Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääkö kukaan muumivaippoja ? Ovatko yhtä hyviä kuin Liberot ja Pampersit ?

Vierailija
09.02.2009 |

.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

me käytetään housu vaippoja ja mä olen ainakin ollu tyytyväinen. ite en tykänny liberoista

Vierailija
2/23 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

me käytetään housu vaippoja ja mä olen ainakin ollu tyytyväinen. ite en tykänny liberoista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista ns. ei-merkkivaipoista parhaasta päästä on mun mielestä Rainbown vaipat (eli se S-ketjun oma sarja).

Vierailija
4/23 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

liberoa tai pampperssia. ei ollut mitään valittamista koskaan..

Vierailija
5/23 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paljon ohuempia ja joustavampia kuin muumit. käyettiin alkuun muumeja kunnes kokeiltiin pamperseja jotka ovat musta paremmat, muumit päästi pissankin läpi useimmin.

harmi, ne kun vaan olis suomalaisia.. ehkä voisi käyttää vähän molempia..

Vierailija
6/23 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertaakaan en ole ostanut Muumeja

Vierailija
7/23 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka sitten voit tietää että Liberot on 20 kertaa parempia jos et ole kertaakaan ostanut muumeja..?

kertaakaan en ole ostanut Muumeja

Vierailija
8/23 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen päiväkodissa töissä ollessa huomannut, että muumivaipat ei istu lasten päällä niin hyvin kuin liberot tai pampersit. Kokemusta vaan sitä kautta ja ainoastaan teippivaipoista.

Vierailija
9/23 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liberot ovat mielestäni myös hyviä, tosin vähän kalliimpia kuin lidlin vaipat.. Muumit ei ole meillä toimineet ollenkaan. Ovat falskanneet tosi paljon ja materiaali kovaa, niinkuin joku jo aiemmin totesi..

Vierailija
10/23 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko vaippaiän eli 2 vuotta pääsääntöisesti Muumivaippoja. Ainoita, joista ei tullut vaippaihottumaa. Pahimpia ihottuman aiheuttajia olivat Pampersit, jotka haisivat puhtainakin pahalta saati sitten pissaisina...

Vierailija
11/23 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tytölläni muumi-housuvaippoja ja hyviä on olleet :) eii valittamista..kertaakaan ei oo päästänyt läpi.

Vierailija
12/23 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan niitä, koska ovat kotimaisia!

Vierailija
13/23 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

liberot falskasi joka kerta

Vierailija
14/23 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pampers on ihan hanurista..

Vierailija
15/23 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan niitä, koska ovat kotimaisia!

Ja ovat myös olleet oikein hyviä, sekä teippi- että housuvaipat. Ei ole tullut ohivuotoja ja lasten iho on voinut hyvin.

Vierailija
16/23 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...hinta/laatu-suhde kohdallaan. Eikös ne joku vuosi sitten olleetkin ykkösenä vauva-lehden vaippa vertailussa? Näin ainakin muistelen... Eikä valskaa ja on pehmyt , joustava ja tosi imukykyinen. Meillä molemmilla lapsilla muumi-vaipoista valu "tavarat" lahkeista. Mutta eihän se kaikilla sitä välttämättä tee.Kokeilun kautta tietää mikä sopii omalle....:o)

Vierailija
17/23 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo falskaavat. Teippivaipoista ei ole kokemusta.

T:päiväkodin täti, jonka päiväkodissa on noita Muumi housuvaippoja "varavaippoina" + pari perhettä käyttää taaperoillaan pelkästään tuota merkkiä.

Vierailija
18/23 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äly pahalle. Liberoa tulee ostettua.

Vierailija
19/23 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä atooppista ihottumaa sairastava lapsi ja vaihdettiin housuvaipat Liberoista muumivaippoihin. Iho paremmassa kunnossa lapsella nyt. Suosittelen.

Vierailija
20/23 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut aiheutti ihottumia. Kestot ja muumit oli ainoat, mitä lapset ovat kestäneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän