Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt taitaa tulla ero... =(

Vierailija
11.02.2009 |

Mies on ihmeen heikkohermonen joskus. Pelkkää väsymystään saattaa hermostua jostain pikkujutusta ja huutaa pää punasena. Ei oo ikinä käyny muhun käsiks. No, eilen meillä oli vieraita, kaveripariskunta tuli kahvittelemaan muuten vaan. Laitoin tarjottavat yksin, miehen ei tarvinnu ku olla paikalla työpäivän jälkeen. Mies sano vielä illalla et olipa hauska ilta ja kutsutaan useammin vieraita.

Tänään mies sitten tuli töistä. Syötiin siinä ja mies ilmotti et "minä lähen nyt nukkumaan ja sen jälkeen minä menen salille". Totesin et nyt on kyllä mun vuoro lähtee pikku lenkille kun lapsi on ollu aika väsyny ja kitisevä tänään (flunssassa). Mies kilahti täysin ja kaato maitolasin pöydälle, heitti mun kännykän lattialle ja lähti ovet paukkuen nukkumaan. Kun hän on niin väsynyt, perkele. Käsittämätöntä käytöstä mieheltä, jonka kaiken järjen mukaan pitäis olla aikuinen. Ikävintä on just se että lapsi näkee ja kuulee kaiken, vaikkei vielä ymmärräkään.

Minä itken täällä nyt. En jaksa tuollasta ollenkaan. Luulin oikeesti et meillä menee ihan hyvin. Meillä on ollu välillä aika rankkaakin, mutta viime aikoina ollu ihan rento tunnelma. Huumori kukkii, puheyhteys toimii ja seksiäkin on tavallista useammin. Onko muilla tämmöstä?

Antakaa vielä neuvoja mitä teen kun mies herää päiväunilta ja tulee pyytämään anteeks. En enää tiiä mitä teen. =( =(

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tosin on kaksi lasta, joten väsymystä oli varmaan enemmänkin. Välillä meni paremmin ja sitten taas yhtäkkiä ping, ja kaikki oli vain yhtä synkkyyttä.

Sitten miehellä oli työpaikkalääkärillä normaali ikäluokkalääkärintarkastus, jossa otettiin paastoverensokeri ja verenpaine. Molemmat olivat reilusti koholla. Lääkäri totesi miehelleni, että joko hän alkaa syömään lääkkeitä, nukkumaan yönsä ja syömään terveellisemmin tai sitten saa alkaa katselemaan arkkukaupan ikkunoita. Suora miehen puhe tehosi ja nyt meillä on ihan erilainen mies kotona. Menee ajoissa nukkumaan, on virkeä vielä iltaisinkin ja kaikista tärkeintä: pinna on venynyt kilometrin pituiseksi entiseen senttiin verrattuna. Muutos oli todella nopea.

Tiedän kyllä, että tässä maassa on tuskin hankalampaa asiaa kuin miehen lääkäriin saaminen, mutta koita nyt kuitenkin. Koita rauhallista puhetta. Koita rankaa pelottelua: Mitenkä teidä lapsen käy, jos isi kuolla kupsahtaa ennenkuin piltti on edes kouluiässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi