Näyttelijät joista et pidä?
kertokaa!
omaa listaa mm.
Armi Toivainen
Sara Melleri
Minna Haapkylä
Vesa-Matti Loiri
Sarah Jessica Parker
Jukka Rasila
Kristen Stewart
Anne Hathaway
Kommentit (116)
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:56"]
minttu mustakallio. en voi sietää sen puhetyyliä, ja vino show sai jostain syystä inhoamaan vielä enemmän.
[/quote]
Samoin, inhoan narisevaa puhettaan ja miksi niitä silmiä pitää pyöritellä aina, on jotekin itse kai ihastunut siihen. Ja hymyilee aina huulet viivana.
Niin ja Laura Birn, ei puhu kunnolla niin että saisi jotain selvää siitä. Kuinka voi olla näyttelijä tuolla puhetaidolla?
Levottomat-elokuvan näyttelijät, suunnilleen kaikki.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 22:36"]
Äkkiseltään tulee mieleen mumiseva Laura Birn. En tajua,miten noin surkealla ulosannilla ja äänenkäytöllä on ikinä päässyt Teakiin.
[/quote]
Katos. Laura Birn -vihaaja heräsi. Koita kestää.
Mitä iloa tällaisista ketjuista muuten on kenellekään?
[/quote]
Sori vaan mutta en ole aiemmin täällä Birnistä kirjoitellut. Koita itse kestää se, että makuja on monenlaisia :)
Mä olen katsonut Vares-elokuvia ja en j..lauta saa mitään selvää puheesta kun Leppilampi ja Reini replikoi.
yrittääkö ne olla miehekkäitä ?
Helen Hunt,Catherine Zeta-Jones ja Gillian Anderson niin mitäänsanomattomia tavis mammoja että sama kun löis meikäläisen tai naapurin lissun valkokankaalle.Ei mitään karismaa!
Jack Black
Vince Vaughn
jostain syystä yllämainittujen naamat ärsyttävät ihan ylipaljon
Hugh Grant
Phil Davis, johtuu varmaan siitä, että näyttelee aina nilkkiä ja tekee sen hyvin.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 22:17"]Malla Malmivaara (semmoinen mitäänsanomaton, piipittävä pikkulissu). Mikko Leppilampi (itseään täynnä oleva, täysin tunteettoman oloinen teflonnaama). Pamela Tola (ei mikään, tyhjyys vaan kolisee). Jos nämä henkilöt ovat ohjelmassa, en sitä silloin pysty katsomaan.
[/quote] just sama kolmikko täällä! Tola ehkä pahin! :D
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 08:21"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 05:02"] Johnny Depp. En ymmärrä miksi tätä miestä ylistetään. Vastenmielinen olemus, eikä kummoiset näyttelijänlahjat. Ja kuka ihme pitää häntä hyvännäköisenä? Lyhyt, laiha ja luihu. [/quote] Minä pidän. Makuja on näemmä monenlaisia. Sinun suosikki lienee Vin Diesel tms channing Tatum, joita taas minä en pidä minään seksisymboleina.
[/quote]
Minua ei nuo jenkkinäyttelijät tai jenkkileffat mitenkään kiehdo.
Hyviä näyttelijöitä on esim. Gerard Depardieu, John Malcovich, Jeremy Irons ja Daniel Day-Lewis.
emma watson..
sitten se deppin uusi typykkä... amber heard? mikälie.
Samuli Edelmann & Vesa-Matti Loiri.
Ensimmäisenä tulee mieleen Laura Malmivaara (ihan samanlainen joka roolissa, oli rooli mikä vaan) ja Janne Virtanen (samaa vikaa kuin Malmivaaralla).
Gwyneth Paltrow. En ymmärrä mikä siinä naisessa muka on niin ihmeellistä.
Renee Zellweger.Bridget Jonesin rooliin sopi muuten aina ihan outo sössöttävä piipittäjä.