Toi pikkukakkosen juontaja on ällöttävä!
kaikkea sitä, hankippas ihan muuta elämää välillä niin et tartte takertua epäolennaiseen.
mahtaakos ap olla se jonka mielestä Fletcher on myös ällöttävän ylimielinen jne...
PMS?
Kommentit (19)
On jopa vähän rauhoittunut ekoista jaksoistaan.
Turhan yliampuva ja ärsyttää jo nuo taputukset joka laulussa.
JOs ällöä juontajaa haluat katsella, niin katsopa sitä neppajymykerhon tummatukkaista lespaavaa ja lässyttävää nuorta naista arkiaamuisin vaille kahdeksan, silloin kun sattuu olemaan vuorossa! Siinä sitä vasta on ärsyttävä juontaja! Se nuori mies, joka laulaa niitä älyvapaita laulujaan, myös aamutv:ssä, oli alkuun ärsyttävä, mutta nyt se vain naurattaa - ihan pelle! Sille kävi kuin Mimille ja Kukulle - ensin on sikahuono ja sitten muuttuukin jo melkein hyväksi, kun on niin huono...
Mun lapsestakin tuo on ihan kauhea. Meidän perheessä kukaan ei kestä tuollaista tekopirteää hössöttävää ihmistyyppiä.
mutta hiukan ylipirteä kyllä. Tai sit oon itse niin flegmaattinen että kuka tahansa tuntuu mun rinnalla ylipirteeltä. ;)
peesi ap:lle : toi on ärsyttävä, tekopirtee ja tekee ihme ääniä. Kyllä Kaisla ja Lassi on parhaita juontajia, silloin jaksaa äitikin seurata pikkukakkosta.
Ihan sietämätön kälättäjä joka laulaa jatkuvasti ärsyttävällä äänellä sitä samaa lumiukkolaulua.
t. miesnäkökanta
se uus nuori mies, joka laulaa todella niitä älyvapaita laulujaan, on kans rasittava. Ja se lässyttävä tumma nuori nainen. Mutta pakko kysyä, mitä tarkottaa lespaava, jota joku käytti samaisen hlön yhteydessä?
Eila Roine ja se Jyrki on kivoja. Ja se tumma muodokkaampi nainen viikonlopuilta on ihan hyvä kans. Tosin edelleen soi päässä "Kesäkissa, kesäkissa, herää jo, herää jo..."
"Me ollaan sokeritoukkia, me ollaan suomu ja nirppa.." Aivan kamalaa katseltavaa ja meillä tämä vielä tallennettuna.
Tekopirteä lasten mielistelijä numero yksi löytyy Sub Juniorilta, Tea Hiilloste, hyi helkkari sitä yliampuvaa pirteyttä, lapsetkin inhoavat.
vastaan, että se tarkoittaa arkikielellä S-kirjaimen virheellistä ääntämistä eli kieli tule hampaiden väliin eikä S näin ollen suhahda oikein.
Sai miehenikin katsomaan tyttöjen kanssa Kids top 10 ohjelmaa.
Tekopirteä lasten mielistelijä numero yksi löytyy Sub Juniorilta, Tea Hiilloste, hyi helkkari sitä yliampuvaa pirteyttä, lapsetkin inhoavat.
yökkö! POis töllöstä moinen tekopirteä blondi! Se juniorin mummo on kyllä mainio!
meidän 1v10kk _pelkää_ sitä mummelia. Se on monesti tosi vihaisen näköinen nyt kun olen itsekin sitä tarkempaan katsonut.
Siis jotenkin sellainen epäystävällinen kuva välittyy ja samoin tuntuu että hän oikein pinnistelee että viitsisi sanoa asioita kiltisti/niin että lapsi ne ymmärtää.
ja Jyrki on tosi söpö! No okei, on Neponenkin (jos se vaikka lukee tätä). Mun mielestä on hyvä että lapset näkee erilaisia ihmisiä, oli ne sit tosi ihania tai ei, mutta kuitenkin, ja oppii samalla ehkä sietämäänkin erilaisuutta??
En ole koskaan pitänyt tosta ihmistyypistä.