Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kumpi suhteessanne tuli ensin, seksi vai sanat "rakastan sinua"?

Vierailija
09.02.2009 |

Ja kuinka pian tapaamisen jälkeen nämä asiat tapahtuivat?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulumme molemmat Tosi Rakkaus Odottaa-liikkeeseen ja tapasimmekin mieheni kanssa liikkeen yhdessä tapahtumassa. Hääyönä olimme liian väsyneitä seksiin, mutta jo parin päivän kuluttua tutustuimme toisiimme myös seksuaalisesti. Kannatti todellakin odottaa. Olimme sitä ennen 2 vuotta yhdessä rakastuneina mieheni kanssa yhdessä ennen kuin menimme naimisiin kirkossa.

nainen 23v

Vierailija
42/52 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotta on jo takana ja lapsiakin liuta, mutta en muista rakkaudesta koskaan olleen puhetta, meillä ei kummallakaan ole sellaista tapaa.

Seksiä taisi tulla harjoitettua muutaman kuukauden seurustelun jälkeen, tapailu muuttui seurusteluksi, kun mies kysyi, että seurustellaanko me nyt ja kihloihin mentiin tapaamisvuonna, kun mies kosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen mieheni kanssa harrastin seksiä ekoilla varsinaisillä treffeillä, joskin jo ensi tapaamisella päädyimme kamalassa humalassa pussailemaan ja nukkumaan yhdessä. Kummankaan mielestä tästä ei aluksi pitänyt tula sen vakavampaa, mutta rakastuimme toisiimme aika rajusti kuitenkin. Noin puolentoista kuukauden tapailun jälkeen mies totesi kerran reissusta palauttuaan tajunneensa, että rakastaa minua. Siitä lähtien rakkaudentunnustuksia on tullut päivittäin ja yleensä useita kertoja.

En ole koskaan ollut mikään tosi rakkaus odottaa -tyyppi ja minusta seksiä voi ihan hyvin olla ilman rakkauttakin.

Vierailija
44/52 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana iltana kun tavattiin oli ystävättäreni tullut minulle yökylään, en siis voinut ottaa miesvieraita vastaan.

Rakkauden tunnustus tuli sitten 3-4 päivän päästä, silloin myös tiesin että seurustelen nyt tulevan mieheni kanssa.

Nyt 2 lasta ja 11 vuotta avioliittoa.

Vierailija
45/52 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä n. 3 viikon puhelinsuhteen jälkeen, toisilla treffeillä. "Rakastan sinua" taisi astua kuvaan mukaan siinä parin kuukauden päästä. Molemmat ovat kuvoissa edelleen, viiden vuoden suhteen ja puolen vuoden avioliiton jälkeen. <3

Vierailija
46/52 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin fiksua, mutta alkoholilla oli erittäin vahvasti osuutta asiaan. Oli siis ensin ns. yhden illan juttu, joka tapailusta muuttui vähitellen seurusteluksi. En muista noita rakkauden tunnustuksia enää, kyllähän siinä aikaa meni ennen kuin moisia tunnusteltiin ääneen.

Vierailija
47/52 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tästä 2 viikkoa eteenpäin niin sanoimme rakastavamme toisiamme =) olin silloin 19v ja mies 21..

Vierailija
48/52 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana iltana.

Vierailija
49/52 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman tunnin sisään kohtaamisesta. Rakkauden tunnustukset taidettiin vaihtaa muutamaa viikkoa myöhemmin. Mä kyllä rakastuin jo ensi silmäyksellä, muistan vieläkin kun mies kääntyi mua katsomaan.

Vierailija
50/52 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän seksiä ole pakko harrastaa ennen kuin voi rakastua.

Meillä nuo jutut osuivat samaan iltaan. Tapailimme aluksi puoliksi kaveripohjalta, mutta muutaman viikon aikana tunteet syvenivät hurjaa vauhtia. Yhtenä iltana sitten alettiin puhua asioista niiden oikeilla nimellä ja päädyttiin lopuksi sänkyyn... :)

Vierailija
51/52 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ensin seksiä, sitten vasta rakkautta. :)

Ihan alkujaan olimme kavereita, jotka päätyivät harrastamaan seksiä. Ei ihan sellainen alku suhteelle kuin olin ajatellut tai toivonut, eikä tarkoitus ollutkaan päätyä mihinkään "syvällisempään". Niinpä ehdimme harrastaa seksiä yli vuoden verran ja jopa muuttaa yhteen, ennen kuin sain ne sanat sanotuksi. Niin vaikea oli silloin uskoa suhteeseen, jossa kuitenkin jo oli.

Mutta niin vain tapahtui, että yhdessä ollaan oltu jo kahdeksan vuotta, ja rakkautta on joka vuosi enemmän ja enemmän. Tämän avioliiton onni on korvannut monin verroin proosallisen alun. :)

Vierailija
52/52 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkaudentunnustukset tuli vasta n. 4kk myöhemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän