Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kumpi suhteessanne tuli ensin, seksi vai sanat "rakastan sinua"?

Vierailija
09.02.2009 |

Ja kuinka pian tapaamisen jälkeen nämä asiat tapahtuivat?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli 1kk. tapaamisesta ja seksi 6kk. tapaamisesta.

Vierailija
22/52 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme kumpikaan voineet kuvitellakaan seksisuhdetta ennen rakastumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle olin rakkautta ensi silmayksella , eika rakkauden tunnustuksia tarvinnut odotella...

Seksi tuli vasta parin kuukauden jalkeen. Tavatessamme mies oli varattu ja ennenkuin suhteemme "fyysistyi" mies lopetti edellisen suhteensa. Sitten muutettiinkin samantien yhteen .

yhdessa ollaan nyt oltu 10 vuotta , lapsia on kaksi ja vielakin rakastetaan kovasti ja seksiakin piisaa :-)

Vierailija
24/52 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä exän kanssa seksiä pari viikkoa tapaamisesta, ja heti seksin jälkeen mies vannoi rakkauttaan, ja kosikin. Naimisiin 5 viikon kuluttua, ja se kesti sitten melkein 10 vuotta.

Nyxän kanssa mennään hitaasti. Ei seksiä vielä, eikä rakkaudentunnustuksiakaan. Eikä ikinä enää naimisiin. Viisastuin vanhempana.

Vierailija
25/52 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yksin erokin ennen seksiä.. vuoden päästä rakkaudesta seksiä ja hyvää oli ja on edelleen...

Vierailija
26/52 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

About 6 viikkoa ensitapaamisesta.

Vierailija
27/52 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...oltiin kumpikin taidettu elää aika pitkään puutteessa sitä ennen ;)

Rakkaudentunnustuksista en muista...kertookohan tämä jotakin meidän suhteesta??? Siis kyllä niitä on tu´llut vuosien varrella, mutta ensimmäistä kertaa en muista.

Vierailija
28/52 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmannella tapaamisella, mutta ekoilla varsinaisilla treffeillä. "rakastan sinua" tuli sitte joskus, en muista.

Vierailija
29/52 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen pitänyt olla kuin yhden illan juttu molemmille (asuttiin kaukana toisistamme, ei siis tosiaan kumpikaan etukäteen ajateltu että se juttu olisi muuta kuin seksiä), mutta joku kaipuu siitä jäi kuitenkin ja parin päivän mietinnän jälkeen yhteydenpito jatkui. Ja tapailu välimatkoista huolimatta. Rakkaudentunnustuksiin meni ehkä vajaa kuukausi - aika nopeaa sekin siis, oltiin kuitenkin yhtäkkiä molempien hämmästykseksi aivan tosissaan. Ja ollaan edelleen, 8v jälkeen. Eikä välimatkaakaan kestänyt kuin pari kk ennenkuin mies muutti luokseni.

Vierailija
30/52 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkaudentunnustukset varmaan muutaman kuukauden päästä. Sitä ennen toki vaihdettu vaikka mitä kivoja kohteliaisuuksia.

Takana yhden illan "henkinen yhteys", joka tosin jatkuu vielä.

Tosta olen eri meiltä. Seksiä kannattaa harrastaa, jos siitä pitää. Eihän se ole keltään pois, että kaksi vapaata ihmistä omasta tahdostaan pitävät toisiaan hyvänä.

eihän seksiä kannata harrastaa, jos ei ole "henkistä yhteyttä" ja täyttä luottamusta.

Vierailija
31/52 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi parisen kuukautta myöhemmin..

Vierailija
32/52 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi 6kk seurustelun alun jälkeen

Vierailija
33/52 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

me harrastettiin seksiä n. 5 tuntia ensitapaamisesta ja sitä pelkkää sekstailua jatkui 3 vuotta kunnes homma muuttui vakavammaksi suhteeksi ja sitten tulivat nuo sanat "rakastan sinua" mukaan. Nyt on oltu jo naimisissakin kohta 13 vuotta, ei sitä ois moni uskonut.

Vierailija
34/52 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti että rakastan sinua, mikä oli totta,sillä molemmat rakastuimme toisiimme jo ensitapaamisella,mutta emme sitä tietenkään silloin heti paljastaneet.

nyt yhdessä oltu 3,5 v. ja minä rv 14

Vierailija
35/52 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin päivässä tapaamisen jälkeen. Rakastan sinua taisi tulla n. puolen vuoden seurustelun jälkeen.

Vierailija
36/52 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi rakastavansa noin viikko sen jälkeen, kun tutustuimme, minä muutaman päivän myöhemmin. Seksiä ehkä viikko tuon jälkeen, kun olin tokaa kertaa miehen luona yötä, ja sitten jäinkin saman tien asumaan. Nyt suhde on voinut hyvin kymmenen vuotta, joista suurin osa naimisissa.

Vierailija
37/52 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle rakkaus on vakava asia, seksi ei. Enkä voisi olla ikinä ihmisen kanssa, jonka kanssa ei klikkaisi seksuaalisesti. Siksi mulla on ollut tapana "koeajaa" miehet kohtuullisen nopeasti. ;)

Vierailija
38/52 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kerran nähtiin baarissa, sovittiin illan jälkeen treffit jokka peruin. Jälkeenpäin alko harmittaan ja sovittiin treffit.

Seksiä sillon. Ja seksin jälkeen mies julisti rakkauttaan.

Myöhemmin sanoi ettei ollut silloin tosissaan.. Ajatteli kai että jäisin roikkumaan viereen jos vähän tunnustaa rakkautta. ;)

Itse tunnustin rakkautta kuukauden kuluttua ja silloin oli mieskin jo koukussa.

Vierailija
39/52 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon sitä mieltä et täytää päästä "koeajolle", ennenkuin pättää ostaako auton, olis aika kurja tilanne jos olis hyvä henkinen yhteys ja seksi aivan perseestä, kun sitä vihdoin kokeillaan 3 1/2 vuoden päästä. Mut ehkäpä toiset meistä ovat jotenkin epäseksuaalisia, eivätkä anna sille niin suurta merkitystä suhteessa. Meillä seksi nimenomaan on se yhdesä pitävä voima, kun se sujuu hyvin, niin kaikki muukin sujuu (takana 15 vuoden suhde)

Itsellä oli takana suhde, joka kaatui suurelta osin järkyttävän huonoon seksiin. Päätin, etten tee samaa virhettä toista kertaa.

Seksiä ekan kerran kahden viikon jälkeen, rakkaudesta puhuttiin ehkä kuukausi myöhemmin. Nyt takana kuusi vuotta ja kaksi lastakin saatu aikaiseksi. Seksi on edelleen se juttu joka toimii, vaikka muuten olisi riitaisampi kausi menossa.

Vierailija
40/52 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vkon kuluttua rakkaudentunnustus, 3kk tapaamisesta kihloihin ja muutto yhteen, 10 kk tapaamisesta naimisiin. Olin vasta 18 silloin. Yhä ollaan yhdessä ja lapsia on ja aikaa kulunut 15 vuotta. ja seksiäkin riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä