Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te PUNAISEKSI hiuksenne värjäävät

Vierailija
29.04.2008 |

Miten saatte punaisen kestävään?

Mullalähtee jo parissa pesussa, ja sitten on vaan semmonen tunkkasen vaaleen ruskee. Pitääkö luopua vaan ajatuksesta?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heti haalistuu, kun seuraavana päivänä pesen. Mulla on niin ravottuva hiuslaatu etten pysty oleen pesemättä mitään 3 päivää.

Pyyhkeeseen jää väriä, ja kun hikoilee, niin hiki on punasta:) Ja parin päivän jälkeen on jo vaaleen ruskee ja ruma..

ap

Vierailija
2/27 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysykää kampaamoista elumen hiusväriä. Pysyy päässä kuin nakutettu! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kampaaja on joskus sanonut, että se riippuu paljon hiustyypistä pysyykö punainen. Joillain se ei vain pysy, vaikka olis kuinka hyvät shampoot ja muut.

mulla on liukas, melkein lasimainen tukka ja siinä ei pysy mikään väri. Ruskeakin haalistuu :-( Punaisista tykäisin mutta kyllästyin värin haalenemiseen, oli sitten mitkä tahansa pesuaineet käytössä.

Vierailija
4/27 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamon tuotteet menty läpi moneen kertaan. Lopulta luovutin.

Vierailija
5/27 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

elumen pysyy hiuksissa. Ja sitä saa vain kampaajalta.

Vierailija
6/27 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

pari kertaa vuodessa ja käytän ihan tavallisia Fructiksia. Hyvin pysyy.

Vierailija
7/27 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut värin pysymään TODELLA kauan, siis yli normaali värjäysyvälin- maksimissaan 3kk. Väri on edelleen kirkas ja kaunis, ei yhtään tunkkainen. Suosittelen. Käytän jokaisella pesulla, purkin hinta n.10e

Vierailija
8/27 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puoltoista kasvamaan. Hidas hiusten kasvu ja omakin sävy punertavan ruskea. Juuri ja juuri erottuu.

Vierailija
9/27 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millanen purkki on? Kun oon yrittäny ettiä, mutta ainoo punasille hiuksille tarkotettu minkä oon löytäny on olu toi Panthene mikä mulla on..

ap

Vierailija
10/27 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kans on Elumenin punainen pysynyt tosi hyvin. Luulis että saa useamman sävyisenä, mulla ollut aina sellainen " oikea" punainen, tarkoitan ettei ole mikään oranssinpunainen ym.

Vierailija
11/27 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sieltä voisin tuollaisen ostaa jos kohtuu hinnalla saisin. Kiinnostaisi siis kuinka paljon maksaa jos ihan kampaamosta ostaa paketin. Munkin tukkaan kun tarvii kaks tai kolme pakettia, niin en rupee yli kahtakymppia per paketti maksaan.

ap

Vierailija
12/27 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai tietty Hairstoren liikkeistä.

Vaaleanpunainen purkki, shampoo ihan punaista.

Suosittelen oikeesti, toimii!

Vierailija
13/27 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa punapigmenttiä sen verran, että värjäystulos on punainen yritin mitä tahansa. Ja hyvin pysyy.

Oletko ap kokeillut hennaa?

Vierailija
14/27 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain mitä on tarkoitus laittaa aina joskus, mä laitan melkein aina. Jotain olen myös ostanut myös kampaajalta, shampoo ja hoitoaine, molemmat sillä pigmentillä, mutta niistä ei ole mitään apua. Eli ei se kampaamo aina ole tae mistään. Pitää vaan kokeilla. Kokeile nyt eka ne kaupan, niitä ei montaa taida ollakaan ja on halvempia.

Vierailija
15/27 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

väri ei lähde pois kuin kasvamalle. Nuo poispestävät (6 pesu kertaa) värit hieman ajan saatossa haalistuu, mutta nekään ei lähde kokonaan pois. Omassa hiusvärissäni on hieman punaiseen vivahtavaa, mutta kyllä siinä juurikasvu hyvin näkyy.

Vierailija
16/27 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN tosiaan oo löytäny muutaku ton mitä mulla on, ja sitäkään ei löydy muutaku parista kaupasta.

Jos voisit merkin kertoa ja vähän purkin ulkonäöstä niin löytyis paremmin:)

ap

Vierailija
17/27 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sillä ei tule sellaista punaista mitä haluan. Haluan siis tumman punaset, en luonnonpunasen väristä

ap

Vierailija
18/27 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elumenia ei saa kotiin. Elumen pysyy punaisista parhaiten, muutaman värjäyksen jälkeen ei haalistu ollenkaan, perustuu siihen että väri kiinnittyy hiukseen sähkövarauksella.

Elumen ei lähde hiuksista edes vaalentamalla, vaan sitä varten on oma poistoaine, joka pitää myös tehdä kampaajalla. Toki elumenin päälle voi laittaa muuta väriä, mutta saattaa hehkua läpi, sillä niin voimakas pigmentti.

Elumenia saa kaikkina väreinä, eri punaisina, mutta myös esim. ruskeana.

Muita keinoja värin pysyvyyteen on juuri nuo pigmenttishampoot, mutta vielä tehokkaampaa on pigmenttihoitoaine, sen kun laittaa pyyhekuivaan tukkaan ja antaa olla 10:kin minuuttia niin pysyy paremmin.

MUTTA, Elumenia lukuunottamatta, MIKÄÄN punainen ei pysy haalistumatta, sillä punainen pigmentti on niin isoa, ettei se pysy hiuksen sisässä.

Ja tiedoksi, hiuksia ei oikeesti kannata totuttaa joka päivä pesuun.

Jos hikoilee, niin hiki lähtee vedelläkin. Suurin osa pesee hiuksiaan ihan liian usein ja siksi hiuspohja rasvottuu.

Itse esim pesen 2krt viikossa ja joka päivä käytän lakkaa...Eikä ikinä rasvotu.

Rasvoittuminen voi johtua myös liian hoitavasta shampoosta ja muistakaa, EI hoitoainetta tyveen:)

Vierailija
19/27 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pakko pestä kun rasvottuu. Oon siis 17-vuotias että voi johtua siitäkin. En voi mennä kouluun tai töihin rasvaisilla hiuksilla.

Ja tiedän kyllä, että punainen haalistuu aina, mutta kyse onkin siitä, että saisi sen edes pari viikkoa näyttämään hyvltä, ettei haalistuisi heti.

Taidampa kokeilla tuota Wellaa sittenkun on noi vanhat loppunu. Just ostin alesta sitä paljon, eli menee vähän aikaa..

ap

Vierailija
20/27 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kampaaja ainakin sanoimulle joskus, että se riippuu täysin hiuslaadusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi