Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kumpi suhteessanne tuli ensin, seksi vai sanat "rakastan sinua"?

Vierailija
09.02.2009 |

Ja kuinka pian tapaamisen jälkeen nämä asiat tapahtuivat?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi rakastavansa minua n. 4 kk tapaamisen jälkeen. Minä sanoin pari kk myöhemmin. Seksi tuli kuvaan vasta vuotta myöhemmin.

Vierailija
2/52 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa taisi siihen mennä nelisen tuntia, rakkaudentunnustukset olivat ajankohtaisia sitten muutaman viikon kuluttua. Seksihän ei edellytä rakkautta, mutta miehen ja naisen välinen rakkaus edellyttää seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän seksiä kannata harrastaa, jos ei ole "henkistä yhteyttä" ja täyttä luottamusta.

Vierailija
4/52 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin oli jo tunnettu pari vuotta muuten vaan. Alettiin oikeasti seurustella vasta yli 2 vuotta tuon jälkeen ja silloin meni ehkä pari viikkoa kun mies ensimmäisenä sanoi rakastavansa minua.

Vierailija
5/52 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli seksisuhde 4-5kk ennen kuin alettiin seurusteleen kunnolla.

Vierailija
6/52 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi rakastavansa minua n. 4 kk tapaamisen jälkeen. Minä sanoin pari kk myöhemmin. Seksi tuli kuvaan vasta vuotta myöhemmin.

Wow... Hiljaa hyvä tulee. ;)

Vierailija
7/52 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin aikaakin on vierähtänyt yli 20 vuotta.

Vierailija
8/52 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä harrastettiin ekoilla treffeillä, rakkauksia tunnusteltiin muutaman viikon päästä. Ekojen treffien jälkeen pelkäsin, että mies pitää mua helppona ja sanoinkin että voin kyllä häipyä vähin äänin. Mies sanoi ettei todellakaan halua mun häipyvän mihinkään ja tänne jäin ja täällä ollaan oltu nyt 11 vuotta.:)

Vierailija
9/52 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

me harrastettiin seksiä n. 5 tuntia ensitapaamisesta ja sitä pelkkää sekstailua jatkui 3 vuotta kunnes homma muuttui vakavammaksi suhteeksi ja sitten tulivat nuo sanat "rakastan sinua" mukaan. Nyt on oltu jo naimisissakin kohta 13 vuotta, ei sitä ois moni uskonut.

Vierailija
10/52 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pelottaa vaan jos se kaatuu tai jää jälkeen muista"

Ööh, olisikohan aika opetella vähän päästämään lapsesta irti? Eihän se ole siellä edes yksin. Ja kun on koulun retki, niin opettajien vastuullahan on huolehtia kaikki lapset sieltä ladulta myös pois.

Vierailija
11/52 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja seksi sitten noin pari kuukautta siitä, et yhteensä 5 kuukautta tapaamisesta.

Vierailija
12/52 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisena viikonloppuna kun saatiin olla yhdessä (asuttiin eri paikkakunnilla) ja tän tunnustuksen jälkeen heti seksi. Mies halusi nimenomaan sanoa ne sanat ennen seksiä. Ja siitä lähtien ollaan oltu yhdessä ja naimisiinkin ollaan ehditty ja lapsia tekemään.

Vierailija
13/52 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan sänkyyn päädyttiin heti ekana iltana, eikä kyllä muistaakseni rakkauden- tunnustuksia sitä ennen päästelty : )

Vierailija
14/52 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon sitä mieltä et täytää päästä "koeajolle", ennenkuin pättää ostaako auton, olis aika kurja tilanne jos olis hyvä henkinen yhteys ja seksi aivan perseestä, kun sitä vihdoin kokeillaan 3 1/2 vuoden päästä. Mut ehkäpä toiset meistä ovat jotenkin epäseksuaalisia, eivätkä anna sille niin suurta merkitystä suhteessa. Meillä seksi nimenomaan on se yhdesä pitävä voima, kun se sujuu hyvin, niin kaikki muukin sujuu (takana 15 vuoden suhde)

Vierailija
15/52 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun lopulta saimme puhuttua tunteistamme, mies sanoi saman tien rakastavansa minua. Sanoipa senkin, että hyvin todennäköisesti haluaa viettää lopun elämäänsä kanssani. :) Minä olin vähän huuli pyöreänä - en ollut vielä ihan niin varma siinä vaiheessa... ;) mutta aika pian se varmuus tuli minullekin.

Tästä on nyt 10 vuotta, olemme onnellisesti naimisissa ja lapsiakin on.

Vierailija
16/52 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seksi nimenomaan on se yhdesä pitävä voima, kun se sujuu hyvin, niin kaikki muukin sujuu (takana 15 vuoden suhde)

Onhan seksikin toki tärkeää, mutta ei tärkeintä.

Vierailija
17/52 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi kuukauden kulttua (elimme omissa parisuhteissamme kun rakastuimme). Ja edelleen yhdessä 10v hääpäivä tulossa :).

Vierailija
18/52 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden kuluttua harrastimme seksiä.

Nyt takana 15 vuotta rakastamista ja rakastelua saman miehen kanssa :) Ihana mies ja rakastaja!

Vierailija
19/52 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin, sitten muutettiin yhteen, sitten vasta seksiä!

Tunnettiin toisemme ennen seurustelun / yhtenmuuttamisen aloittamista kolmisen vuotta. Oltiin tosi hyviä ystäviä, sitten repäistiin ja muutettiin yhteen, lupauduttiin toisillemme loppuiäksi. Seksi tuli kuvioihin vasta kun oli asuttu yhdessä viikko!

Nyt meillä on jo kaksi lasta, yhdessä asuttu ja oltu 4v. Tosin se avioliitto on vielä solmimatta, mutta ehtiihän tuota :)

Vierailija
20/52 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän