Näyttelijät joista et pidä?
kertokaa!
omaa listaa mm.
Armi Toivainen
Sara Melleri
Minna Haapkylä
Vesa-Matti Loiri
Sarah Jessica Parker
Jukka Rasila
Kristen Stewart
Anne Hathaway
Kommentit (116)
Ben Affleck, Cate Blanchett, Angie Harmon, Jonah Hill, Michael Cera, Seth Rogen
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:11"] No kerro lisää, miksi on bitch number one!!!
[/quote]
Minusta Gwynnie on vähän vajakki kun pakotti lapsensa makrobioottiselle dieetille, vaikka myönsi itse sairastuneensa sen seurauksena osteoporoosiin.
Itse en pidä Miitta Sorvalista. Tuli ekana mieleen kun otsikon näin.
Jerry Seinfeld!En ymmärrä miten se sarja oli niin suosittu amerikassa.Yritin kattoa mutta en pystynny kun se äijä näytti koko ajan siltä että tärkeenä tyhmä virne naamalla ajatteli"odottakaas kohta mä sanon jotain tosi hauskaa ja kyllä teitä sitte taas naurattaa!"ja toinen iki inhokki oli samasta sarjasta se leuakas nainen Elaine mutta hänhän kuuluu myös siihen ryhmään että on niin upporikkaasta suvusta ettei siihen muuta tarvi niin ovet aukeaa vaikka telkkuun.
Sara Melleri !!!!!!!!!!!!! En vihaa yhtäkään näyttelijää niin paljon
Angelina Jolie. En oo ikinä pitänyt siitä, musta se näyttelee vaan niillä huulillaan.
Cameron Diaz. Musta se on aina semmonen mukahauska ja aina samanlainen.
Samuli Edelmannista en kans oikein tykkää.
Armi Toivonen on aika yhden ilmeen tähti....
Antti Luusuaniemi. Siinä on jotain vastenmielistä.
Joonas Saartamossa samoin.
Inhoan George Clooneyta!!!! Ällöttävä!!! Ja Kirsten Dunstia... kotimaisista eniten ällötää Susanna Indren :D
minttu mustakallio. en voi sietää sen puhetyyliä, ja vino show sai jostain syystä inhoamaan vielä enemmän.
Inhosin Tom Cruisea jo kauan ennen Schientologia ym. sekoiluja. Pierre Brosnan, Jukka Puotila, Eddie Murphy.
Miia Nuutila, Irina Björklund, Laura Birn, Minka Kuustonen
Helena Vierikko, se että isä on Vesa Vierikko ei tee Helenasta näyttelijää. Kotikatsomo esitti muutamia vuosia sitten Stalkkeri-nimisen minisarjan, jossa Helena oli pääosassa.Sarjan idea oli ihan o.k, mutta kiinnitin huomion kökköön pääosan esittäjään ja otin selvää, kuka hän oli.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 22:36"]
Äkkiseltään tulee mieleen mumiseva Laura Birn. En tajua,miten noin surkealla ulosannilla ja äänenkäytöllä on ikinä päässyt Teakiin.
[/quote]
Katos. Laura Birn -vihaaja heräsi. Koita kestää.
Mitä iloa tällaisista ketjuista muuten on kenellekään?
Leonardo DiCaprio, ei ollut ihana edes Titanicissa ja vielä vähemmän nyt kun on vanha ja turvonnut.
Tom Cruise, skientologihörhö.
Brad Pitt, ihan hyvä näyttelijä mutta en oo ikinä tajunnut miksi siitä pitää nähdä päiväunia.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 22:29"]
Taneli "Team Ahma" Mäkelä, yhden nuotin laulaja ja yhden ilmeen näyttelijä. Ahdistava naama, näyttää ihan samalta aina ja ääni on ruma
Krisse Salminen. Noh, "komedienne" hän kai on, mutta aina ihan samanlainen nenähonottaja, jonka bimboilussa ei ole mitään hauskaa ja sama rooli on päällä omana itsenäänkin haastatteluissa.
SJP ja Jim Carrey minunkin inhokkejani, YÄK!
Johnny Depp, rotannaama
Ja sitten se suomalainen kauhea naisnäyttelijä, jo vanhempaa polvea, joka esittää aina kiekuvia ja oopperaa laulaviayläluokan harppuja tai ylihoitajia... Vaalea ja pitkä, Mikä sen nimi on?
[/quote]
Mulle tulee tosta mielee se blondi tuli taloon muija Anu Hälvä?Mä en ainaka voinnu sietää häntä mutta eipä sitä enää missään näykkään.
Owen Wilson. Sen nenä. En vaan voi sietää sitä verkkokalvoillani.
Angelina Jolie, tooooosi ärsyttävä!
Scarlett Johansson
Jennifer Garner