yms.
Terkuin keittiömestari joka taitaa leivonnan salat
Kiitos Sinulle edellinen!
Teresa Välimäki on symppis ja kärsi varmaankin niinä aikoina erosta.
Tässä kuva Sanna Miettusesta : http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://ruokala.iltasanomat.fi/ima…
Katsoin maija silvennoisen italian viikon kokkaamista, on ällöttävää kun rämpii rakennekynsineen ruoassa ja koko sormet mausteisessa öljyseoksessa. Ei tule ollenkaan kurmee olo. Ei näytä hygieniseltä. Ei Maija muutenkaan vedä vertoja aamutv kokeille. Eihän me kotonakaan lautaselle asetella ruokaa sormin. Ruokakokki ei ole mediakokki.
analyyttinen
mutta muistan, kun mieheni kauhisteli häntä telkkarissa.. näytti aina, että silmät pullistuu päästä ja tulisi kuvaruudun läpi hullunkiilto silmissään! No minuun ei tehnyt positiivista tai negatiivista vaikutusta, ihan sama oikeastaan.
Itse tykkään eniten "mitä tänään syötäisiin" -tyypistä.
minkä todistaja, osaa kuitenkin esiintyä. Tänä aamunakin Maija klähmi kourineen kasviksia ja kalaa johonkin kuppiin eikä edes pessyt käsiään sen operaation jälkeen vaan pelkästään pyyhki ne möhnät pyyheliinaan! Yök...
Onkohan saanut sanotuksi yhtään lausetta loppuun asti, siis ymmärrettävää lausetta.