Mistä saisi hyviä 60 konepesun kestäviä sukkia ja alusvaatteita naiselle
Mielellään hyvä hinta-laatusuhde ja kivan näköisiä myös 🙄
Kommentit (20)
Olen ostanut kalliimpaa ja halvempaa. Yleensä ostan yhdet ja jos kestävät pesun, käyn ostamassa useammat lisää. Yksittäisiä huteja on tullut niin halvemmassa kuin kalliimmassa hintaluokassa.
Kyllä mä pesen 60 kaikki käytössä olevat alusvaatteet. Ja hyvin on kestänyt vaikka pesulappu ohjeistaa 40🙄
Kaupasta. Mä pesen surutta sukkia ja alushousuja 60 asteessa eikä ne ole menneet miksikään.
Vierailija kirjoitti:
Kaupasta. Mä pesen surutta sukkia ja alushousuja 60 asteessa eikä ne ole menneet miksikään.
Minä pesen myös liivit.
Prismasta mustia Actuelle-merkin bambukuituisia, tai-malli. Hemmetin mukavia ja kestäviä, kerran kokeilin pestä yhdet 90C ja kestivät senkin hyvin. Joku 8e/pari. Sukista en osaa suositella, kaikki mun sukat kestää 60C pesun hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä pesen 60 kaikki käytössä olevat alusvaatteet. Ja hyvin on kestänyt vaikka pesulappu ohjeistaa 40🙄
Mulla on lähtenyt elastisuus monista 🙄
Ei alushousut oikein lähde puhtaaksi 40 asteessa, tai sitten pitää olla tosi pitkä ohjelma. Valkovuoto on sellaista liisteriä.
Vierailija kirjoitti:
Prismasta mustia Actuelle-merkin bambukuituisia, tai-malli. Hemmetin mukavia ja kestäviä, kerran kokeilin pestä yhdet 90C ja kestivät senkin hyvin. Joku 8e/pari. Sukista en osaa suositella, kaikki mun sukat kestää 60C pesun hyvin.
Muutkin löytäneet juu, aina koko m loppu 😖
Vierailija kirjoitti:
Kysyt alusvaateliikkeestä.
Siellä ne vasta myykin 100€ maksavia pitsinpaloja, joissa on konepesukielto
Sloggit on täyttä kuraa ainakin nykyään. Tein reklamaationkin muttei kukaan vastaa. Mulla ei ole väliä, miltä näyttää. Olen ostanut miesten boxereita vaikka ihan nainen olenkin.
Haluaisin alushousuja, jotka ovat 100% puuvillaa. Hankala löytää nykyään, aina on vähintään se 5% jotain muuta mukana.
Onko Puman, Niken tai Adidaksen urheilusukat kestäviä? Niissä näkyy olevan konepesu 40 merkit.
Öööööö ööööh kuka juntti käyttää sukkia ja alushousuja...
Prismasta actuelle alkkarit kestää hyvin. Prismasta saa myös puuvillasekoitesukkia, jotka kestää hyvin 60 asteen pesun, 5-7 parin paketteina. Käytän niitä miesten sukkia, kun ovat laadukkaampia.
Mä käytän Lindexin tencelistä valmistettuja alushousuja, korkeavyötäröistä mallia. Kestävät hyvin pesua.
En ymmärrä miksi nuo pitää pestä 60 asteessa. Ihan ne omat bakteerit siellä vaan on. 40 astetta on hyvä ja pysyy vaatteet kunnossa, eikä korppuunnu ihoa ärsyttäviksi.